Gå till innehåll

TV: Poker Kanal 5 säsong 2


PSGottaDig

Recommended Posts

  • Svars 766
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Guld när 40 kg Djens med låg och ljus blygbitterstämma säger: "Good call pre-flop"

 

Man hyser inget större medlidande för såna tolvåringar när de åker ut.

 

Det var juh kul :)

 

Var en kass syn pre och det fick han juh veta, på ett rätt trevligt och lungt sätt enligt mitt tycke.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej!

 

Förstår inte att Ken hela tiden ska göra sig rolig över personerns utseende. "busschauffören", "snorungen", "Chuck Norris" m.m. m.m. . Detta kommer från en person som ser bra ut. Tycker det är patetiskt att nästan den komiska touchen som Ken vill ha i sitt kommenterande består av att klanka ner på folks yttre. Jag har aldrig varit med om något liknande.

 

Samma sak som om en smal, vältränad person, hela tiden gör sig rolig över personer med övervikt. Han verkar inte ha någon koll på detta.

 

Med vänlig hälsning

 

VanMassenhoven

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dock har han rätt mkt mera i måndagspeng än en 12 åring...

 

Sen tycker jag allmänt ditt inlägg är pinsamt.

Jag vill nog mer påstå han ser ung o söt ut ;)

 

Det som är pinsamt om något är väl att han inte bara kan tacka för god match och lämna bordet utan att komma med spydiga kommentarer.

 

Vad han tjänar är väl i sammanhanget helt ointressant.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag blir oerhört imponerad av Chris Björin. Lägsta puls och lika lugnt kalkylerande som Harrington. Undrar just vad ni som kan poker tycker men han verkar inte göra många misstag som motståndarna kan exploatera.

Det var snyggt att se hur han fick motspelare att inse att dom satt avslöjade med handen i syltburken.

 

Cluelessrookie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Väldigt få människor tycker om Ken. Det finns rätt bra anledningar till det.

 

Det var väldigt diplomatiskt uttryckt av dig... :roll:

 

Jag tycker ändå att Ken gör programmet ganska underhållande med sina kommentarer även om jag själv inte hade uppskattat att bli häcklad av honom.

 

För att kommentera gårdagens avsnitt så visade Björnin att gammal är äldst och tycktes ha läget under kontroll hela tiden. Jag tycker nog att detta var det mest underhållande spelet så här långt. Synd bara att man inte får se något av när de spelar ner sig till 6 spelare. Ett par klipp från nyckelhänder tidigare under dagen vore uppskattat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Webcasten funkade utmärkt alldeles nyss....

 

Tyckte att Ken var tyken på ett lätt uppfriskande sätt i början, men nu stör jag mig på honom mer och mer. Hans sätt att kommentera är bitvis tramsigt och oproffsigt, och hans kommentarer om hur folk ser ut blir jag bara förbannad på. Och den interna humorn som bollades mellan honom ochvadfannudenandrakommentatornheter i all-in-situationen hade inte i kommenteringen att göra. Varför finns ingen bra pokerkommentator här i världen? De har ju visat sig vara tomtar (på ett eller annat sätt) hela högen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...