Gå till innehåll

Tsigalko- Mejeriet


Lokenius

Recommended Posts

Klockan är strax efter 10.00 denna fredag och jag har redan stämplat ut och gjort helg. En som ännu inte gjort helg är "Herr Rist". Skak-Ole jobbar nämligen ända till klockan 16 idag men nytt för honom är att han INTE längre får köra truck :lol: Efter att jag gått hem på torsdagen levererade han nämligen den berömda droppen som fick bägaren att rinna över för lagerchefen då han tappade en pall med Creme fraiche (någonstans runt 1000 burkar) från 3e höjdetaget. Detta var tydligen den SJUNDE pallen (hade missat alla och trodde han stod på noll) på 4 dagar som han gjort vrak av. Helt sjukt egentligen :lol: Med efterföljande timmes rengöring kom cheferna alltså tillslut till insikt att det är dyrare att ha honom i jobb på trucken än att bara låta honom sitta och dricka kaffe 8h om dagen så nu har han lite "flytande" arbetsuppgifter fram tills dom hittar något passande för honom.

 

Tänkte kicka igång månaden med lite lir ikväll, får se om det blir helkväll eller bara strölir. Lite sugen på att haka på några baggar och se nya Bond då den tydligen skall vara helt ok. Imorgon United-Arsenal och piiiiiiiiiilsner :-D

 

Ni som stöter på mig vid borden, var snäll med mig. Det finns ingen öldrickande fisk som spelar MER av skäll ;-)

 

//Bunk Moreland

 

Fantastiskt underhållande :lol: Som gammal truckförare vet jag ju hur stress o sånt kan påverka truckeriet men inte fan ska man klanta sig på det viset. Skicka karln på en upprepningskurs, tar fem dar och kostar bara en 4-5k NOK.

 

Mvh, flyttadetillnorgeförettårsenochfickjobbpånav

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 569
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha sweet, förväntar mig en skön rapport över kvällen!

 

^ haha, +1, förra rapporteringen var sjukt rolig!

 

Kommer en minirapport om "det sämsta homegamet ever" senare under em/kvällen

 

Fantastiskt underhållande :lol: Som gammal truckförare vet jag ju hur stress o sånt kan påverka truckeriet men inte fan ska man klanta sig på det viset. Skicka karln på en upprepningskurs, tar fem dar och kostar bara en 4-5k NOK.

 

Mvh, flyttadetillnorgeförettårsenochfickjobbpånav

Han är helt obrukbar så att skicka honom till antarktis och räkna isbjörnar är nog bättre investerade pengar för företaget :lol:

 

Lol sorry! Men till mitt försvar måste jag ju säga att 3-0 hade varit ett myyycket rimligare resultat än 2-1 mtp matchbilden och hur stor klasskillnad det återigen var mellan United och Arsenal ;)

 

Stannade kvar vid mitt tips på 2-1 och DINGADE. Kände att detta är väl lite samma som att byta kassa i matbutiken.. Du får alltid stå längre tid oavsett hur kort kön du byter till är. Dock fick jag bara ett rätt i övrigt så det blev ju som vanligt en förlustaffär att vara med på liknande haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ner drygt 1.5k SvS på micromicrovolym (max 400 händer), upp 2k+ NOK på slaskigt homegame. Blir IRL-söndag fram tills klockan 19 då jag tänkt starta resan till SM-Titeln i 5-handed TNLH :lol: Kvalade precis in i den kanske softaste sateliten ever. Att jag stod för två sjukt fula suckouts längs vägen tar jag som ett tecken på att SvS betalar tillbaka lite karma för helgens få cashgamehänder som alltså slutade i någon form av iskall mjukglassröra :lol:

 

Förstår att kön för att köpa procent i mig ringlar sig lång men medelar här en gång för alla att jag tyvärr inte säljer för just SM 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredag eftermiddag, klockan är strax efter 16.00, jag slutade redan klockan 10.00 och har efter det hunnit med såväl en powernap, 2 "äntligen fredag öl" samt att droppa cirkus 100bb på /10 till en helt sanslöst turande 48/0 som tydligen hade någon bug att lyckas 2para turn med any2 (men bara mot just mig :lol: ). Hoppar in i dushen, planen för kvällen är att möta några baggar för en soft afterwork med en god köttbit och några kalla öl följt av Bond-Skyfall. Hör tonerna av Benny Hill-theme när jag gråter över mitt droppade inköp under dushens strålar och när jag sedan kliver ut och kollar telefonen har jag ett missat samtal från Bilhandlar-Ove samt ett SMS ovanpå detta där det kort och koncist står "POKER IKVÄLL?"

