Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

Monsterlol @ karaoke och hans konstanta gråtande i chatten om allas spring. Var och varannan pott så står det "DITT SPRING........." i chatten oavsett vem han möter, helt ovetandes om att han sunrunnar överlägset hårdast i klientens historia.

 

Lolregslolregs.

 

När jag ändå är igång och reghånar så kan jag väl droppa den här också,

 

auuq2qW.png

 

Inte nog med att han är ett obalanserat exploäckel som tror han vet vad han gör, han ska dessutom håna fisken in i döden. Tror han höll på i 40 minuter straight och verkligen ville få honom att förstå att han var dålig på poker.

 

Lolregslolregs.

 

Until next time,

 

J-Tag

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Monsterlol @ karaoke och hans konstanta gråtande i chatten om allas spring. Var och varannan pott så står det "DITT SPRING........." i chatten oavsett vem han möter, helt ovetandes om att han sunrunnar överlägset hårdast i klientens historia.

 

Lolregslolregs.

 

När jag ändå är igång och reghånar så kan jag väl droppa den här också,

 

auuq2qW.png

 

Inte nog med att han är ett obalanserat exploäckel som tror han vet vad han gör, han ska dessutom håna fisken in i döden. Tror han höll på i 40 minuter straight och verkligen ville få honom att förstå att han var dålig på poker.

 

Lolregslolregs.

 

Until next time,

 

J-Tag

 

Jag var livstiltad igår, ingenting som tillhör vanligheterna och jag skämms fortfarande för vad jag hävde ur mig - men att påstå att jag höll på i 40 minuter är bara lol. Dessutom var det han som började håna mig efter att han drog ut mig i en 400+bb pott, då brast det rejält för mig (därmed inte sagt att mitt betéende är ok.) Åkte dessutom på en välförtjänt ban ifrån chatten.

 

Exploäckel får du gärna kalla mig, det är bara kul när "loldåliga" regs tror sig sitta på den tronen :lol:

 

Dessutom tror jag inte karaoke gråter, det hör till vanligheterna att han häver ur sig nåt kul i chatten efter större potter, det är nog du som har missuppfattat honom bara =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag var livstiltad igår och ingenting som tillhör vanligheterna och jag skämms fortfarande för vad jag hävde ur mig - men att påstå att jag höll på i 40 minuter är bara lol. Dessutom var det han som började håna mig (därmed inte sagt att mitt betéende var ok.)

 

Exploäckel får du gärna kalla mig, det är bara kul när "loldåliga" regs tror sig sitta på den tronen :lol:

 

Tråkigt att höra att det "livstiltar" dig att förlora småpotter mot fisk på /4 till och ifrån. Det är verkligen en hård och unik pokerverklighet du utsätts för.

 

Edit: Och vad det gäller karaoke så kan det mycket väl stämma. Tycker han är bland de 4-5 bästa spelarna på nivån, men oavsett så är det lolworthy när regs påpekar hur bra andra regs på nivån springer. :) (spec när jag inte kan svara i chatten ;))

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monsterlol @ karaoke och hans konstanta gråtande i chatten om allas spring. Var och varannan pott så står det "DITT SPRING........."i chatten oavsett vem han möter, helt ovetandes om att han sunrunnar överlägset hårdast i klientens historia.

 

Lolregslolregs.

 

J-Tag

 

haha IRLgarv på den, vi hänger rätt mycket IRL och den frasen används till ganska mycket exakt allt t.ex "käkade burgare igår.." person2: "DITT SPRING........." alternativt används frasen "ditt jävla liv" vilket kanske också droppats ibland, vetifan wouldn't know haven't seen var bara kombon av den gode kareoken och frasen som fick en baginboxad gammal man att skratta till här runt 4tiden på morgonen. gg wp gl osv

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Monsterlol @ karaoke och hans konstanta gråtande i chatten om allas spring. Var och varannan pott så står det "DITT SPRING........." i chatten oavsett vem han möter, helt ovetandes om att han sunrunnar överlägset hårdast i klientens historia.
Och vad det gäller karaoke så kan det mycket väl stämma. Tycker han är bland de 4-5 bästa spelarna på nivån, men oavsett så är det lolworthy när regs påpekar hur bra andra regs på nivån springer. :) (spec när jag inte kan svara i chatten ;))

Mvh den "katastrofalt, sanslöst, vidrigt totalusla och överlägset sämsta sopreggen du någonsin stött på". :h: :h: :h:

 

På tal om att berätta för de sämre spelarna hur dåliga de är, samt livstilta över potter på låga nivåer... :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

haha IRLgarv på den, vi hänger rätt mycket IRL och den frasen används till ganska mycket exakt allt t.ex "käkade burgare igår.." person2: "DITT SPRING........." alternativt används frasen "ditt jävla liv" vilket kanske också droppats ibland, vetifan wouldn't know haven't seen var bara kombon av den gode kareoken och frasen som fick en baginboxad gammal man att skratta till här runt 4tiden på morgonen. gg wp gl osv

 

:-D

 

Mvh den "katastrofalt, sanslöst, vidrigt totalusla och överlägset sämsta sopreggen du någonsin stött på". :h: :h: :h:

 

På tal om att berätta för de sämre spelarna hur dåliga de är, samt livstilta över potter på låga nivåer... :roll:

 

Oväntat att du skulle bita på det här. :rolleyes: Menar du att du är en nöjesspelare som borde behandlas därefter? Jag tvivlar på att du ser dig själv som en nöjesspelare mtp din evighetsgrind vid FR-borden som får världen att gråtsomna. Reg on reg-banter eller frustrationskommentarer mellan regs har jag mindre problem med, förutsatt att båda parter kan svara eller att kommentarerna inte är tagna ur thin air. Det kan vara drygt, men det händer. Superstandard överallt då det är betydligt mer frustrerande när en presumably vinnande reg gör ett katastrofalt spel som går hem, än när en fisk gör sina everyday-plays som lyckas då och då.

