Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ngt säsongsbet på boston? Fanns till fina odds preseason:)

 

Fick in ett till 9 i odds ungefär innan game7 mot Toronto, låg väl som mest på 12-14 under säsongens gång men tänkte inte så mycket då på att lägga ett bet.

Har även ett på LA Kings till 8.6 för kuls skull, skönt att dom också gick vidare häromdagen.

 

Hoppas verkligen på Hawks vinst ikväll, ifall det blir ett bet så är det på dom trots alldeles för låga odds imo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ofan, kan vara glad som tog dem till 19,5 preseason då:)

 

Snyggt, inte ofta man ser sånna sjuka överodds.

Betfair hade betydligt lägre, kanske dags att byta site :P

 

 

 

Riktigt tråkigt att bara sitta och uggla på nätterna utan något att titta på, såpass desperat att man till och med funderar på att dra på NBA matchen inatt :/ Kan ju dock vara rätt underhållande ibland.

 

Jaja det är iaf The Memorial Tournament nu i helgen och idag klonkades det några 3bollar bets : ) Blir nog en del sånna dom kommande dagarna om jag känner mig själv rätt.

Vinnarbets på Kuchar & Stroud också, nu får fan Tiger lugna ner sig lite. Heja klonk!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevlig kväll med ett redigt gäng här hemma och alldeles för mycket alkohol som vanligt.

Hitta ett litet plus på livepoker iaf! Ska bli så sjukt fint med en pizza och hockey imorgon.

Dags att kolla på Hart of Dixie S1, mest för att Rachel Bilson är så jävla snygg :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevlig kväll med ett redigt gäng här hemma och alldeles för mycket alkohol som vanligt.

Hitta ett litet plus på livepoker iaf! Ska bli så sjukt fint med en pizza och hockey imorgon.

Dags att kolla på Hart of Dixie S1, mest för att Rachel Bilson är så jävla snygg :-)

 

Man kan inte beskylla dig för att vara impulsiv iaf... Redan planerat pizza imorrn :-D

 

Jag vidhåller vad jag skrev för någon vecka sen, Pens-Hawks i final men Bruinerna är en 2 outare på river och det händer ju hela tiden :mrgreen:... Undrar om någon NHL lag genom tiderna haft det lag som Pens har på pappret nu... Skulle platsa som landslag för valfritt land och lätt ta medalj. Synd för min del att det bara är lag kvar i SC som jag inte gillar men får väl hålla på Hawks bara för att Smålänningen och HV-hjälten Hjalmarsson finns där.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Trevlig kväll med ett redigt gäng här hemma och alldeles för mycket alkohol som vanligt.

Hitta ett litet plus på livepoker iaf! Ska bli så sjukt fint med en pizza och hockey imorgon.

Dags att kolla på Hart of Dixie S1, mest för att Rachel Bilson är så jävla snygg :-)

 

+1 på serien ;) Den är dock bara semibra...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Man kan inte beskylla dig för att vara impulsiv iaf... Redan planerat pizza imorrn :-D

 

Jag vidhåller vad jag skrev för någon vecka sen, Pens-Hawks i final men Bruinerna är en 2 outare på river och det händer ju hela tiden :mrgreen:... Undrar om någon NHL lag genom tiderna haft det lag som Pens har på pappret nu... Skulle platsa som landslag för valfritt land och lätt ta medalj. Synd för min del att det bara är lag kvar i SC som jag inte gillar men får väl hålla på Hawks bara för att Smålänningen och HV-hjälten Hjalmarsson finns där.

 

Haha : )

Nja 2outare känns verkligen som att underskatta dom ;)

Lagen möttes 3ggr under säsongen och alla var 1 måls matcher där Bruins iaf borde vunnit ett av mötena och nu är deras lag betydligt bättre men det kanske Penguins också är vad vet jag, förutom att dom fick in Iginla & Letang blev skadefri så har jag ingen stor koll.

Hoppas iaf på en riktigt jämn serie eftersom båda lagen har såpass jämnstarka kedjor.

 

Vågar inte betta förrän det är hemmaplan så det blir att bara njuta ikv.

Kör nog ett bet på Hawks ikväll dock.

 

 

+1 på serien ;) Den är dock bara semibra...

