Metaddict Postad 10 September , 2012 Rapport Postad 10 September , 2012 KK känns ju som jättesyn på turn. 66 är verkligen inte fold nä. Vet inte om jag föredrar bet eller CR med TT.
dmpzor Postad 10 September , 2012 Rapport Postad 10 September , 2012 Fortsätter springa fint inatt. Tror de flesta händerna är standard, coolers osv. Känner bara för att posta för att skriva av mig lite. Mot 4bet-glad, bombglad reg som spelar för många händer: Boss $1000.00 No Limit Hold'em - 5 players DeucesCracked Poker Videos Hand History Converter BB: $2434.81 UTG: $4236.87 CO: $1438.29 Hero (BTN): $2942.53 SB: $2776.46 Pre Flop: ($15.00) Hero is BTN with K K UTG raises to $25, 1 fold, Hero raises to $80, 2 folds, UTG raises to $255, Hero calls $175 Flop: ($525.00) 4 2 4(2 players) UTG bets $320.00, Hero calls $320 Turn: ($1165.00) 3(2 players) UTG bets $675.00, Hero raises to $2367.53, UTG calls $1692.53 River: ($5900.06) 7(2 players) Final Pot: $5900.06 UTG shows A A Hero shows K K UTG wins $5885.06 (Rake: $15.00) jaja, färdigwhinat för idag. Jag spelar lagom mängd händer VH :D
Metaddict Postad 10 September , 2012 Rapport Postad 10 September , 2012 Jag spelar lagom mängd händer VH :D Klart du gör Keep up the good work
ViktorH Postad 10 September , 2012 Författare Rapport Postad 10 September , 2012 Klart du gör Keep up the good work haha gratis coaching i TM-tråden!
ViktorH Postad 10 September , 2012 Författare Rapport Postad 10 September , 2012 är det samma graf combined eller en för varje kväll? uschusch hur som haver! skulle vilja föreslå följande produkter för snabbare resultat: och Graf combined för två dagar. Men fattas en -~€500 dipp också. Så back ~30K. Tack för tipsen, investerar i glajjorna dirr. Jobba kompis, coolers bara. Wp imo. Har gjort några halvtaskiga spel också, misslyckats med en del bluffar. KK känns ju som jättesyn på turn. 66 är verkligen inte fold nä. Vet inte om jag föredrar bet eller CR med TT. KK syn turn.. ja, det är rätt, får bara bort allt jag vill ha syn av när jag trycker på. 66 bara kändes sjukt slagen, men måste väl spelas så. TT tycker jag c/r var riktigt fint
Trillske Postad 10 September , 2012 Rapport Postad 10 September , 2012 Bättre om du kryssar i sd/none-sd istället för allin-ev. Inte för att det ger något precist det heller, men kan svänga en del och ge vissa indikationer på vad man pysslar med olika tider, i olika omgivningar, beroende på vart i menstruations-cykeln man befinner sig osv.
ViktorH Postad 11 September , 2012 Författare Rapport Postad 11 September , 2012 TIIIIIIIIIIIIIIIILT 1-outad i $757-pott på $1/$2 Anyways. Lite plus för dagen, var väl 36k i hålet som värst. Bara lite varians........
ViktorH Postad 11 September , 2012 Författare Rapport Postad 11 September , 2012 Efter lite railande när jag letade fisk fick jag spontant för mig att döpa om dagboken!
ViktorH Postad 11 September , 2012 Författare Rapport Postad 11 September , 2012 vidrigt tråkig humor Att utan provokation se en diskussion mellan spädbarnet och hankie på nåt svs-bord om "fjortisknulldagboken" gör det roligt. för mig alltså.
Trillske Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Tycker inte att det var ett dugg roligt men förstår heller inte varför det skulle vara roligt, tycker snarare det är ett dugligt namn.
