Gå till innehåll

most pathetic angle shoot i've ever seen...


Soni

Recommended Posts

Missade först den kommentaren, men skrattade så jag fick ölen i näsan när jag väl läste den.... Sen tänkte jag tillbaks och visst finns det ett minne av en sådan händelse....och om jag inte minns fel så var det över det enorma samplet av typ 56 händer eller nåt i den stilen :)

 

ja du gav ju upp sen? Vi skulle spela bäst av 10 sng eller vad det var och du gav upp efter 3 eller nåt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 157
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Missade först den kommentaren, men skrattade så jag fick ölen i näsan när jag väl läste den.... Sen tänkte jag tillbaks och visst finns det ett minne av en sådan händelse....och om jag inte minns fel så var det över det enorma samplet av typ 56 händer eller nåt i den stilen :)

 

Du förlorade ju tydligen iaf så du har obv inget att säga till om i någon argumentation rörande archtila 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gick på vad jag antar är ett riktigt nybörjarmisstag i vegas. Vet inte äns om det kan kallas angleshot. Har inte lirat speciellt mkt livepoker så detta var nåt nytt för mig =)

 

En arg hillbilly raisar preflop och jag raisar med AK han synar. Minns inte hur handen utspelade sig riktigt men på river ligger xx88x och jag har inte träffat. Han bettar och jag synar. Han säger bara "Pair" och jag slänger min hand, dock precis vid linjen och jag tror båda korten ligger på linjen, då visar han upp Qx utan träff och ser nöjd ut. Då tar jag upp min hand för dealern verkar inte reagera och slänger upp AK. Sen blir det lite tjafs men till slut får jag potten för reglerna på bellagio var tydligen att om dealern inte har tagit mina kort kan jag plocka upp dem och fortfarande spela handen :roll:

Hillbillyn sköt över markerna till mig och drog =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...