Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Lite klurig situation nu hur man ska ställa upp laget när man precis har fått en trade accepterad men den inte har gått igenom ännu.

HOG traded Ameer Abdullah, Det to BADL

BADL traded Davante Adams, GB to HOG

Abdullah spelar inte förrän SNF så innan dess borde traden ha gått igenom så jag tänkte lämna min ena RB slot öppen för det enda andra alternativet jag har är Dunbar som startar sin match kl 19 CET.

 

Men sen så kollar jag på Hogges lag och han har Abdullah listad som starter fortfarande trots att han har accepterat traden och han har inget alternativ till den platsen om traden går igenom efter klockan 19. En stark anledning till att jag skickade traden var att jag vill kunna spela med Abdullah idag. :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

No offense, men har inte ligan en två dagars review-period på alla trades?

Nä, förra (och enda hittills i år) gick igenom på runt en halvtimma och även förra säsongen gick det väldigt fort att få igenom trades.

Tue, Sep 15

5:54 PM Transaction

Trade Upheld (By LM) TBGH traded LeGarrette Blount, NE RB to gamb

TBGH traded Eddie Royal, Chi WR to gamb

gamb traded Bishop Sankey, Ten RB to TBGH

gamb traded James Jones, GB WR to TBGH TBGH Roster

gamb Roster

Tue, Sep 15

5:20 PM Transaction

TBGH Accepted Trade TBGH traded LeGarrette Blount, NE RB to gamb

TBGH traded Eddie Royal, Chi WR to gamb

gamb traded Bishop Sankey, Ten RB to TBGH

gamb traded James Jones, GB WR to TBGH TBGH Roster

gamb Roster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tycker vi borde godkänna alla trades direkt, men eftersom vi är 3 LMs så borde kanske inte en LM få godkänna sina egna trades.

 

Angående gränsfall i traden eller inte så spelar det nästintill ingen roll vad andra tycker, för allas lagsituationer o brist/behov av olika positioner är ju olika. Har man 4 grymma WR kan man ge bort en bra WR mot sämre RB t.ex.

 

Det enda viktiga är att det inte är nåt fusk, alltså att ett lag som är borta ur leken medvetet gör ett annat lag starkare, t.ex om Kroon ger bort sin top RB mot nån åsna.

 

Här är det ju så tydligt att båda lagen är ute för att förbättra sina lag, även om jag personligen tycker att Steel tjänade på trejden (=

Så här har Shahin skrivit tidigare i tråden och jag har tolkat det som att det är de reglerna som gäller. Det tyckte även Schoolbook förra säsongen..

Hittade det här från Shahin för tre år sedan (tiden går fort när man har roligt...). Jag godkänner den trade jag inte är med i nu.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...