Gå till innehåll

J-Tag @ SvS


JedenTag

Recommended Posts

Åkte nyss i Lillördag och mincashade för ~780. Kvalade in, så det är väl w/e, men kylan jag bjuder på i late stage är magisk. On a brighter note så gick CG lite bättre:

 

2isgrw7.jpg

 

Upp ~23k senaste 9 dagarna.

 

Det behöver inte vara dåligt, känner man gameflow så

 

Tycker lolgameflow är ett ganska tröttsamt sätt att motivera och försvara dåliga spel på. :-) Men enough's enough, vi kan säga att Gabbe bjöd på framtidspoker och säkerligen printar $$$ med sina passiva x/c-linjer i 4bettade potter OOP mot aggressiva/tänkande regs när brädan bjuder på 233,3 överkort.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Blev inget spel tors, fre + lör, men nu är pokermånaden igång. Fick in en session igår som såg ut såhär:

 

k50fwo.jpg

 

Och idag:

 

2m6a5qx.jpg

 

Ska iväg och se Guardians of the Galaxy nu, men blir 4-5 timmars grind inatt också. Volymrekord comin' up. Får se hur mycket det kommer uppdateras här dock.

 

Sick rush, wpwp! Hur mkt upp för månaden? 5/10 + snart? :)

 

Inget magiskt månadsresultat då jag inte lirade mycket alls innan sista 1/3 av månaden (och var i stort sett b/e innan rushen), så landade på ~23k. /10 känns en bit bort fortfarande då jag inte skulle vara jättekomfortabel med att mardrömsbacka där. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

:lol:

 

Ska väl förtydligas att jag inte kritiserade spelaren overall, utan att jag givetvis (nästan needless to say) förlorade mitt livs största pott där han gör ett dåligt spel i ett vakuum (vilket det bokstavligt talat var då vi har <100 händer mot varandra där jag är typ 11/11/0). Hade dessutom krigat back hela natten, och precis när jag tar mig ur det och landar runt +1,8k så dras jag ner till 0 igen efter den här handen, absolut sista handen jag hade tänkt spela. :-D

 

Lugn nu princess, Björne kör över dig.

 

Förmodligen. I wouldn't know. Har <100 händer mot honom. Gillar också "princess", så du tilltalar alla som får dig att må dåligt över dig själv? Får det dig att må bättre? Du som är "2nlkrossarmig"?

 

jag vill leva i din hybrisbubbla.

 

Hybrisbubbla? Vad jag vet har jag inte påstått en enda gång att jag ens är bra. Anser mig däremot vara bra nog att kunna kritisera någons spel (inte overall, utan ett spel). Det är något jag sällan gör numera, men frustrationen gled igenom igårnatt. Förstår inte riktigt var hybriskopplingen kommer ifrån. Then again, är väl inte otippat att någon som hänger i Norrland vars största mål i livet är att "någon gång börja plugga ekonomi typ" droppar den kommentaren.

 

Nej det vill du inte Bobby. Hellre solokvist livet ut än att vara

 

I don't even.

 

Lägger ner det här nu. Gl everyone. ;-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...

Tog tillbaks den här igen, behöver som sagt någonstans att venta from time to time (och det hjälper inte att man är permabannad i chatten :-)).

 

Bokar månaden nu då jag inte kommer ha möjlighet att trycka mer volym. Resultatet blev as follows över tot 18 speldagar:

 

16h26bq.jpg

 

+ ~7k SEK i Stars (MTT)-profit = ~31401 SEK för månaden. Kan inte påstå att jag är supernöjd då jag verkligen grävt ner mig i pokern denna månad. Snittade ganska många timmar/dag dessa 18 dagar för att komma upp i 60k+ SvS-händer osv osv. Men kommer väl droppa en 40k/50k-månad innan jag dör av old age förhoppningsvis. :-) Handlar också mycket om man en gång i livet kan undvika att aidsspringa och vinna en pott mot ett par specifika down's syndrome-regs.

 

Planen nu är att fixa det sista innan jag flyttar härifrån, så det blir att köra typ 493 tvättar imorgon + hitta någon form av städhjälp så jag slipper kriga med det. Finns inte att jag ska städa ur lägenheten. :-D Flyget till London går om ca 1 vecka, och tills dess blir det att åka runt i landet och göra några familjerundor.

 

As for poker så vet jag inte riktigt var den kommer hamna när jag börjar jobba. Är så sanslöst enkelt att spela vid sidan av studierna, och det är då pokern är som bäst. Men att få in 30-40k händer/mån och 15k-50k SEK ovanpå lönen är ju något som känns ganska attraktivt. Så tanken just nu är väl att pressa in just 30-40k händer i månaden vid sidan av jobbet, om det nu känns aktuellt när jag väl kommer igång (var i princip omöjligt för mig att spela poker under tiden i Tyskland efter jobbet). Den sociala biten kommer vara ganska avgörande också, lär väl förmodligen bli ganska svårt att få in någon volym öht i september. We'll see.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tog tillbaks den här igen, behöver som sagt någonstans att venta from time to time (och det hjälper inte att man är permabannad i chatten :-)).

