Gå till innehåll

Fantasy NFL League


Recommended Posts

Tack mannen!

 

Satans fläsk vad med spelare man skulle plocka :shock:

2*QB, 3*RB, 3*WR, 2* TE, 1 K, 2*Def, 3*R/W/T och 7 bänkspelare.

 

Redan pågått 45min och då har jag 3 picks + bänk kvar. Kan skriva ut alla picks när soppan är klar :-D

Shit, ja det var en massa picks det. :mrgreen: Hur många är ni som lirar? Max 8 eller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Shit, ja det var en massa picks det. :mrgreen: Hur många är ni som lirar? Max 8 eller?

 

Sex stycken! Laget till första omgången blev:

 

Peyton Manning

Russell Wilson

Mark Ingram

Eddie Lacy

C.J. Anderson

DeSean Jackson

Roddy White

Jarvis Landry

Coby Fleener

Dwayne Allen

Jonathan Stewart

Dez Bryant

Alfred Blue

Joique Bell

Rashad Jennings

Tre Mason

T.Y. Hilton

Brandon LaFell

Torrey Smith

Charles Clay

 

med Carpenter som sparkare och Seattle + Miami defensivt.

 

Hittade inte bänken nu men var lite randoms och någon högre rankad som inte var 100 till spel. Sry för hijack och tack för tipsen =) glgl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ingen har spelat eller komma spela en 6 manna-liga här. Så det är lite svårt att betygsätta laget.

 

Det enda du borde ändra på är väl din kicker, om ni är 6 lag bör du få en bättre än Carpenter...

 

Gostkowski

Bailey

Vinatieri

Tucker

Parkey

Hauschka

Bryant

 

låter bättre.

 

Okej tack för tipset! Jag hade draftens sista pick och och det enda jag saknade var kicker så antar att jag fick den sjätte bästa i ligan. Får försöka att byta till mig en eller ta en från din lista om de finns kvar! Gl

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror ingen har spelat eller komma spela en 6 manna-liga här. Så det är lite svårt att betygsätta laget.

 

Det enda du borde ändra på är väl din kicker, om ni är 6 lag bör du få en bättre än Carpenter...

 

Gostkowski

Bailey

Vinatieri

Tucker

Parkey

Hauschka

Bryant

 

låter bättre.

 

Parkey har varit skadad och inte spelat nu. Osäkert kort imo, men han var magisk förra året.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du försvarade Geno väldigt hårt för att bara droppa honom 3 dagar senare. :mrgreen:

 

Jag försvarar honom fortfarande, vad vill du jag ska säga? Att jag plockar upp Fred Jackson medans Geno är skadad var ett ganska enkelt belsut. Behövde lite backfield och Geno verkar ju vara hatad av hela ligan så är inte orolig att någon plockar upp honom (jinx). Don't be mad brah! Puss

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Syftade mer på länken du postade, men tydligen behövdes det en förklaring för att du skulle förstå. Har jag bustat dig i någon turre eller på något CG bord sista tiden eftersom du verkar vilja beefa med mig?
Det var en kul länk och kul kommentar från meta. Givetvis så var han inte helt seriös, därför förstod jag inte riktigt poängen med din kommentar. Och tyckte det var lite ironisk när du själv verkar ha en NFL-lirare som idol. :-)
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var en kul länk och kul kommentar från meta. Givetvis så var han inte helt seriös, därför förstod jag inte riktigt poängen med din kommentar. Och tyckte det var lite ironisk när du själv verkar ha en NFL-lirare som idol. :-)

 

Du vet att han givetvis inte var helt seriös men du vet att jag var seriös, är det så du menar? Om du extra knäcker som spågumma på Lördagskvällar så är jag nästan beredd att slanta upp lite för att du ska förutspå årets SB-vinnare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var en kul länk och kul kommentar från meta. Givetvis så var han inte helt seriös, därför förstod jag inte riktigt poängen med din kommentar. Och tyckte det var lite ironisk när du själv verkar ha en NFL-lirare som idol. :-)

 

Inte lönt att försöka få in nåt vett i den snubben, han har lite problem tyvärr :cry:

 

Jag tycker Gronk är en riktigt jävla grym idrottsman.

Däremot krävs det att man ska vara riktigt bra jävla dum i huvet om man tror att någon blir ens idol för att han medverkar på en kryssning :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte lönt att försöka få in nåt vett i den snubben, han har lite problem tyvärr :cry:

 

Jag tycker Gronk är en riktigt jävla grym idrottsman.

Däremot krävs det att man ska vara riktigt bra jävla dum i huvet om man tror att någon blir ens idol för att han medverkar på en kryssning :roll:

 

Undra vem det är som har problem som sitter och skryter i sin egen dagbok hur dina klasskamrater har "antytt" att du tar roids.

 

Hahahahahahaha, du är nog pf största skämt!:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du vet att han givetvis inte var helt seriös men du vet att jag var seriös, är det så du menar? Om du extra knäcker som spågumma på Lördagskvällar så är jag nästan beredd att slanta upp lite för att du ska förutspå årets SB-vinnare.
Du fortsätter gå på offensiven märker jag.

Man behöver inte vara spågumma för att förstå att hans kommentar inte var seriös. Sen förstår jag inte hur en såpass trist kommentar som den du levererade inte skulle kunna vara seriös. Eller vad var meningen med kommentaren? Dissa min länk, meta eller var du bara allmänt tiltad?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fortsätter gå på offensiven märker jag.

Man behöver inte vara spågumma för att förstå att hans kommentar inte var seriös. Sen förstår jag inte hur en såpass trist kommentar som den du levererade inte skulle kunna vara seriös. Eller vad var meningen med kommentaren? Dissa min länk, meta eller var du bara allmänt tiltad?

 

Dissa Meta obv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...