Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

kommit igång med grindåret?. och isf hur går det ?

 

Inte dragit igang annu. :( Jag har nu flyttat ur vinden ur min gamla lagenhet, ska fixa lite smadetaljer kring den de kommande tva dagarna innan jag blir kvitt den for good. Sedan sa ar tjejen har och igar hade jag inflyttningsfest sa det har varit valdigt mycket IRL och ingen poker alls. Ar extremt sugen pa att bara saga "fuck it" till IRL och grinda tills ogonen faller av. Eller som Eli sa: "U need to ditch the birds, grind 12 hours straight in a Ralph hoody and order a kebab at the end of the night". Wise man. :)

 

 

 

Satt btw och taenkte pa saker jag har gotten away with i mitt liv, nagon har som slar mig?

 

1) I min forsta lagenhet sa betalade den forra aegarens mamma hans el-rakning, och fortsatte betala min efter att han hade flyttat. 2-3 ar, uppskattad bink = 20k sek

2) Flyttfirman nu i den har flytten lyckades glomma bort min bokning sa de kom pa helgen och fixade utanfor schemat, och de skulle skicka en faktura som de annu inte har gjort (en manad senare). Uppskattad bink = 4-5k

3) Inredningsarkitekten som jag hade ett mote med en gang i november slutade plotsligt att svara pa mail, hon har inte hort av sig och vill ha betalt for varat mote sa she aint getting shit om hon inte hor av sig. Uppskattad bink = 1k

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ettan känns lite väl sossigt för en highstakesgrinder, och bör väl döda karman direkt? Tvåan o trean är att klassas som binks :)

 

mvh

bitter och blivit utdragen på så många taxibetalningar under studenttiden när "ingen vill lägga ut och köper en öl i baren till mig istället"

 

 

Haha highstakesgrinder :) harvade nl100 och jobbade som tidningsbud at the time. Det var en rejäl bink!

 

Mvh

Betalade 5k för vipbord igår och skulle samla in från alla, fick 3.x och är nöjd med resultatet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...