 

Bokar månaden nu då jag inte kommer ha möjlighet att trycka mer volym. Resultatet blev as follows över tot 18 speldagar:

 

16h26bq.jpg

 

+ ~7k SEK i Stars (MTT)-profit = ~31401 SEK för månaden. Kan inte påstå att jag är supernöjd då jag verkligen grävt ner mig i pokern denna månad. Snittade ganska många timmar/dag dessa 18 dagar för att komma upp i 60k+ SvS-händer osv osv. Men kommer väl droppa en 40k/50k-månad innan jag dör av old age förhoppningsvis. :-) Handlar också mycket om man en gång i livet kan undvika att aidsspringa och vinna en pott mot ett par specifika down's syndrome-regs.

 

Planen nu är att fixa det sista innan jag flyttar härifrån, så det blir att köra typ 493 tvättar imorgon + hitta någon form av städhjälp så jag slipper kriga med det. Finns inte att jag ska städa ur lägenheten. :-D Flyget till London går om ca 1 vecka, och tills dess blir det att åka runt i landet och göra några familjerundor.

 

As for poker så vet jag inte riktigt var den kommer hamna när jag börjar jobba. Är så sanslöst enkelt att spela vid sidan av studierna, och det är då pokern är som bäst. Men att få in 30-40k händer/mån och 15k-50k SEK ovanpå lönen är ju något som känns ganska attraktivt. Så tanken just nu är väl att pressa in just 30-40k händer i månaden vid sidan av jobbet, om det nu känns aktuellt när jag väl kommer igång (var i princip omöjligt för mig att spela poker under tiden i Tyskland efter jobbet). Den sociala biten kommer vara ganska avgörande också, lär väl förmodligen bli ganska svårt att få in någon volym öht i september. We'll see.

 

Kör Poker 90 K händer mån!!!!!!!!=)=)=)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Ffs. Träffar en 20-årig norska, perfekt kropp, strular, får höra "min käreste (eller whatever) kommer om 3 dagar, men don't stop", kör på och ligger. Relativt standard 2014.

 

Saknar pokern. Return i oktober när jag har $ (atm är jag typ £10k i hålet utan lön + sign-on bonus utbetald, wp företaget). Kan lol-Gabbe göra 80k på /4-5 på 30 dagar kan jag göra det with my eyes closed. Ser fram emot att snitta 100k/mån på /4-5 framöver.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

:-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 6 months later...

Lol @ min senaste post. Skön. :-)

 

bump?????

 

How'd ya know att jag är igång igen? :-) Inte sett dig vid borden. Nytt konto? Pm:a isf. ;-)

 

Är iallafall igång igen. Blir varm i kläderna nere på /2 och några enstaka /4-bord här och där. Inledde ganska svagt, och gör fortfarande ett par saker som är iskalla, men har lagt ner mycket tid på teori och börjar komma igång nu. Upp 15kish för månaden och lär kliva på /4 mer ordentligt så fort jag bokat ett par rejäla back. Måste få tillbaka någon sorts likgiltighet sett till resultaten innan det är go-time.

 

Också intressant att NINI, Herveao och en del andra classic regs verkar grinda /2 fullt ut numera. NINI och Herveao till min vänster all day every day är drömscenariot. :-)

 

Kommer inte uppdatera min db in the foreseeable future, och mest för att det i väldigt stor utsträckning bara slutar med att det suger energi ur mig som jag hellre lägger på annat. Har varken ork eller lust att sitta och försvara mig mot legionerna av pf-krigare som försvarar sina bros in i döden/går ut i full retard-attack om jag skriver något i stil med "x gjorde ett kyligt spel en gång i sitt liv". Sanslöst höga lol-levels att det i 100 fall av 100 resulterar i 9 sidor av random-konton som postar "LOL TRO INTE ATT DU ÄR NÅGOT, HAN KNULLAR DIG BROR LOL" osv.

 

Glgl.

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Lol @ min senaste post. Skön. :-)

 

 

 

How'd ya know att jag är igång igen? :-) Inte sett dig vid borden. Nytt konto? Pm:a isf. ;-)

 

 

Haha, sjuk coincidence isåfall. För jag bara drog till med en random bump och visste inte att du hade dragit igång grinden.

 

Spelar inte på svs utan lirar nl50$ på ett annat nätverk (obv). Mitt riktiga konto blir ju upplåst om 3 veckor (sedan jag råka låsa de 1 år förra året) och får se om man orkar göra comeback.

 

Sjukt att höra att Herveao och NINI sitter på /2. De var ju några av de jobbigare personerna att möta ircc ...

Tråkigt om du inte väljer att uppdatera längre, även fast vi har haft våra duster så har jag alltid gillat att läsa igenom dina uppdateringar!

 

Fortsatt god lycka. :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...