 

Ringer upp för att kolla fiskbeståndet, ska Hertingen med? Anette? (IDIOT Anette och inte NIT-Anette), nån annan kul? Får höra att det är ett homegame ute på landet med 3 för mig okända 45+are, Ove samt oves arbetskamrat/chef Finn.. Bestämmer mig för att detta är en bättre idé än Bond, som ju trots allt går varje kväll, så bestämmer mig för att ta bilen (de öl jag drack innan var 2 stk 33or lättöl) och hämta upp Finn och Ove. Ove och Finn är salongsberusade när jag plockar upp dom, pitstop på Sparbutiken och inköp av 3 tiopack öl, 6 liter cola, cigg, chips mm mm

 

Väl på plats bestäms det att vi ska spela 200krs "MTT" med möjlighet till en rebuy ELLER en addon. 15 minuters nivåer, 2k startstack och "brake" efter en timme. Slår oss ned i soffan och jag hamnar ur pos på Finn som iaf enligt sig själv är en fantastisk pokerspelare. Varje gång det spelas skall han berätta om de där 4k€ potterna han vunnit samt badbeaten när han torskade en 6k€ pott med AA v KK :lol: Jaja positionen till trots, jag sitter i position på den öppna spisen som värmer riktigt gott så får en goodfeeling direkt. Blir övertalad av övriga att lämna bilen och hämta den dagen efter vilket inte var så svårt när dom radade upp öl så.. GAME ON.. Upptäcker efter ungefär 5 minuter att min Mazda tydligen inte längre är en Mazda utan en Tidsmaskin, jag har för några timmar fraktats tillbaka till år 2000 :lol:

 

ALLA, även €-pottsproffset Finn, spelar 90/0 pre och betalar av med backdoordrag som A2 på 3-6-9s. Sitter bara och väntar in lite sköna händer och skulle väl säga att jag avgör den första grytan rätt omgående när jag på floppen 28Q får in all smet med 88 vs QJ (dryga 200 i potten :lol: ) och tvingar Finn till en rebuy. Inga konstigheter, spelar bara starka händer, gör ingen addon, kontrolerar och hamnar slutligen i en HU som varade 2 händer DING DING 1200 norska bananer och alltså en tusing upp direkt. Det bestäms att vi ska dra igång en ny gryta och även här upprepar sig scenariot. Promenerar helt ostört in i en ny HU där jag med typ 70% av markerna torskar två raka flippar AI pre (AKo vs A2 samt 88 v TJ) och får tyvärr bara en 2a plats. Hur som haver en bra kväll för de flesta men Finn, som åkt ut först båda gångerna, är full. Han har gått på spriten och groggat vodka+cola. Han vill spela mer varpå jag och Ove hånar honom lite smått eftersom han inte rosat marknade med sitt spel under kvällen. Finn blir aggresiv och står och gormar om att jag bara har tur, att han skulle slå mig i SIN SPECIALGREN Heads Up alla dagar osv :lol:

 

Står och skakar av skratt samtidigt som Finn gräver i fickan och sliter upp över 15k i svarta bilförsäljningsaffärspengar och ska spela HU4Råååålz :lol: Känner dock att jag inte har hjärta att utnyttja situationen då han är alldeles för full samt att vår vänskap kan vara mer värd i framtiden än en eventuell våldtäkt här och nu så föreslår att vi kan ta den HU-matchen vilken dag som helst då han är nykter (vilket jag vet aldrig kommer ske haha), han fick kalla mig för FEGE SVENSKEFAAAEN osv och alla var nöjda :lol:

 

Ganska precis samtidigt som han fått vräka ur sig SVENSKE FAAAEN tutar det utanför. Det är Finn och Oves SLAV Robban som kommer för hämtning. Robban är skyldig båda dessa herrar sammanlagt 6 siffriga belopp och får som ränta ställa upp som chaufför i tid och otid :lol: Men just kapitlet Robban får bli en senare historia..

