Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Nästan full-blown tilt där ett tag. Standard mot fiskmat, men ett par regs som inte ska nämnas tar extremt lolsjuka linjer och får drömrunouts med <1% equity på flopp. Inget mer /5 på ett tag. -3500.

 

Avslutar också med att få in det med 87 v KQ på 77K och förlorar. Hål-rungood. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Avslutar en småswingig dag på topp. Slutar upp ~2k, vilket känns bra med tanke på gårdagen då jag var kvällens underhållning för alla regs på /5. :-D Blev 80% /2 idag, resten /4. Dagsgraf:

 

71tC0dE.jpg

 

Helt jävla sjövild den herren.

 

Skulle vilja uttrycka mig att denne herre är totalmongo

 

Skulle vara otroligt intressant att se en graf på hans spel över 100k händer. :-) Vill tro att han är monsterbroke efter 184 händer, men är inte så säker.

 

 

Kanske är jag som är för trött, men hänger inte med riktigt. Det är Andan du möter, och du synade (?) och stirrade in i fyrtalet? :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mår inte spec bra, känns som jag ska spy över skrivbordet och däcka. Inte direkt A-game atm pga det. :-D Blir att lägga ner snart, sova och hoppas att jag vaknar upp i ett annat liv.

 

Just det, bubblade ett finalbord på Stars för ett tag sen. Förlorade ett standardflipp (JJ<AK där brädan kom AAAAAKKKKKKKKKKKKKKK) och fick ~$300 för misären. Lär väl återinvestera det i turneringar imorgon/sön förutsatt att jag lever.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...