Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Meddelande på ligan:

 

GAME NOTICE:

Note to our FAAB style waiver leagues: Starting this year we changed the FAAB system so that players who are not claimed during the FAAB process will become free agents for the remainder of that waiver period.

 

For leagues that prefer the previous FAAB system where players are ALWAYS subject to bidding, you should choose "Free Agent Auction (continuous)" in your league's settings under Transactions and Keepers.

 

Jag tycker att vi bör ändra till systemet vi hade förra året ("Free Agent Auction (continuous)"). Annars premieras att hålla koll på skaderapporterna hela tiden eftersom man kan plocka upp en potentiell ersättare omedelbart vid skada. Tycker det ska räcka att kolla inför varje waiver auction.

 

Någon däremot?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra årets prisfördelning låter vettigt.

 

Berghet är inte med på survivorn.

 

PS Glöm inte att välja lag där :) Jag har gjort så man har till på söndagen på sig att välja lag, så det inte blir låst redan efter torsdagkvällen.

 

Har faktiskt glömt bort hur många "strikes" man fick på sig föregående år men jag la inställning att man har torskat på sin andra strike. Om något ser fel ut så kolla gärna inställningarna på både survivor och ligan och ropa till.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förra årets prisfördelning låter vettigt.

 

Berghet är inte med på survivorn.

 

PS Glöm inte att välja lag där :) Jag har gjort så man har till på söndagen på sig att välja lag, så det inte blir låst redan efter torsdagkvällen.

 

Har faktiskt glömt bort hur många "strikes" man fick på sig föregående år men jag la inställning att man har torskat på sin andra strike. Om något ser fel ut så kolla gärna inställningarna på både survivor och ligan och ropa till.

 

Tycker det låter ok med att man är ur på en andra strike.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...