Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Dagens beat: IWC-reparationen går på 21k sek :( min försäkring täcker 10k så resten får man punga själv, tror jag ska teckna större lösöre-försäkring.

 

Dagens win: Nya klockan är på ingång :D

 

Om du inte vill betala reperationen så kan jag ta över klockan till ett rimligt pris. Men samtidigt vill jag inte ta ifrån dig möjligheten att leka Dario Minieri såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yees, gött att det var en ny klocka. Väntar med spänning.

 

Ska själv ner på stan och titta på en ny idag eller imorgon. :)

 

Vad ska du kika på? :)

 

såja bilddags ;)

 

Så fort DHL ringer på dörren så snappar jag upp en bild :)

 

Wooooow. Vill du outa vad klockan kosta? 6siffrigt+

 

Fast det är ju inte den klockan? Han köpte väl klockan efter EPT?

 

What Mecklenburgare said. IWCn köpte jag i December för ett år sedan som en personlig belöning för att jag hade betalat av mina lägenhetslån. :)

 

Om du inte vill betala reperationen så kan jag ta över klockan till ett rimligt pris. Men samtidigt vill jag inte ta ifrån dig möjligheten att leka Dario Minieri såklart.

 

Måste kunna leka Minieri tyvärr, lite kul när snubben på telefon som meddelade reparationspriset la upp förslaget; "Ja så alternativen är att skrota den eller att betala för reparationen" :D

 

 

Skulle tippa på att hans Portuguese kosta mellan 55-65k.

 

Kan också tänka mig att ta över den!

 

Ding ding ding

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Folk som svarat i pollen har obv aldrig suttit o chillat med en öl i restaurangvagnen. Nöt! Har varken ork eller skill att jula till min avatar, men bjuder Jacken på ett filmtips som julklapp. http://www.imdb.com/title/tt0052561/

 

ps. skön lya!

 

Tack x2! :)

 

 

 

Är sugen på att spränga Västerås. Mitt paket anlände där 07:29 imorse och har fortfarande inte tagit sig därifrån. GAAAAH

 

 

9 Scheduled for delivery VAESTERAAS - SWEDEN 16:45

1 Pieces

 

8 With delivery courier VAESTERAAS - SWEDEN 10:15

1 Pieces

 

7 Arrived at Sort Facility VAESTERAAS - SWEDEN VAESTERAAS - SWEDEN 07:29

1 Pieces

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

:( Försökt maila och ringa kundtjänst men deras opening hours är vardagar. Hade ju kunnat betala en saftig summa för att få hit paketet idag omss! Ska dessutom till Oslo i ett par dagar från och med imorgon så det här var ett riktigt jävla beat.

 

Ingen på PF som jobbar på DHL? ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du är bara avis.

 

No comment.

 

Du måste nästan avslöja vad det är för klocka om du ska hålla oss på halster ända till torsdag.

 

Jag ska försöka mig på en Valterego-påspåret :):

 

Vart är vi på väg?

 

Vi börjar vår resa vid en Jack Vegas-automat på Pizzeria Opera i Karlstad. Vi växlar in vårt kvitto, tankar upp bilen och färdas söderut mot plats med EPT-stopp. Vi kryper några centimeter längre ned med linjalen på världskartan till plats där exklusiva sötsaker produceras. Vår destination är av historisk significance då ett viktigt kontrakt skrevs här år 1949. Vår urmakares flaggskepp får tankarna att vandra hela vägen tillbaka till tidernas begynnelse.

 

Vilken är staden, vad heter urmakaren och vad är samlingsnamnet för deras kändaste modeller?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart är vi på väg?

 

Vi börjar vår resa vid en Jack Vegas-automat på Pizzeria Opera i Karlstad. Vi växlar in vårt kvitto, tankar upp bilen och färdas söderut mot plats med EPT-stopp. Vi kryper några centimeter längre ned med linjalen på världskartan till plats där exklusiva sötsaker produceras. Vår destination är av historisk significance då ett viktigt kontrakt skrevs här år 1949. Vår urmakares flaggskepp får tankarna att vandra hela vägen tillbaka till tidernas begynnelse.

 

Vilken är staden, vad heter urmakaren och vad är samlingsnamnet för deras kändaste modeller?

 

Ser ingen dålig ordvits, du måste ha glömt den ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul, hoppas du får den snart. Sitter själv och väntar på en betydligt billigare, men alltjämt högt efterlängtad, klocka.

 

Det är excitementet när man öppnar lådan som man betalar för. :) Vad har du på ingång?

 

 

Detta är fan kul, nästan bud på att göra en "lektråd" om detta!

 

Feel free! Jag tror du om någon skulle kunna bära upp en sådan tråd. :)

 

 

Ah, känslan av att agera "the bigger man" genom att inte spoila en gissningslek på jvs vis när man väl har chansen!

 

Sen förstör man det ju när man skriver ut det. Fan också. Jävligt fin klocka kan jag säga iaf (=

 

Haha :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...