Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Btw så fick jag min parkeringsplats idag, den som jag postade en ritning på där jag fick välja plats. Jag valde en plats som jag trodde var helt fri från stolpar osv, men jag fick en riktigt kass plats, precis vid en stor betongstolpe som kommer bli super awkward att hantera med mina driving skills. Antingen biter jag ihop och lär mig köra bil på köpet, eller så gråter jag och fixar en bättre plats. :)

 

DDWd1Qd.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw så fick jag min parkeringsplats idag, den som jag postade en ritning på där jag fick välja plats. Jag valde en plats som jag trodde var helt fri från stolpar osv, men jag fick en riktigt kass plats, precis vid en stor betongstolpe som kommer bli super awkward att hantera med mina driving skills. Antingen biter jag ihop och lär mig köra bil på köpet, eller så gråter jag och fixar en bättre plats. :)

 

DDWd1Qd.jpg

 

Den platsen är nog inte så kass ändå, du riskerar ju inte att få en bildörr uppslagen på högersidan av någon granne.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Backa?! Nu får jag hitta en ny plats, det hör jag det. :D Det stod inte en enda bil förutom min i garaget så det är nog inga problem. Pratade med grannen som sa att de skulle försöka stå på gatan istället då de tyckte att 750kr/mån var dyrt för garage. Kände mig 30% baller, 70% dum.

 

 

Din jekel, åkte du förbi på Hamngatan kring ~15:40 idag? Såg en exakt likadan Audi när jag stod och skulle över övergångsstället mittemot tågstationen och vänta vid rött.

Tänkte "lol, tänk om det där var JV, han har ju en sån audi" :D

 

Haha det var jag. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skummade i måltråden...

 

Detta tycker jag låter intressant. Kan du utveckla mer?

 

"[ ] Bli ännu bättre på att särskilja resultat från prestation"

 

 

mvh

 

Ofta associerar man utvärdering av spelkvalitet med resultat, vilket såklart är helt åt helvete. Efter en vinstsession så är man glad och tycker man spelade bra, och den dagen man fosterställningsbackade så kändes varje beslut fel. Jag vet inte riktigt hur jag ska bli bättre på det, men att hela tiden försöka hålla huvudet kallt och tänka på att det handlar om att ta en spelteoretiskt bra linje och det spelar ingen roll vart dollarna åker är en bra start. :)

 

Det är saker man mycket väl vet om och kan hantera i icke-stressade situationer, men deep down är man ett vilddjur med känslor och årsmålet är nog att sakta men säkert sy in logiken djupare i mina nerver så att jag kan hålla huvudet kallt i mer stressade situationer! :)

 

mvh

 

 

Gxwc8bB.jpg

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...