Gå till innehåll

Team Microvåg - lockdown resten av året


ViktorH

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Århundradets fest i lägenheten ikväll. Ingen fattar hur jävla episkt fett vi har planerat det. INGEN!! 50 pers, vi har fixat DJ, vi har dörrvakt, fotograf. Kommer bli så fucking awesome.

 

AAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRRRRRRGGHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

Era grannar måste älska er :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy helvete så skoj det var igår. Snudd på overkligt att det går att ha så kul! Allt blev fan helt perfekt :mrgreen: Ryktas dock om att grannar både gnällt och hotat med att ringa polis så lite nojig är man ändå just nu :rolleyes:

 

 

 

 

På Uniteds bänk idag finns: Welbeck, Rooney och Chicharito :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för igår! Var mkt trevligt! Vill även rikta ett tack till Best Western som var det enda hotellet som kunde erbjuda ett rum kl 05 till 2 trötta själar. <3

 

Heheheh!

 

fruktansvärt "sloppy" match av united. Gjorde lite ont att se faktiskt. det positiva var ju att rvp och kaw gjorde mål.

 

Till nästa match lär Evans vara tillbaka och då kan vi väl nog få upp Carrick på mittfältet igen vilket isf kommer leda till mkt bättre stabilitet. Håller med men jag vill inte gnälla en sån här dag. Kagawa var återigen underbar och fick göra ett mål, även bra att van Persie fick in ett riktigt snyggt mål direkt. Självklart skadade Rooney sig och lär vara borta ett antal veckor men vi har ju hyfsad täckning framåt ändå skulle man kunna säga ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såja! Började undra varför det dröjde så länge.

 

Det har inte varit en bra fest om inte Hankie kommer med kreativ input.

 

På tal om fest så var vi ute även ikväll. Semibra vill jag säga. Slapp milakö på cardan men helt kortdöd på tjejfronten (jämfört med gårdagens QQxMycket)

 

Edit: lönt man tvätta kuken innan man gick ut ikv :/ (ja level du vet å kan relatera)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sprungit så absurt bra IRL denna helg att man knappt tror det är sant :mrgreen:

 

Och jag kan fortfarande knappt smälta hur jävla awesome jättefesten i fredags blev. Igår blev lite förfest igen med några av damerna sen fredagen som säkert hade varit jättekul med men vi var tre slagna hjältar sen fredagen och borde nog inte ha satsat på alkohol igen. Den här återställar-grejen funkade inte alls på mig, drack en jävla massa öl under dagen utan att det släppte nämnvärt. Men det är pluswhine att klaga på att man varit trött och bakis en sån här helg :mrgreen: Vi har sagt till vimmelfotografen att langa över alla bilder (han tog runt 100) och filmer som togs och jag ska försöka posta lite men det bästa lär vi tyvärr inte dela med oss av. Outning osv :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tack för igår! Var mkt trevligt! Vill även rikta ett tack till Best Western som var det enda hotellet som kunde erbjuda ett rum kl 05 till 2 trötta själar. <3

 

Det bästa med hela helgen är när man dagen efter får höra att man knipit sista rummet på Grand Hotel precis före Level vid 03-tiden :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...