Gå till innehåll

Team Microvåg - lockdown resten av året


ViktorH

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Stalkers suger. Hade en för ngt år sedan.

Började med random sms mitt i natten, på min födelsedag osv. Brydde mig inte speciellt. Svarade halvhjärtat. Sen tog det lite fart när hon eskalerade och började ringa, andas i telefonen sen lägga på. (Jag försöker kolla upp numret men det gick inte.) Brydde mig inte nämnvärt utan typ sjöng som svar och babblade med inget gensvar. Inte varje vecka det kom ngt liksom men det trillade väl in ngt lite då och då varje månad under ngt år eller så.

 

En kväll smsa hon som och jag svarade, varpå hon ringde. Trodde bara hon skulle lägga på som vanligt. Hon börjar fråga ut mig om jag gillar äldre kvinnor, ge mig komplimanger osv osv. Vi pratar väl i 5-10 minuter tills jag börjar bli lite obekväm, hon vill inte avslöja något om sig. Så jag orkar inte, försöker avsluta det och hon börjar babbla att hon absolut inte är farlig. Och jag bara försöker hålla med, och hon säger väl det en 3-4 ggr. Och skickar sedan sms när jag lagt på. "Jag är inte farlig, jag lovar" Visst visst gn. Nu gör jag fb'n privat.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

I ett av mina bättre förhållanden var faktiskt tjejen sådär i början. Alltså skickade tusen sms om man inte svarade, inte det där med att hon var.. "ofarlig". :shock:

 

Jag verkar vara mindre allergisk mot sådant än de flesta.

Jag är istället allergisk mot random endimensionell (s.k. "balanserad") akademiker som tror hon lärt sig livet, gör yougaövningar som enda hobby och tror en intellektuell diskussion kräver källförteckning.

 

Hellre då den totalt obalanserade känslostyrda typen, slipper man åtminstone bli dummare vid varje dialog. :oops:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stalkers suger. Hade en för ngt år sedan.

Började med random sms mitt i natten, på min födelsedag osv. Brydde mig inte speciellt. Svarade halvhjärtat. Sen tog det lite fart när hon eskalerade och började ringa, andas i telefonen sen lägga på. (Jag försöker kolla upp numret men det gick inte.) Brydde mig inte nämnvärt utan typ sjöng som svar och babblade med inget gensvar. Inte varje vecka det kom ngt liksom men det trillade väl in ngt lite då och då varje månad under ngt år eller så.

 

En kväll smsa hon som och jag svarade, varpå hon ringde. Trodde bara hon skulle lägga på som vanligt. Hon börjar fråga ut mig om jag gillar äldre kvinnor, ge mig komplimanger osv osv. Vi pratar väl i 5-10 minuter tills jag börjar bli lite obekväm, hon vill inte avslöja något om sig. Så jag orkar inte, försöker avsluta det och hon börjar babbla att hon absolut inte är farlig. Och jag bara försöker hålla med, och hon säger väl det en 3-4 ggr. Och skickar sedan sms när jag lagt på. "Jag är inte farlig, jag lovar" Visst visst gn. Nu gör jag fb'n privat.

 

Vet du vad Sören, jag är rätt säker på att jag har blivit stalkad av exakt samma person. Hon hittade mig via pf fö :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

angående det här med stalker så blev en polare till mig stalkad av en fet brud från åstorp, första kvällen vi träffade henne kallade jag henne grisen (hon var FET och hade rosa klänning, skyll dig själv liksom) och han spände på henne bakom tivoli (min polares smak på fyllan kan diskuteras för övrigt) Men efter de va klappat å klart ville hon ha numret och han gav det varpå helvetet började, han fick upp till 100 sms dagligen och ungefär 20-30 samtal hans sms minne blev fyllt konstant och han svarade inte henne men helvetet fortsatte, till slut gav han med sig å svarade då började hon ljuga ihop historier om att hon var gravid, nästa gång var det att hon låg på sjukan , eller att hon ska komma hit å döda han osv osv, han hängde hos mig en natt då spamma hon honom typ 2 på natten var på jag fick nog och svarade åt han, hon hotade med att döda sig själv och att hon var redo att göra det nu, varpå jag svarar iskallt : Gör det då, ta livet då så vi slipper dig din smutsiga hora , men det funkade inte, lik för bannat höll detta på i 2-3månader tills hon äntligen en dag faktiskt slutade.. Antar att hon tröttnade till slut men jävlar vilket helvete min polare haft..