Metaddict Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Tycker inte att det var ett dugg roligt men förstår heller inte varför det skulle vara roligt, tycker snarare det är ett dugligt namn. Det är verkligen inte ett dugg roligt om det inte vore för sammanhanget
ViktorH Postad 11 September , 2012 Författare Rapport Postad 11 September , 2012 Nä de får va nock på det skämtet nu! Vi vill fortfarande resa men har inte råd. Jag vill åtminstone. Sthlm-Bergen samt Australien i december/januari hoppas jag. Bara några 100k-månader så.. Är BE för månaden på SvS nu iaf!! typ 90h spelat på 11 dygn so far. edit: har även räknat samman att det totala hålet jag grävt nu i veckan uppgick till -~38k SEK. (drygt 30k sek samt ~1200$ blir väl ungefär så mkt) Heja! Kul på mina nivåer. Har iaf börjat klättra tillbaka, även om dagens -8.8k SEK på svs inte hjälper. mvh inte gul än
Trillske Postad 11 September , 2012 Rapport Postad 11 September , 2012 Pokerbordet är linjärt och normalfördelat. Är du bättre än Fi får du snart betalt och ångrar att du la tid på att dampa i onödan. Är du sämre än Fi bli bättre än Fi.
ViktorH Postad 12 September , 2012 Författare Rapport Postad 12 September , 2012 Pokerbordet är linjärt och normalfördelat. Är du bättre än Fi får du snart betalt och ångrar att du la tid på att dampa i onödan. Är du sämre än Fi bli bättre än Fi. dagens visdom tar jag det som. tycker inte jag lagt tid på att dampa dock, även om det är en definitionsfråga. jag är bättre än FI överlag (på /10, tror jag), men när det är sent så blir jag lätt passiv och väljer bättre fly än illa fäkta i en hel del spots, som om jag ville hålla variansen nere för att kunna sova gott. Ett rätt värdelöst tänk i förlängningen. Hur det än ligger till så har jag fått in bra volym under månaden vilket gör att resultatet inte är piss trots variansen. Mina stats börjar även hamna där jag önskar vilket jag ser som ett stort steg framåt, samt så fick jag en komplimang av en svs-reg vars spelstil jag ser upp till. (tolkningsfråga; han sa att våra spelstilar liknade varandra). så nu har jag ordbajsat lite.
ViktorH Postad 12 September , 2012 Författare Rapport Postad 12 September , 2012 De där spädbarnet alltså ! riktigt gossig påg
Lundin89 Postad 12 September , 2012 Rapport Postad 12 September , 2012 De där spädbarnet alltså ! Han är inte rädd att skjuta en kula han inte. Har nog aldrig spelat mot nån så galen.
Level Postad 12 September , 2012 Rapport Postad 12 September , 2012 Han är inte rädd att skjuta en kula han inte. Har nog aldrig spelat mot nån så galen. Han är ännu sjukare irl. Familjen på P&L 2010 spårade pga honom. True story.
Starfitter Postad 12 September , 2012 Rapport Postad 12 September , 2012 Han är ännu sjukare irl. Familjen på P&L 2010 spårade pga honom. True story. mvh Peters kvaddade bil
Level Postad 12 September , 2012 Rapport Postad 12 September , 2012 mvh Peters kvaddade bil Ja just det! Bara dega:-)
Soni Postad 12 September , 2012 Rapport Postad 12 September , 2012 För en tid sedan sa du, Viktor, att du har en trekant-anekdot som du tänkt dela med dig av. Det var i metas och fitters kärleksbok i samband med att er roommate skulle bjuda er på kåldolmar du nämnde detta. Har jag missat den, finns den någonstans? Eller har du glömt?
Metaddict Postad 12 September , 2012 Rapport Postad 12 September , 2012 För en tid sedan sa du, Viktor, att du har en trekant-anekdot som du tänkt dela med dig av. Det var i metas och fitters kärleksbok i samband med att er roommate skulle bjuda er på kåldolmar du nämnde detta. Har jag missat den, finns den någonstans? Eller har du glömt? HAHA! Kåldolmarna ja. Nästan så man blir nostalgisk. Det var bara minuter efter att jag flyttade in på detta harmynta ställe. Det var även första och enda gången vi alla tre har suttit vid ett matbord och ätit middag tillsammans :mrgreen: Jag tror inte VH har dragit berättelsen och jag är nog lite halvt skeptisk till att han kommer göra det men jag vet att han kommer uppskatta att du frågade
Recommended Posts