Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Usch, det var längesedan jag kände mig såhär smutsig. Våldtagen t.om. Får action på min högsta stake där en kille tokreppar fisk med alla sina actions men spelar....jag vet inte riktigt, okej-ish. Varken bra eller dåligt utåt sett eller statsmässigt. Men chatten överreppar så mycket fisk så jag t.om. skriver till en polare på skype att min radar är uppe för HS reg som reppar fisk. Sen ser jag det inte ens komma när han frågar om två bord och han spelar mig helt perfekt, och det krävs ett par inköp innan jag hinner se showdowns nog och avgöra att det är någon som utnyttjar mig sexuellt på svenska spel.se.

 

Gah, känner mig så fruktansvärt ägd så att det inte ens finns ett uns positivitet i den här kvällen. Live and learn antar jag. Det är i alla fall över. :) Positivt!

 

 

Enough doom and gloom, i övermorgon börjar en resa som har potential att bli en riktigt sjuk/rolig en! Inte mindre än sex internationella pokervänner flyger hit för att lira nordic masters i Sthlm på CC, så vi kommer hänga där hela veckan innan vi beger oss till min hemstad för en övernattning på väg till Oslo där vi ska hänga i ett par dagar för att sedan ta oss till Wien för 9 dagars EPT-hjälteande! :) Det kommer bli helt fantastiskt awesome, så nu blir det uteslutande livepoker i tre veckor!

 

Godnatt PF

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Rapportering från nordic masters:

 

Tar med mig 19bb till dag 2 I 5kn, men mest intressant så stötte jag på en sjuk mytoman idag, jag fick vibbar av den där "Sveriges största mytoman" på Youtube. Iaf, jag byter bord och hamnar brevid en 55åring som börjar prata om att han har köpt 300 hektar land i Malmö och ska börja bygga 1500 lägenheter till hyreshus. So far så köper jag storyn. Jag nämner att jag är från Karlstad och han säger att han har köpt mycket land där också och ska börja bygga lägenheter. Still good. Någon vid bordet nämner baren Harrys och han drar upp hur han currently är i negotiations att köpa hela kedjan Harrys. Nu börjar det spåra, men det blir värre! :) Näst så börjar han prata om någon Barcelona-resa för ett par år sedan som börjar med någon sjuk historia om någon som köpte hela baren men det är inte det värsta. Quote: "Så vi spelar 100/200 euro holdem och jag är helt packad. Phil Ivey höjer till 2000..." och här inser jag att det är en extrem mytoman det handlar om. Sen säger han "Mads Mikkelsen synar..." och jag typ slutar lyssna. End of story så synar han Ivey 3k mörkt med 32o och floppar båt och vinner en 120k pott. Kul stories iaf! :) Gula turren och cashgames imorgon, godnatt pf!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tankar om denna klockan?

 

 

 

Känns väldigt Lost!

 

 

Sista dagen i sthlm, det har varit sjukt kul på nordic masters! Träffat extremt mkt skönt folk och haft konstant good times med både gamla och nya bekanta. Cashgamesen har varit trevliga även fast jag tog en tiltquit igår. :) Idag blir det fåglande på railen då 2/5 resekamrater är kvar i top 11 i main event som drar igång kl 16. Ses på railen om ni är där! Jag har balanserat min portfölj genom att ha action i både den mest högljudda och den tystaste spelaren som är kvar. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns väldigt Lost!

 

 

Sista dagen i sthlm, det har varit sjukt kul på nordic masters! Träffat extremt mkt skönt folk och haft konstant good times med både gamla och nya bekanta. Cashgamesen har varit trevliga även fast jag tog en tiltquit igår. :) Idag blir det fåglande på railen då 2/5 resekamrater är kvar i top 11 i main event som drar igång kl 16. Ses på railen om ni är där! Jag har balanserat min portfölj genom att ha action i både den mest högljudda och den tystaste spelaren som är kvar. :)

 

Ljudnivån på spelarna tror jag är rätt oviktigt, det som gäller är att ha den högljuddaste railen 8-):roffe:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ni var den mest sofistikerade railen, champagne vs våra öl. :) Grattis till klonken!

 

 

 

 

Någon som ska till EPT Vienna som vill sälja euro för sek? Jag föll victim till faktumet att inte få sätta in pengar på mitt bankkonto från CC :( jag trodde man fick sätta in deg om man hade vunnit 40k på en dag men det gällde tydligen bara table games i år. Och givetvis så köpte jag allas sek här i gänget, så det suger ganska hårt. Om någon vill göra sig av med stora summor euros, så hör av er!

 

Idag åker vi till Karlstad och sen vidare till Oslo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Okej PF, det finns inte så mycket att rapportera från Vienna förutom att jag bustade eureka main dag 1 och spelar cash hela dagen idag. Men dags att ta upp något som har stört mig extremt länge och gotta change. När man hälsar på folk genom att använda "Läget?", det är ett system som inte fungerar då 99.99% svarar "bra" no matter what. Jag antar att det är en svensk version av engelskans "How are you", men det är en fras som inte kräver någon svar på samma sätt som 'läget'.

 

Jag tänker börja greeta people på ett sätt som känns mindre falskt och är mer outside the box, frågan är bara vad. :) Förslag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänkte igenom detta för nåt år sen och kom då fram till att det bästa alt är att inte ha en std-fras.

Det var lite rörigt i början men efter ett tag satt 5-10st stabilt och det går fort att plocka fram "rätt" fras vid rätt tillfälle..

 

(Det är ju fortf ett ganska opersonligt system jag har, men det tenderar att få igång en vettigare och mindre ytlig konversation.)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag tänker börja greeta people på ett sätt som känns mindre falskt och är mer outside the box, frågan är bara vad. :) Förslag?

 

Detta må vara kontroversiellt, men testa med "Hej", därefter kan du freestyla lite som du vill, så länge du inte följer upp det med "Hej, läget?"...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bust main idag. Startade med ungefär average men vann inte en hand, fick in det sista med A9o mot A2o för 35bbs tot men fick inte vinna. Vanligtvis är jag inte tiltad när jag bustar men idag var allting så enormt frustrerande så jag ville typ sparka ihjäl en hund på gången tillbaks till hotellet. Lugnade ner mig och sitter i en 2k side atm men är en clown och ingenting funkar.

 

Polarna har länge retat mig och sagt att min hublot nog är fake eftersom jag fick köpa den så billigt (på wights watches), sen igår när vi ska in och dregla APs så är siten "under construction"... Och deras tidigare aktiva twitterkonto har inte postat på över två månader. :) Odds att jag har blivit lurad och att hublots authentification-system är hackat?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...