Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hur stor andel av regsen på 1/2 skulle du benämna som "bra"?

 

Mer än hälften av 1/2-reggsen har ju nämnts i den här dagboken i negativa sammanhang :lol: ... Personligen kan jag nog knappt komma på 10 regs som jag tycker är duktiga, finns ju lite folk ifrån /4 och högre som är nere och härjar ibland dock. Finns ju massor med folk som t.ex markus_gbg som dyker upp med helt sjuka händer i varje situation. De bara gör saker utan någon som helst tanke varför de gör som de gör.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens reg får nog bli tiltchan istället. Återigen en fin 4betssyn pre oop med KQo. Flopp 49Thh, jag cbettar han trycker in allt (lol) och backdoorar färgen. Vad annars. Omöjligt dåligt spel och omöjligt bra han springer. Tiltchan everybody, applåder.

 

mvh inte less på loldåliga regs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur stor andel av regsen på 1/2 skulle du benämna som "bra"?

 

Mer än hälften av 1/2-reggsen har ju nämnts i den här dagboken i negativa sammanhang :lol: ... Personligen kan jag nog knappt komma på 10 regs som jag tycker är duktiga, finns ju lite folk ifrån /4 och högre som är nere och härjar ibland dock. Finns ju massor med folk som t.ex markus_gbg som dyker upp med helt sjuka händer i varje situation. De bara gör saker utan någon som helst tanke varför de gör som de gör.

 

Finns väldigt många sanslöst dåliga. De dåliga nämns i frustration/humorsyfte här när de gör något helt otroligt out of this world-horribelt som belönas gång på gång. :-D

 

Finns även några som är helt ok, kan tänka på 5-7 st som jag tycker är bra/stabila. Skulle behöva tänka efter lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dagens reg får nog bli tiltchan istället. Återigen en fin 4betssyn pre oop med KQo. Flopp 49Thh, jag cbettar han trycker in allt (lol) och backdoorar färgen. Vad annars. Omöjligt dåligt spel och omöjligt bra han springer. Tiltchan everybody, applåder.

 

mvh inte less på loldåliga regs

 

Att syna 4bets oop med KQo låter ju nästan som vår gode vän herr Biff ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja, äntligen en acceptabel dag den här veckan. Spelade väldigt bra throughout och gjorde i princip inga misstag (även när jag låg och krigade lillplus). Tänkte whina lite på att jag sprang smyglol i 3bettade potter, men sen plockade jag hem ett 3-waymonster där jag fick in det med tvåpar på en dragig bräda och dodgade allt. :-D

 

Dagsgraf:

 

SihjE81.jpg

 

Kanske blir mer inatt om jag känner för det, men tveksamt atm. Break.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blir inte resultatet fel i €? Hade för mig att för att få korrekt SEK-siffror i de senaste updatesen skulle man använda £. Nu är väl inte jag något HEM-proffs, men £ visar rätt siffror för mig iaf.

 

Ändrade currency settings så € och £ är samma för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredagen slutade med monstervolym, ett godkänt resultat och en graf som ser ut som ett horhus. Dagsgraf:

 

dvRuk9K.jpg

 

Mer eller mindre uppe på ATH igen efter idag. Har sjukt mycket att säga om dagen då det var väldigt mycket swingig action på både /2 och /4. Spelade efterblivet till och ifrån, men hade en del bra moments också. För trött för att skriva mer än så atm, ger en bättre beskrivning imorgon. :)

 

Gg Tsigalko btw, gl med bossfisken. :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då kör vi igen. Ett par Being Jeden-händer direkt:

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

Hero ($1,331)

BB ($448)

UTG ($291)

CO ($431)

BTN ($429)

 

Dealt to Hero J:heart: J:diamond:

 

fold, fold, BTN raises to $7, Hero raises to $23, fold, BTN calls $16

 

FLOP ($48) 6:spade: 5:diamond: 5:club:

 

Hero bets $28, BTN raises to $80, Hero calls $52

 

TURN ($208) 6:spade: 5:diamond: 5:club: T:spade:

 

Hero checks, BTN bets $110, Hero calls $110

 

RIVER ($428) 6:spade: 5:diamond: 5:club: T:spade: A:heart:

 

Hero checks, BTN bets $216 (AI), Hero calls $216

 

BTN shows Q:spade: K:spade:

(Pre 47%, Flop 26.9%, Turn 29.5%)

 

Hero shows J:heart: J:diamond:

(Pre 53%, Flop 73.1%, Turn 70.5%)

 

Hero wins $845

 

 

_____________________

 

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Replayer

SB ($398)

Hero ($896)

CO ($395)

BTN ($481)

 

Dealt to Hero K:diamond: K:club:

 

CO calls $2, BTN raises to $7.25, fold, Hero raises to $24.75, fold, BTN calls $17.50

 

FLOP ($52.50) 7:club: K:heart: 3:club:

 

Hero bets $28, BTN calls $28

 

TURN ($108) 7:club: K:heart: 3:club: J:diamond:

 

Hero bets $58, BTN raises to $428 (AI), Hero calls $370

 

RIVER ($965) 7:club: K:heart: 3:club: J:diamond: 4:club:

 

BTN shows K:spade: J:heart:

(Pre 10%, Flop 0.0%, Turn 0.0%)

 

Hero shows K:diamond: K:club:

(Pre 90%, Flop 100.0%, Turn 100.0%)

 

Hero wins $950

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...