Gå till innehåll

JackVegas


JackVegas

Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?  

283 medlemmar har röstat

  1. 1. Vilken siffra tror du att alla andra kommer välja?

    • 1
      43
    • 3
      33
    • 7
      141
    • 148
      66


Recommended Posts

Passat på att lägga årets november nine-bets redan idag då odds har en tendens att krympa när det drar ihop sig. JC är en personlig favorit, tycker han har sett riktigt stabil ut och en polare som spelade med honom under hela dag 5 sa att just han var den personen i hela turren som hade gett bäst intryck/spelat bäst.

 

Sen får McLaughlin och Raptor varsitt bet också då jag gillar bådas spelstil och det är ju alltid mycket trevligare att ha tre hästar än en. Dessutom så känns ingen annan i fältet som en vinnare, kanske möjligtvis Amir Lehavot (skolboksexempel på en jinx). Årets bästa rail börjar 23.00 svensk tid på söndag tror jag :) ska göra mitt bästa för att sova bort hela söndagen och timea in perfekt railande.

 

Jag har liverailat varje år sedan de började livestreama men har aldrig lyckats trycka hela utan att somna, jag var riktigt nära när Jerry Yang vann då jag slockade HU. Det är nog egentligen en ganska stor bedrift jämfört med nu för tiden då de numera pausar trehandat och kör vidare nästa dag istället.

 

Har inga exakta odds eftersom Betfairs maxbets är ganska små per satt odds så att säga, men roughly:

 

3.7 @ JC Tran

6.8 @ McLaughlin

19 @ Benefield

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 4,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

lite koffeinpiller från apoteket och väl förberett med sömn dagen innan om du har svårt att hålla dig uppe ;) och skippa soffa!

 

Jag brukar t.om. lägga mig i sängen och raila haha, att skippa soffa+säng är nog ett hett tips. Breaksen är så excrutiating när man redan är slut bara. :)

 

Tror det blir ett bra finalbord, verkar vara ett gäng bra människor hela bunten!

Är glad att Chris lindh åkte ut iaf, verkar vara en fruktansvärt äcklig och osympatisk människa.

 

Edit - Får hoppas inte det var polaren i fråga ;)

 

Hahaha håller med dig på Chris Lindh, jag har lite liknande känslor för Brummelhuis också om jag ska vara ärlig! :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Planerar att klä ut oss till rounderskaraktärer i ett kompisgäng till ett försenat halloweenparty... :D Shotgunnade obv Teddy KGB, vart får man tag på exakt en sån här underbar adidasjacka? Har sökt lite i onlineshops men inte hittat något dugligt, tacksam!

 

20130611101718.gif

 

Sån där tvåstreckad hittar du på random second hand hur enkelt som helst :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Menar du att du redan har skjortan hemma?

 

Hahaha, hade inte ens tänkt på skjortan! :) Tänkte det borde räcka med den adidaströjan, en bald cap, färga mitt skägg grått samt gå runt med oreos och en kortlek i fickan hela kvällen och kasta kort på folk. Kanske köra en "Biiiig teddy drinks it all" innan man halsar en drink. :)

 

Haha klockrent!

Tänkte höra hur du planerar att göra med hårfästet? Rakhyvel eller peruk?

 

Tror det får räcka med en bald cap, vart fan man nu än får tag på sådana. Finns en maskeradaffär i stan som troligtvis har

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev precis kontrakt på lägenheten! 1.430.000 landade vi på vilket jag är riktigt nöjd med, köpte för 1.2 för 2½ år sedan så det får nog anses ha följt marknadsaverage ganska punktligt. :)

 

Lite av en grinkärring som köpte den, får hoppas att hon inte läser här, och tillträdesdatum tre månader framåt var tydligen ett stort problem. Jag skulle helst vilja haft tillträdesdatum 15 januari eller så men sträckte mig till 1 feb för att hon ville det, nu försökte hon negotiata sig till första mars helt plötsligt. Jag orkade inte bråka och föreslog att vi kan mötas i mitten på 15 februari, men hon försöker likväl stå fast vid första mars. Jag sätter ner foten och säger att jag inte kan gå längre och vi kommer överrens om 15 feb. Känner mig ganska ägd, får nog se om The Negotiator med Samuel L och Spacey snarast.