 

Nu ska jag klonka SM, wish me luck 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Då var "äventyret" SM över då efter att jag fått in 9bb med skräp från knappen. Surt då jag blir walkad en AA, får blinds för en annan, blir för ivrig på turn med topset samt blir nedsynad med 2apar i två alldeles för stora potter. Ska jag vara ärlig mot mig själv är det väl bara att erkänna att jag inte är så speciellt vass på 5-manna i turneringsform då jag allt som oftast hamnar i någon form av vakum mellan att vara för aggresiv och för passiv (om det nu är möjligt).

 

Jaja vi får väl se det positiva i det hela då jag får en god natts sömn istället. Skickar lyckoönskningar till alla "microbröder".. Såsen, Klingan mfl, vore kul om någon kunde nypa en fin placering och en bra slant

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ääh fan tycker du lirade helt ok. Hade ett jävla fint bord innan och blev inte direkt glad när jag såg dig vid nya bordet 8-) Ställde även in mig redan på flop att träffar jag ett par turn synar jag ner hela jävla vägen oavsett vad det kostar, fick en känsla av att du var tom...

 

Får hålla på klingan nu iaf :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Att äga en bil måste ju vara ett av de största hat/älsk-förhållanden man kan ha. Antingen är man strålande nöjd över att kunna ta sig från punkt A till B utan att behöva traska runt i regn och kyla ELLER så är man helt rasande för att fanskapet måste in på DYR service osv. Att äga bil i Norge är svindyrt. Jag kör runt i en Mazda 323 -99a som när den såldes för snart ett år sedan skulle gå för sagolika 49k NORSKA!! Tur som jag har så är jag ju buddy med en viss bilhandlare vid namn Ove och efter att han var färdig med säljaren var vi nere på 36k :-D

 

Så snart ett år har jag alltså glidit runt i denna bensinsnåla asiat utan ett moln på verkstadshimlen.. Ända tills för någon vecka sedan.. Det som började med ett litet knackljud när jag skulle ta en tvär sväng följdes upp av än mer knackande och tillslut var jag så rädd för dessa missljud att jag nästan värderade att köra rätt fram när vägen svängde :lol: Om man tycker att köpa bil är dyrt i norge ja då har man aldrig ens vågat tänka tanken på vad det skulle kosta att LAGA bilen.. Efter lite nätkonsultation med en bilkunnig kompis kom vi fram till att det troligtvis var en eller två drivknutar som skulle behöva bytas. Traskade iväg till två närliggande verkstäder för att få prisuppgifter på vad detta skulle kosta att fixa och började nästan gråta när jag får prisförslaget på mekonomen.. NIO TUSEN NORSKA KRONOR för att byta ut två drivknutar.. Slöt ögonen, försökte tänka på min happyplace men det enda jag såg framför mig var "Tsalago" liggandes i fosterställning i ett hörn av duschkabinen medans Kents 747 strömmar ut genom högtalarna. Går med tunga steg vidare till nästa verkstad och där säger dom att det kommer kosta någonstans mellan 5 och 6k Norska.. Sjukt sura pengar att lägga ut men måste man så måste man även fast jag hellre lagt dom på vin, kvinnor och sång :lol:

 

I fredags när jag skjutsade Ove och Finn kollade dom över det hela och var rörande överens om att det alls inte var någon drivknut utan en dämpningsfjäder (eller vad det heter).. Och att Ove kunde beställa den med 50% rabatt genom firman.. Och att han kunde byta den åt mig.. Och att han inte vill ha betalt.. :lol: WIN WIN WIN så idag har vi beställt denna fjäder som bör komma under veckan och sedan behöver jag bara svänga ner till hans verkstad/bilshop så fixar vi det.. Och det kommer kosta 500kr istället för stekpannan på 9k som jag först fick i ansiktet. Nu är jag dock inte den som tar emot saker gratis utan att ge något tillbaka så trots att Ove insisterat på att han absolut inte ska ha något (han vägrar alltid ta emot pengar) så har jag idag vart och införskaffat en liten kul "present" som tack för hjälpen, nämligen MAT :lol: Snart jul vilket får varenda bagge att längta efter sina ribber och pinnekjött (Lammribs) så var ner på personalbutiken och köpte 5 kilo av just detta pinnekjött. Om det är ett så bra pris har jag egentligen ingen aning om men jag vet iaf att det är bättre än i vanliga matbutiken :-D

