Existentialisten Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Ken var ganska bra som kommentator säsong ett, men han är under bedrövlig i år. Vad är poängen med att ha en skrikande nörd i öronen hela tiden? Och varför måste han säga att folk är dumma i huvudet för att dom inte spelar bra poker? Och varför skulle det spela så stor roll för kvarvarande spelare om en av motståndarna åker ut när det bara är ett pris? Det verkar som om kram-tråden hjälpte. WP Eury! Citera
All in Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 de som är mest störande är ju att Ken är semifisk själv.. Citera
Emilio Postad 17 Januari , 2007 Rapport Postad 17 Januari , 2007 Vad pratar ni om? Tyckte Jens var artig. Vad spelar det för roll att han har en försiktig framtoning? Skärpning allesammans. Citera
jontebt Postad 19 Januari , 2007 Rapport Postad 19 Januari , 2007 Någon som vet var man får tag på deltagarna till heat-`? Citera
Gyre Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Hej! Förstår inte att Ken hela tiden ska göra sig rolig över personerns utseende. "busschauffören", "snorungen", "Chuck Norris" m.m. m.m. . Att bli kallad snorunge på TV är väl inte riktigt rolig, och inte schysst av Ken. Men att få Chuck Norris som smeknamn måste ju vara den största komplimang man kan få? Ken kanske inte alltid är riktigt schysst, men jag tycker att han är väldigt underhållande med många av sina kommentarer. Han tvekar inte att säga vad han tycker och tänker, och det tycker jag han ska ha cred för. Men han borde passa sig för att dra det för långt då det precis som du påpekar gränsar till påhopp ibland. Citera
hansolo Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 jobbigt för Cederkrantz, han spelade verkligen "briljant" som han sa själv, men de stämde inte för han denna gången! väldigt imponerad av finnen, han gjorde några sjukt bra och vältajmade all-ins mot cederkrantz och fredrik ... riktigt bra omgång enligt ken, och mig =) Citera
eurythmech Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Varför ska jag betala 50 spänn för att se femmans webcast när programmet står märkt som gratis? Citera
KalleAnka Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Tror kanal5 biter sig själv i svansen här med att ta betalt för webcast.. Trist som fan.. Citera
Bein Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Ja märkte det jag med, jag somnade i sista pausen. Fy fan. Citera
ScaniE Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 För mig kostar då inte ett öre att se webcasten, prova med internet explorer då ska det gå. Citera
TheAnalyst Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 För mig kostar då inte ett öre att se webcasten, prova med internet explorer då ska det gå. Har också kollat gratis. Citera
Bein Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Har ni provat idag? Nu funkar det tydligen igen, helt gratis! Citera
eurythmech Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Sjukt kul när move > move, bra avsnitt! Citera
Gyre Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Sjukt kul när move > move, bra avsnitt! Imponerande av finnen att hitta stället med Q5 där, riktigt snyggt och roligt att kolla på. Citera
eurythmech Postad 22 Januari , 2007 Rapport Postad 22 Januari , 2007 Ja, den handen var jätteskön. Visst vet han att Martin är väldigt kapabel till moves, men...ja, den var snygg. Citera
Verbal__Kint Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Henriksson lirade oerhört stabilt i kvällens avsnitt. Starkt att ta PG HU. Hans allin move mot PG var vacker. Jag satt och hojtade Ställ! Ställ! och så gör han det den galningen! Läckert. Liiite enklare när man ser hålkorten dock. Eller vad säger du Ken? Citera
Narkissoz Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Det var riktigt snyggt att pusha där... Citera
eurythmech Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 När ska Ken sluta få det att låta som att det är gigantiska skillnader på turneringsspel med ett pris, och cashgamespel? Citera
TheAnalyst Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 - PG har gjort sushi av den norska torsken! Måste säga att programmet är underhållande, men också väldigt lärorikt med kens analyser. Citera
Ängeln17 Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 Kvällens understatement måste ha varit Norrmannens - Jag va LITE passiv i slutet . Annars va den stora underhållningen som tidigare nämts Henrikssons push med Q5. Citera
Prizonic Postad 29 Januari , 2007 Rapport Postad 29 Januari , 2007 När ska Ken sluta få det att låta som att det är gigantiska skillnader på turneringsspel med ett pris, och cashgamespel? Håller verkligen med om det. Känns som att han är fel ute rätt ofta faktiskt. Citera
Verbal__Kint Postad 5 Februari , 2007 Rapport Postad 5 Februari , 2007 "Och Bosse klubbar den norska sälen" Citera
padrinosftw Postad 6 Februari , 2007 Rapport Postad 6 Februari , 2007 Hur tippar ni (som inte vet slutresultatet än) hur det kommer sluta? Legato, Gambler21 och Björin är väl de tre som man tror mest på, främst de två förstnämnda. Jag tror Henriksson tar hem det då jag verkligen gillar hans spel. Citera
Recommended Posts