 

Om du nu syftar på att du är en svagare reg och att jag därför inte borde informera dig om situationen, så är det tyvärr så att oändligheten inte är lång nog för att jag ska göra ordentliga pengar på en nittig FR-reg. Hade du däremot lirat 5-max eller HU så hade det förmodligen sett annorlunda ut. Och vad vet jag egentligen, overall så bör du rimligtvis vara bättre än mig på FR, om det nu är så att vara en 'tänkande' spelare är en thing när det kommer till FR.

 

Och ja, /4 vs fisk och /10 & /20 vs en volymreg är mer eller mindre samma sak. Same same.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ofan. rutinerat otrevlig alltså ..

 

ganska skönt att inte kunna chatta. tiltar mindre och spelar bättre. ska nog försöka mig på ett års bann när jag får chatta igen .... :-)

 

Åkte på 1 års-bannen samma dag som jag gick ur 1-månadsbannen. :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad är det som skiljer dig och en nitig fr-reg spelmässigt? :roll:

 

Ha, sant, där fick du mig! Man är ju inte på din supernivå ännu:

 

Boss $400.00 No Limit Hold'em - 5 players

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Hero (CO): $1324.34 - VPIP: 27, PFR: 22, 3B: 8, AF: 2,7, Hands: 86927

BTN: $567.88 - VPIP: 35, PFR: 17, 3B: 0, AF: 6,0, Hands: 23

SB: $914.01 - VPIP: 33, PFR: 16, 3B: 11, AF: 2,2, Hands: 178

IcaKassen: $936.58 - VPIP: 26, PFR: 22, 3B: 10, AF: 4,1, Hands: 1001

UTG: $810.40 - VPIP: 29, PFR: 24, 3B: 14, AF: 3,0, Hands: 328

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is CO with K:spade: A:diamond:

1 fold, Hero raises to $11.50, 2 folds, IcaKassen raises to $38.50, Hero calls $27

 

Flop: ($79.00) 2:spade: J:heart: 4:diamond: (2 players)

IcaKassen bets $45.00, Hero calls $45

 

Turn: ($169.00) K:diamond: (2 players)

IcaKassen bets $98.00, Hero calls $98

 

River: ($365.00) 4:club: (2 players)

IcaKassen bets $235.00, Hero calls $235

 

Final Pot: $835.00

Hero shows K:spade: A:diamond:

IcaKassen shows 3:heart: 9:diamond:

Hero wins $820.00

(Rake: $15.00)

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ha, sant, där fick du mig! Man är ju inte på din supernivå ännu:

 

Boss $400.00 No Limit Hold'em - 5 players

DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter

 

Hero (CO): $1324.34 - VPIP: 27, PFR: 22, 3B: 8, AF: 2,7, Hands: 86927

BTN: $567.88 - VPIP: 35, PFR: 17, 3B: 0, AF: 6,0, Hands: 23

SB: $914.01 - VPIP: 33, PFR: 16, 3B: 11, AF: 2,2, Hands: 178

IcaKassen: $936.58 - VPIP: 26, PFR: 22, 3B: 10, AF: 4,1, Hands: 1001

UTG: $810.40 - VPIP: 29, PFR: 24, 3B: 14, AF: 3,0, Hands: 328

 

Pre Flop: ($6.00) Hero is CO with K:spade: A:diamond:

1 fold, Hero raises to $11.50, 2 folds, IcaKassen raises to $38.50, Hero calls $27

 

Flop: ($79.00) 2:spade: J:heart: 4:diamond: (2 players)

IcaKassen bets $45.00, Hero calls $45

 

Turn: ($169.00) K:diamond: (2 players)

IcaKassen bets $98.00, Hero calls $98

 

River: ($365.00) 4:club: (2 players)

IcaKassen bets $235.00, Hero calls $235

 

Final Pot: $835.00

Hero shows K:spade: A:diamond:

IcaKassen shows 3:heart: 9:diamond:

Hero wins $820.00

(Rake: $15.00)

 

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

 

Hahaha, jag blev lovad 150 kr ( :roll: ) ifall jag gick 3 gator med den mot dig av min rail. Uppfyllde hans önskan och vi körde ett bet om att handen hamnar på din blogg också med ett tillhörande hån, så jag gick också med vinst i den handen :lol: <3

 

Skönt att det tog 1,5 minut mellan att handen utspelade sig och den hamnade här :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hahaha, jag blev lovad 150 kr ( :roll: ) ifall jag gick 3 gator med den mot dig av min rail. Uppfyllde hans önskan och vi körde ett bet om att handen hamnar på din blogg också med ett tillhörande hån, så jag förlorade faktiskt inga pengar på den handen :lol: <3

 

Skönt att det tog 1,5 minut mellan att handen utspelade sig och den hamnade här :D

 

Somnade av att läsa det här. :-) Horribel pokerspelare, katastroflåg intelligens, och dessutom riktigt riktigt urtråkig. Fin kombination av alla möjliga livsvinnande qualities.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag älskar er boys.

Vem behöver ex on the beach och paradise hotel när PF finns!!?!!???!

 

Detta behövdes efter en pissig dag. Tack boys :h:

Nu när jag är tillbaka på svs igen så förväntar jag mig att även jag är inbjuden i framtida battles.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Somnade av att läsa det här. :-) Horribel pokerspelare, katastroflåg intelligens, och dessutom riktigt riktigt urtråkig. Fin kombination av alla möjliga livsvinnande qualities.

 

+1 mkt motivation via dagboken du skriver, önskar dig lycka till på ditt nya jobb

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...