156478_10152242358395556_1223145937_n.jpg

 

Vilket vuxet inlägg detta blev, bilar, mat osv osv 8-) Får avsluta med att gratta allas vår "microbrother from another mother" Klingan som lånade Ben Johnsons skor och löpte hela vägen till en 4e plats i SH-SM. WPWP, riktigt snyggt, MICROFTW

 

(Btw har jag fått efterlysning på mer bilder, lovar att göra mitt bästa för att få till lite smygfoton att publicera i framtiden)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fredag eftermiddag, klockan är strax efter 16.00, jag slutade redan klockan 10.00 och har efter det hunnit med såväl en powernap, 2 "äntligen fredag öl" samt att droppa cirkus 100bb på /10 till en helt sanslöst turande 48/0 som tydligen hade någon bug att lyckas 2para turn med any2 (men bara mot just mig :lol: ). Hoppar in i dushen, planen för kvällen är att möta några baggar för en soft afterwork med en god köttbit och några kalla öl följt av Bond-Skyfall. Hör tonerna av Benny Hill-theme när jag gråter över mitt droppade inköp under dushens strålar och när jag sedan kliver ut och kollar telefonen har jag ett missat samtal från Bilhandlar-Ove samt ett SMS ovanpå detta där det kort och koncist står "POKER IKVÄLL?"

 

Ringer upp för att kolla fiskbeståndet, ska Hertingen med? Anette? (IDIOT Anette och inte NIT-Anette), nån annan kul? Får höra att det är ett homegame ute på landet med 3 för mig okända 45+are, Ove samt oves arbetskamrat/chef Finn.. Bestämmer mig för att detta är en bättre idé än Bond, som ju trots allt går varje kväll, så bestämmer mig för att ta bilen (de öl jag drack innan var 2 stk 33or lättöl) och hämta upp Finn och Ove. Ove och Finn är salongsberusade när jag plockar upp dom, pitstop på Sparbutiken och inköp av 3 tiopack öl, 6 liter cola, cigg, chips mm mm

 

Väl på plats bestäms det att vi ska spela 200krs "MTT" med möjlighet till en rebuy ELLER en addon. 15 minuters nivåer, 2k startstack och "brake" efter en timme. Slår oss ned i soffan och jag hamnar ur pos på Finn som iaf enligt sig själv är en fantastisk pokerspelare. Varje gång det spelas skall han berätta om de där 4k€ potterna han vunnit samt badbeaten när han torskade en 6k€ pott med AA v KK :lol: Jaja positionen till trots, jag sitter i position på den öppna spisen som värmer riktigt gott så får en goodfeeling direkt. Blir övertalad av övriga att lämna bilen och hämta den dagen efter vilket inte var så svårt när dom radade upp öl så.. GAME ON.. Upptäcker efter ungefär 5 minuter att min Mazda tydligen inte längre är en Mazda utan en Tidsmaskin, jag har för några timmar fraktats tillbaka till år 2000 :lol:

 

ALLA, även €-pottsproffset Finn, spelar 90/0 pre och betalar av med backdoordrag som A2 på 3-6-9s. Sitter bara och väntar in lite sköna händer och skulle väl säga att jag avgör den första grytan rätt omgående när jag på floppen 28Q får in all smet med 88 vs QJ (dryga 200 i potten :lol: ) och tvingar Finn till en rebuy. Inga konstigheter, spelar bara starka händer, gör ingen addon, kontrolerar och hamnar slutligen i en HU som varade 2 händer DING DING 1200 norska bananer och alltså en tusing upp direkt. Det bestäms att vi ska dra igång en ny gryta och även här upprepar sig scenariot. Promenerar helt ostört in i en ny HU där jag med typ 70% av markerna torskar två raka flippar AI pre (AKo vs A2 samt 88 v TJ) och får tyvärr bara en 2a plats. Hur som haver en bra kväll för de flesta men Finn, som åkt ut först båda gångerna, är full. Han har gått på spriten och groggat vodka+cola. Han vill spela mer varpå jag och Ove hånar honom lite smått eftersom han inte rosat marknade med sitt spel under kvällen. Finn blir aggresiv och står och gormar om att jag bara har tur, att han skulle slå mig i SIN SPECIALGREN Heads Up alla dagar osv :lol:

