Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

Makalöst hur patetisk och vidrig du är TommiTommi. :lol:

 

För att försvara det här så satt han och grät i chatten 24/7, hånade varenda person som tog en krona av honom genom att snacka om deras "fiskiga stats". Han hånade även mig för att jag är back "hur mycket som helst" över de 4k händerna han har på mig. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För att försvara det här så satt han och grät i chatten 24/7, hånade varenda person som tog en krona av honom genom att snacka om deras "fiskiga stats". Han hånade även mig för att jag är back "hur mycket som helst" över de 4k händerna han har på mig. :-D

 

Jo det har man ju hört innan då folk gnäller över att man har negativ bb/100 på deras små sample. Som att det skulle säga mycket :-P

 

Lite komiskt hur illa folk tycks tycka om dig och hur de orkar skriva detta i chatten när de ändå inte får svar.. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För att försvara det här så satt han och grät i chatten 24/7, hånade varenda person som tog en krona av honom genom att snacka om deras "fiskiga stats". Han hånade även mig för att jag är back "hur mycket som helst" över de 4k händerna han har på mig. :-D

 

Känner igen det, sitter alltid och grinar så fort han förlorar en pott. Värsta som finns på pokerborden är när regs sitter och hånar fiskar, idioter.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

TommiTommi mår inte bra just nu vad jag förstått från chat, det är egentligen en fin pojk enligt min uppfattning. Att klaga på fisk och medregs i chat är dock alltid ett svinigt beteende och helt oacceptabelt.

 

Personligen blir jag alltid glad av att spela mot TommiTommi då jag har hans signaturmelodi inpräntad i skallen och alltid börjar sjunga, går inte att gå på tilt mot TommiTommi, ett TKU fan är ett TKU fan.

 

Jag rekommenderar att lyssna på hans signaturmelodi :

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ditt liv måste vara sjukt jobbigt när du den 18 säger att du är ATH och att du efter några jobbiga sessioner ens orkar whina förstår jag fan inte.

 

Skrev ett ganska långt svar till det här, men tog bort det efter att jag insåg att det skulle bli det hårdaste jag postat på pf. Känns ganska overkill med tanke hur deprimerad och tragisk du redan verkar vara som människa.

 

Gör mig en tjänst och försvinn från forumet igen, eller iallafall min db. Du har ingenting av värde att erbjuda. Du är varken intelligent, underhållande eller trevlig, så du är egentligen ganska värdelös på alla sätt.

 

(förövrigt så har du postat liknande bs ~1 miljon gånger under min tid på pf, tröttnar du aldrig på dig själv och ditt liv? blir så obeskrivligt deprimerad av allt du skriver)

 

Lite motivation nu, JedenTag!

 

 

Där har vi det. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

wahlen1 tillbaks! Bittrare än nånsin verkar det som.

 

nej inte direkt, men blir så jävla lack på människor som är så otroligt tröga och inte ser något positivt i livet överhuvudtaget. Om något så är väl j-tag mer bitter när han whinar över att han torskar 3k när han var ATH dagen innan eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev ett ganska långt svar till det här, men tog bort det efter att jag insåg att det skulle bli det hårdaste jag postat på pf. Känns ganska overkill med tanke hur deprimerad och tragisk du redan verkar vara som människa.

 

Gör mig en tjänst och försvinn från forumet igen, eller iallafall min db. Du har ingenting av värde att erbjuda. Du är varken intelligent, underhållande eller trevlig, så du är egentligen ganska värdelös på alla sätt.

 

(förövrigt så har du postat liknande bs ~1 miljon gånger under min tid på pf, tröttnar du aldrig på dig själv och ditt liv? blir så obeskrivligt deprimerad av allt du skriver)

 

 

Ja, jag gjorde det till jag insåg att man var en patetisk människa som whina när man ändå vann pengar i slutändan.. Spelade mycket bättre när jag sluta whina över alla gånger man förlora. Och du måste väl ändå förstå hur dum du ser ut? ena dagen så är du ATH dagen efter har du ALDRIG! sprungit sämre? Hur fan går det ihop?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol Lol Lol. På mob så fattar mig (relativt) kort. Jag menade naturligtvis att jag aldrig sprungit kallare under en och samma session. Vad har det med helheten att göra? Och när jag säger att du postat liknande bs syftar jag inte på whine, utan att du agerat dagbokspolis/emofetto 1 miljard gånger tidigare. Återkommer med en bättre replik när jag har tillgång till laptop, förhoppningsvis har du inte hoppat från en bro innan dess/åkt till Aus för att "blazeaaaaa o leva livet!!!". Lol. Så mycket deppguld från din sida på pf. Mvh styckindelning @ mob, mvh bittrast @ pf Edit: mvh Trög också

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol Lol Lol. På mob så fattar mig (relativt) kort. Jag menade naturligtvis att jag aldrig sprungit kallare under en och samma session. Vad har det med helheten att göra? Och när jag säger att du postat liknande bs syftar jag inte på whine, utan att du agerat dagbokspolis/emofetto 1 miljard gånger tidigare. Återkommer med en bättre replik när jag har tillgång till laptop, förhoppningsvis har du inte hoppat från en bro innan dess/åkt till Aus för att "blazeaaaaa o leva livet!!!". Lol. Så mycket deppguld från din sida på pf. Mvh styckindelning @ mob, mvh bittrast @ pf Edit: mvh Trög också

 

ingeting mot wahlen, men haha sicken line:D

Annars så ere sjukt insperande med din volym o resultat! wpwp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol Lol Lol. På mob så fattar mig (relativt) kort. Jag menade naturligtvis att jag aldrig sprungit kallare under en och samma session. Vad har det med helheten att göra? Och när jag säger att du postat liknande bs syftar jag inte på whine, utan att du agerat dagbokspolis/emofetto 1 miljard gånger tidigare. Återkommer med en bättre replik när jag har tillgång till laptop, förhoppningsvis har du inte hoppat från en bro innan dess/åkt till Aus för att "blazeaaaaa o leva livet!!!". Lol. Så mycket deppguld från din sida på pf. Mvh styckindelning @ mob, mvh bittrast @ pf Edit: mvh Trög också

 

Sluta missbruka mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev ett ganska långt svar till det här, men tog bort det efter att jag insåg att det skulle bli det hårdaste jag postat på pf. Känns ganska overkill med tanke hur deprimerad och tragisk du redan verkar vara som människa.

 

Gör mig en tjänst och försvinn från forumet igen, eller iallafall min db. Du har ingenting av värde att erbjuda. Du är varken intelligent, underhållande eller trevlig, så du är egentligen ganska värdelös på alla sätt.

 

(förövrigt så har du postat liknande bs ~1 miljon gånger under min tid på pf, tröttnar du aldrig på dig själv och ditt liv? blir så obeskrivligt deprimerad av allt du skriver)

 

 

 

 

Hade vart skoj att läsa :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Back. Bra vecka i Stockholm. Har fixat exakt allt inför flytten nu också, så nu sitter jag i princip bara och väntar tills det är dags att ta mig till Arlanda igen.

 

Vad det gäller poker/dbn så blir det lugnt ett tag. Återkommer när jag är settled in och har full koll på hur mycket tid jag kommer ha över till pokah/hur seriöst jag kommer kunna ta det. Standardmånaderna på 50-60k+ händer är naturligtvis långt borta, men 25-30k händer/mån ska jag förhoppningsvis kunna klara av.

 

Sluta missbruka mvh

 

Du får det nästan att låta som att jag inte gör det intentionally. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

×
×
  • Skapa nytt...