 

Den verkar duga iaf 8-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så episkt när Chara böjer sig ner för att höra vad Crosby grinar om :D

Vidriga penguins, underbar match hittills med mycket känslor inblandade =)

 

 

Ska lägga mig i sängen och kolla från och med 2:a perioden, håller på Bruins! Gogogo

 

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta kallar jag slutspelshockey!! Underbart gruff i slutet av andra :lol: precis så det ska vara. Har bets på Penguins så ikväll håller jag på dom men Rask har sett ruskigt stabil ut måste jag säga även fast han har fått en del hjälp av virket ;-)

 

Ja, bra match men va fan tänkte killen som kom 2 mot 0 och istället åker och tacklar ner jagande försvarare?

 

Tyckte det såg ut som att Pittsburgh-spelaren hade bra fart och en trött Marchand(?) inser att han kommer bli backcheckad så han väljer att ge maximalt utrymme åt Bergeron. Det var min uppfattning av situation iaf men kan hålla med om att det såg lite lol ut. :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ja, bra match men va fan tänkte killen som kom 2 mot 0 och istället åker och tacklar ner jagande försvarare? :roll:

 

 

Mja verkligen tveksamt beslut av Marchand, tur att Letang lekte Phelps för en stund så det inte blev utvisning :lol: Snygg pokecheck i det läget av Vokoun det får man ändå ge honom : )

 

Riktigt skön vinst och det var verkligen en underhållande match!

Den uppfyllde verkligen alla förväntningar! Guld att Horton var inblandad i alla mål också :)

Såg nu att oddsen var så låga som 1.55 ML på Penguins, löjligt ;)

Väldigt skönt att det blir en match om dagen nu framöver så man har något att kolla på varje natt!

 

Skön sömn på schemat och senare blir det att raila Kuchar till vinst!

Blir nog ett bet på Chicago imorgon också.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Inte alls omöjligt att Bruins slår ut Pens. De var klart bättre i natt. Pens turnovers och nervösa spel i egen/neutral zon i 3:e perioden såg inte alls bra ut.

 

 

Håller med Pens var lite halvskakiga, dom gjorde ändå en bra match men oväntat mycket misstag från toppkedjan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magiskt att Kuchar fick vinna idag och golfbetsen fortsätter gå långt över förväntan :D Behövdes verkligen lite extracash då det blir Sweden Rock nu i veckan med mycket festivalmat och sprit som kommer kosta.

Lite surt att man kommer missa 2 Boston matcher dock men serien ska väl knappast avgöras redan efter 4 ;)

Hoppas mobila nätet fungerar någolunda där borta iaf då vi campar en bit från området så man kan hålla sig uppdaterad.

Ska bli skönt att komma bort några dagar iaf och förhoppningsvis vara pokersugen på söndagen igen.

 

Blev ett bet på Hawks ikv till 1.65ML då dom verkligen var överlägsna sist.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magiskt att Kuchar fick vinna idag och golfbetsen fortsätter gå långt över förväntan :D Behövdes verkligen lite extracash då det blir Sweden Rock nu i veckan med mycket festivalmat och sprit som kommer kosta.

Lite surt att man kommer missa 2 Boston matcher dock men serien ska väl knappast avgöras redan efter 4 ;)

Hoppas mobila nätet fungerar någolunda där borta iaf då vi campar en bit från området så man kan hålla sig uppdaterad.

Ska bli skönt att komma bort några dagar iaf och förhoppningsvis vara pokersugen på söndagen igen.

 

Blev ett bet på Hawks ikv till 1.65ML då dom verkligen var överlägsna sist.

 

 

Verkar gå bra för dig med bettingen. Vad spelar du på angående golf? Vinnare eller? Tycker själv att det är ganska kul att titta på golf. Kollar alltid masters bl.a men kan inte påstå att jag har bra koll på vilka som är heta osv.

 

Ha det så kul på srf! Själv har jag inte tid att närvara :( Vilka band ska du se? Själv brukar man ju planera 10-15 band men när man väl kommit hem inser man att det bara blev 1 eller 2 :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Verkar gå bra för dig med bettingen. Vad spelar du på angående golf? Vinnare eller? Tycker själv att det är ganska kul att titta på golf. Kollar alltid masters bl.a men kan inte påstå att jag har bra koll på vilka som är heta osv.