 

Står och skakar av skratt samtidigt som Finn gräver i fickan och sliter upp över 15k i svarta bilförsäljningsaffärspengar och ska spela HU4Råååålz :lol: Känner dock att jag inte har hjärta att utnyttja situationen då han är alldeles för full samt att vår vänskap kan vara mer värd i framtiden än en eventuell våldtäkt här och nu så föreslår att vi kan ta den HU-matchen vilken dag som helst då han är nykter (vilket jag vet aldrig kommer ske haha), han fick kalla mig för FEGE SVENSKEFAAAEN osv och alla var nöjda :lol:

 

Ganska precis samtidigt som han fått vräka ur sig SVENSKE FAAAEN tutar det utanför. Det är Finn och Oves SLAV Robban som kommer för hämtning. Robban är skyldig båda dessa herrar sammanlagt 6 siffriga belopp och får som ränta ställa upp som chaufför i tid och otid :lol: Men just kapitlet Robban får bli en senare historia..

 

Nu ska jag klonka SM, wish me luck 8-)

 

 

man kanske borde köpa en mazda och hoppas den funkar som tidsmaskin även för mig :)

 

roliga updates anyway!

 

gl !

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pinnekjött är nog bland det sjukaste jag stött på i Norsk kultur.

Hur folk maniskt pungar upp violblåa lappar med karln i mustasch för att knipa sin share of pinnekjött. Jag kunde verkligen inte tro att det var sant när jag jobbade i kassan, förmådde mig aldrig att ens säga summan när de skulle betala.

Så bilhandlar-ove måste ju bli riktigt lycklig tycker man :) snyggt gjort wpwp

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ole-Rist är min nya idol :mrgreen:

Sjukaste är att han redan nu, veckan efter sin "avstägning", är tillbaka på trucken.. Det var tydligen kris då "150kilos Morten", en jättebaby på 39 år utan sociala antenner, hade tagit måndag-onsdag off FÖR ATT SPELA DATOR!! Morten bor fö hemma hos mamma och pappa och har inga som helst planer på att flytta hemifrån. Bästa veckan på året är den då hans päron reser till Grekland och Morten får vara home alone. Då blir det, hans egna ord, takshöga högar med grandiosakartonger och porrsurf utan lurar :lol: Misstänker jag får anledning att återkomma till såväl Mr M som herr Rist 8-)

 

Återkommer senare med en liten reseskildring från gårdagen..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gårdagen spenderades åt det Norrbaggarna kan bäst och det är som ni kanske redan här förstår inte poker.. Plockade upp en polare efter jobb och efter att vi avnjutit en fantastisk 10 kronors middag på köttfabriken bar det av mot Strömstad/Nordby för gränshandel :lol: För det otränade örat låter detta säkert extremt nördigt men har man någonsin satt sin fot i kongeriket Noreg förstår man omgående varför över 6 miljoner människor (större än Gekås :lol: ) besöker detta "shoppingparadis" årligen. Snus kostar i Norge mellan 80-95 NORSKA/dosa, på Nordbyn hittar du fulsnus för 150kr rullen och bara det gör det värt turen. Att man samtidigt kan passa på att besöka glasbanken samt fylla frysen för LoLpengar hos MatXtra, Prispressarbörje, supermat osv osv gör ju heller inte saken sämre.

 

Till Norbyn kan man även åka om man bara vill sitta och kolla på folk då det är en freakshow utan dess like. Folk köper allt och då menar jag verkligen ALLT bara det finns en röd lapp om extrapris på det.. Vart du än vänder dig ser du den största målgruppen, de semifeta baggarna, med kundvagnen fylld av coca colakartor, fanta, TOAPAPPER osv osv.. Det spelar ingen roll att det bara kostar 3 kr mer att köpa back home, ÄR DET BRA PRIS SÅ ÄR DET BRA PRIS!!

 

Den näst största kategorin är de Norska WT-gängen. Oftast 2 killar och en ful tjej. Killarna kommer ALLTID klädda i skateskor, ett par illa sittande jeans (med BOOTCUT) samt en rutig snowboardjacka (ni som vart i norge vet vilken stil). Dom kommer även nästintill uteslutande från Östfold (fredrikstad/sarpsbog/moss) även känt som norges white trash-hål numero uno. Denna grupp besökares huvudsakliga inköp är tobak, alkohol och OFANTLIGA mängder redbull.