 

 

Nu grind fram tills WSOP!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Teddy KGB rann ut i sanden, hittade ingen striped jacka jättelätt och blev övertalad att köra gruppkostym björnligan istället :(:) Det får duga!

 

Tycker omröstningen här är ganska intressant btw, det är kul att majoriteten inte väljer bussen, men samtidigt lite förvånande hur många som faktiskt gör det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Skrev precis kontrakt på lägenheten! 1.430.000 landade vi på vilket jag är riktigt nöjd med, köpte för 1.2 för 2½ år sedan så det får nog anses ha följt marknadsaverage ganska punktligt. :)

 

Lite av en grinkärring som köpte den, får hoppas att hon inte läser här, och tillträdesdatum tre månader framåt var tydligen ett stort problem. Jag skulle helst vilja haft tillträdesdatum 15 januari eller så men sträckte mig till 1 feb för att hon ville det, nu försökte hon negotiata sig till första mars helt plötsligt. Jag orkade inte bråka och föreslog att vi kan mötas i mitten på 15 februari, men hon försöker likväl stå fast vid första mars. Jag sätter ner foten och säger att jag inte kan gå längre och vi kommer överrens om 15 feb. Känner mig ganska ägd, får nog se om The Negotiator med Samuel L och Spacey snarast.

 

 

Nötfilm :) kungliga herrarna Spacey/ Jackson

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker omröstningen här är ganska intressant btw, det är kul att majoriteten inte väljer bussen, men samtidigt lite förvånande hur många som faktiskt gör det.

 

Bil är ju överlägset det värsta! Kan iofs bara vara jag, alla resor Stockholm->Malmö/København när jag var yngre har fått mig att hata långa bilresor.

 

Buss vs. tåg beror väldigt mycket på. Åker jag själv tar jag nog tåg men med minimum en polare så känns bussen bäst i.o.m kortare resetiden.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nötfilm :) kungliga herrarna Spacey/ Jackson

 

Riktigt grym film, blev sugen på riktigt att se den nu. :D

 

 

Bil är ju överlägset det värsta! Kan iofs bara vara jag, alla resor Stockholm->Malmö/København när jag var yngre har fått mig att hata långa bilresor.

 

Buss vs. tåg beror väldigt mycket på. Åker jag själv tar jag nog tåg men med minimum en polare så känns bussen bäst i.o.m kortare resetiden.

 

För oss som tog körkort "nyligen" så är nog bilresor fortfarande ganska roliga, men det beror nog mycket på hur mysig bilen är att sitta i. :)

 

Jag har inte åkt buss frivilligt sedan gymnasiet, lyckades övermods-missa ett tåg med 30 sekunder förra året och fick gå med svansen mellan benen till busstationen istället, det var en hemsk resa (karlstad->sthlm) i en överhettad fullpackad buss.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

För oss som tog körkort "nyligen" så är nog bilresor fortfarande ganska roliga, men det beror nog mycket på hur mysig bilen är att sitta i. :)

 

Jag har inte åkt buss frivilligt sedan gymnasiet, lyckades övermods-missa ett tåg med 30 sekunder förra året och fick gå med svansen mellan benen till busstationen istället, det var en hemsk resa (karlstad->sthlm) i en överhettad fullpackad buss.

 

Mm det är precis såna bussresor som sätter men för livet. Om du tyckte resan ovan var jobbig så kan du ju visarunna Thailand > Kambodja och tillbaka en dag i världens sämsta bussar :roll: N00b! :mrgreen:

 

Bus4you >>> tåg

faktiskt

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

100mils resor i innebandyns "sametvåa" har ju satt sina spår så att frivilligt förvandlas till en halv svastika är relativt uteslutet på allt över 2h. Dock, som meta skrev, är bus4you ett fantastiskt alternativ men dom täcker desvärre ikke den mer "lantliga" delen av Sverige som jag härstammar från.

 

Tåg är väl fine men bil.. Jag kan åka 100h bil förutsatt att jag slipper köra, har bra sällskap, unlimited med öl samt en dator att youtuba med :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...