Rätt så sjukt vad det finns psykade jävla människor ute

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nyss på Harmyntan:

 

Plipen vinner 10k pott - Stenansikte

 

Viktor får mail från Hyresvärden om att vi får en ny chans - Plipen skriker rakt ut!!!

 

SÅ JÄVLA VIKTIGT! HARMYNTAN LEVER VIDARE!!! <3

 

Skulle vilja se bortförklaringarna i mailkonversationen med hyresvärden. Rena lögner imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skulle vilja se bortförklaringarna i mailkonversationen med hyresvärden. Rena lögner imo.

 

Faktiskt tvärtom, sjukt många helt sjuka lögner i några av anklagelserna mot oss! På riktigt! Därför vi blev extra nojjiga när det verkligen finns grannar som ljuger ihop skit för att få oss utslängda. Det kan ha varit fastighetsskötaren som ljugit med, han brukar tydligen göra det och avskyr oss :roll:

 

I vilket fall fick vi tyvärr göra den plågsamma insikten att vi inte kan ha fler fester likt den förra vi hade, det är inte värt risken, hur sjukt jävla episk och alldeles alldeles underbar den var :heart:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Men NEEEEEEEEEEEJ kuken varför stänger svenska spel ner idag?!?!!?!?!?!? JÄTTEVÄRDE!!!!!

nu hann jag bara få in 6h idag. Tips på film jag kan se under de 4 eller så timmarna jag kommer vara vaken nu? :(

 

 

Faktiskt tvärtom, sjukt många helt sjuka lögner i några av anklagelserna mot oss! På riktigt! Därför vi blev extra nojjiga när det verkligen finns grannar som ljuger ihop skit för att få oss utslängda. Det kan ha varit fastighetsskötaren som ljugit med, han brukar tydligen göra det och avskyr oss :roll:

 

I vilket fall fick vi tyvärr göra den plågsamma insikten att vi inte kan ha fler fester likt den förra vi hade, det är inte värt risken, hur sjukt jävla episk och alldeles alldeles underbar den var :heart:

 

Tänker inte posta mailet jag skrev till hyresvärden, men kan skriva några av lögnerna grannarna/fastighetsskötaren kom med:

 

* det låg glas/burkar nedanför vår balkong [det gjorde det inte]

* vi hade efterfest kl halv 5 på natten [då dansade vi fan fortfarande på cardinal, var ingen efterfest öht]

* några dansare från dansskolan 30 meter bort hade fått en spottloska på sig dagen efter från vår balkong [lol wtf?]

 

En granne som skrev till hyresvärden (hyresvärden vidarebefordrade till mig) skrev att hon var "rädd att gå in i porten eftersom vi kastade så mycket cigarettfimpar ner på gatan".

Orka såna whiniga människor. Bra fest. Punkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

EDIT: Haha, ang. vräkning osv skrev jag ett inlägg om mina episka 100+ pers. (då var jag ibland rätt selektiv)-fester för ett otal år sedan (jag blev ju inte vräkt och polisen kom bara en gång).

 

Sedan mindes jag den enorma sociala status som tillkom och de oändliga liggmöjligheter etc för 7-8 år sedan - nu sitter jag och pluggar teknik - blev jättedeppig och raderade allt. lol. :-(:shock::mrgreen:

 

På universitetet kan de inte festa på den här nivån eller nära imo. Tror man tjänar mycket på att studera innan man sett livet utanför.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...