 

Lite kul när jag nu beskriver sistnämnda grupp och inser att jag själv nästan inhandlat ett "WT-Kit" då min egen fångst blev 4 rullar snus, en låda öl samt två stora matpåsar där höjdpunkterna som sticker sig ut är (mer) julmust, polarbröd samt en 3kilos JULSKINKA :-D Jaja jag hade iaf inte rutig snowboardjacka :lol:

149124937_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

man kanske borde köpa en mazda och hoppas den funkar som tidsmaskin även för mig :)

 

roliga updates anyway!

 

gl !

Känner jag skulle behöva ett Mazdasäte istället för en kontorstol i min lilla datahörna.. Lite goodrun hade gjort min sargade attackrulle gott hehe

Pinnekjött är nog bland det sjukaste jag stött på i Norsk kultur.

Hur folk maniskt pungar upp violblåa lappar med karln i mustasch för att knipa sin share of pinnekjött. Jag kunde verkligen inte tro att det var sant när jag jobbade i kassan, förmådde mig aldrig att ens säga summan när de skulle betala.

Så bilhandlar-ove måste ju bli riktigt lycklig tycker man :) snyggt gjort wpwp

Aah Ove är i den Norska gourmémathimlen :lol:

 

Apropå gourmet.. Får man smygstarta med att styra en julskinka redan nu eller måste man vänta tills december så man inte får Jesus efter sig? :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

Apropå gourmet.. Får man smygstarta med att styra en julskinka redan nu eller måste man vänta tills december så man inte får Jesus efter sig? :lol:

 

Har hört från säkra källor att Jesus inte bryr sig så mkt om julskinkan. Det är mest julpynt och lussebullar man inte får fuska med, så smygstarta på bara :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har hört från säkra källor att Jesus inte bryr sig så mkt om julskinkan. Det är mest julpynt och lussebullar man inte får fuska med, så smygstarta på bara :)

En kungs ord är min lag.. Då blir det griljering, några smuggelöl och provsmakning imorgonkväll :-D

Min tjej ville hänga upp julstjärnorna förra veckan. Jag sade bestämt nej.

Jobbade på dagis i "mitt tidigare liv", där startade ståhejet redan i början av oktober :lol: Kan utan att ljuga säga att jag var GANSKA LESS på julmusik och tomtar redan innan december startade..

 

Nu ska jag kila iväg och kolla Bond, hoppas den är så bra som jag vill tro..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jobbade på dagis i "mitt tidigare liv", där startade ståhejet redan i början av oktober

Ähhh, minns hur taggad man var i den åldern. Man hade ju inte lärt sig ett skit om det där med förväntningar, totalt noob och trodde man räknade ner till den mest episka av händelser någon någonsin upplevt.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Storstädat, tvättat osv osv så nu är allt skinande blankt. Hällt upp en pilsner och är nu redo för helg, THAT FEELING. Inte mycket som slår den känslan när man får sjunka ned i sin chesterfieldfotölj (nåja Jyskdatastol) och bara slappna av. Blir som nämnt nån bira samtidigt som jag ikväll skall försöka göra en bragd liknande Bragd-Birgers i Davis Cup -75. Har efter en seg vecka med lite för aggresivt "Brm" bara 250 sek kvar på SvS och mitt swedbankkonto gapar rätt tomt så här ska turas.. Blir iaf att starta på "NL50", torskar jag 5 inköp där i limpparadiset är jag fan inte värd att spela mer i helgen ändå :lol:

 

Imorgon vankas partaj hos en kompis som bor inneboende hos en tjej.. Blir han, jag och typ 10-15 tjejer.. Oddsen borde vara goda OM det inte var så att jag sitter inne på en 9e dagens Movembermustage :lol: Jaja man kan väl alltid hoppas att någon dam finner det atraktivt, om inte annat borde ju orsaken till Movemberbarten gå hem :lol: I mina drömmar kommer jag vara lika cool som Tom Selleck när månaden är slut men i verkligheten slutar det säkert med att man ser ut som Pringlesmannen :lol:

rockstar_movember.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...