 

Ha det så kul på srf! Själv har jag inte tid att närvara :( Vilka band ska du se? Själv brukar man ju planera 10-15 band men när man väl kommit hem inser man att det bara blev 1 eller 2 :mrgreen:

 

 

Jo det har verkligen flytit på nu ett tag, lyckats pricka vinnaren 3 golftävlingar irad, dock lägger jag alltid betsen efter dag 2/3 men det är ju ändå hyfsade odds :)

Har även top10 bets ibland och 3bollar bets men oftast blir det att jag tippar vinnaren.

Kan inte heller påstå att jag har någon koll egentligen utan kollar mest på hur de har presterat tidigare rundor och chansar lite :)

 

Tack tack! Varje gång jag har varit på festival så planerar man att se massa band men precis som du säger så slutar det med att man ser hälften typ : )

Vill iaf se Amon Amarth som jag tycker är grymma live och som gammalt Kiss fan så vill jag se dom en gång i livet även om min favorit Ace inte är med längre (såg dock hans soloturne på sweden rock 08? typ)

Avantasia ska inte heller missas men annars så blir det att man hänger med sitt gäng på det dom vill se, väldigt få band i år som faktiskt lockar mig men jag gillar att överraskas av band jag aldrig hört förr.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo det har verkligen flytit på nu ett tag, lyckats pricka vinnaren 3 golftävlingar irad, dock lägger jag alltid betsen efter dag 2/3 men det är ju ändå hyfsade odds :)

Har även top10 bets ibland och 3bollar bets men oftast blir det att jag tippar vinnaren.

Kan inte heller påstå att jag har någon koll egentligen utan kollar mest på hur de har presterat tidigare rundor och chansar lite :)

 

Tack tack! Varje gång jag har varit på festival så planerar man att se massa band men precis som du säger så slutar det med att man ser hälften typ : )

Vill iaf se Amon Amarth som jag tycker är grymma live och som gammalt Kiss fan så vill jag se dom en gång i livet även om min favorit Ace inte är med längre (såg dock hans soloturne på sweden rock 08? typ)

Avantasia ska inte heller missas men annars så blir det att man hänger med sitt gäng på det dom vill se, väldigt få band i år som faktiskt lockar mig men jag gillar att överraskas av band jag aldrig hört förr.

 

 

Amon Amarth är bra som fan. Såg dom faktiskt live i ett kallt och ösregningt Bengtsfors (av alla ställen) runt 02-03. Var omkring 50 pers i publiken så det kändes ungefär som man var på en privat fest spelning :)

 

Kiss skulle jag med vilja se live för det är typ det enda bandet av de gamla banden som jag är uppvuxen med som jag inte sett live. Menmen får bli srf för min del nästa år istället.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Amon Amarth är bra som fan. Såg dom faktiskt live i ett kallt och ösregningt Bengtsfors (av alla ställen) runt 02-03. Var omkring 50 pers i publiken så det kändes ungefär som man var på en privat fest spelning :)

 

Kiss skulle jag med vilja se live för det är typ det enda bandet av de gamla banden som jag är uppvuxen med som jag inte sett live. Menmen får bli srf för min del nästa år istället.

 

 

Håller med på båda påståenden, såg Amon för första gången på sweden rock 09 tror jag och gillade dom direkt, hade aldrig hört dom innan dess så det var trevligt att bli positivt överraskad. Konstigt att man inte sett Kiss hittills mtp alla timmar man lyssnat på deras album som liten, ska bli grymt iaf.

 

 

 

 

1-0 satt ju väldigt fint! :) Tackar Toivonen för det :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vågar du betta på Boston i natt? Min känsla är att Pingvinerna inte är så sugna på 0-2 i baken efter 2 hemmamatcher... Fast å andra sidan var ju Boston klart bättre förra matchen och har bättre målis så det känns ju ganska öppet.

 

Sa till mig själv att vänta tills hemmamatcherna innan jag bettade men ändå så la jag ett bet på Boston första matchen :oops: Blev ett till idag också :mrgreen:

Vore riktigt sjukt om Pens torskar 2 raka på hemmaplan så jag bettar mest med hjärtat som vanligt när det gäller B's : )

Har även ett bet på Under 5,5 ikv, hoppas på liknande resultat som i första!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...