Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

det var soft när det var fler ledare, matrialare osv än det var spelare i montreals bås ett tag

 

:mrgreen:

 

 

Finns några högoddsare att lira ikväll om man tror att matcherna ska fortsätta gå den vägen det gått hittills.

Washington till ca 3, Ducks till 2.8 osv.

Kör nog på Bruins ikväll och eventuellt Ducks.

Under 4,5 mål i Kings - Blues finns även till 1.8.

 

Sjukt att Sverige lyckades vinna ikv när dom förtjänade att torska me 5-1 eller nåt, undrar hur det här ska utveckla sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

6,3 i odds på USA känns alldeles för högt, dunkar in ett bet där.

För övrigt bestämt mig för att få in 60k händer i Maj och då går ändå ca 5-6 dagar bort på annat så det känns som en rimlig utmaning, lycka till för mig.

 

Härlig vinst för Boston igårnatt, alltid magiskt att se Horton trycka ditt en puck i en viktig slutspelsmatch också :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Magiskt skön OT vinst inatt :D

Verkligen sjukt spännande i år i flera matchserier, helt sjukt ju.

Rangers - WSH var ju från början den mest tänkbart tighta serien och förhoppningsvis går den till game 7 : )

Mår fan ATH under slutspelet.

 

Players Championship börjar ikväll också, blir magiskt att bara sitta och glo sport 8h/dagen helgen ut då jag ändå måste få in en del händer för att hålla målet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukaste comebacken jag sett :D

Magiskt jävla skönt! Fyfan. Svårt att hitta ord atm.

Hoppas på en lika magisk serie med Rangers - Bruins :)

Kommer inte kunna sova på ett tag den saken är säker.

 

edit; fick en liten lapp i brevfacket som bad mig sluta skrika kl 4 på natten lol :mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

trevlig match! finns inte en chans att boston torskar mot rangers

 

Tycker inte det skulle funnits en chans att dom skulle torskat mot toronto heller, och det var ju onekligen ganska nära :)

 

Boston har haft lite svårt för Rangers dom senaste 2 säsongerna iaf så Rangers bör vara små favoriter i denna serie om jag ska vara ärlig.

De flesta matcherna har varit riktigt jämna och speciellt i år med 2st matcher som gått till OT osv så jag hoppas på att det fortsätter så och blir en riktigt spännande serie där Bruins tar det i Game 6-7 men hjärnan säger dock Rangers, ska bli riktigt härligt iaf! Hjärnan sa dock Caps i 7 så den har fel ibland : )

Hoppas på att vinnaren i denna serie tar hem hela skiten iaf ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjukaste comebacken jag sett :D

Magiskt jävla skönt! Fyfan. Svårt att hitta ord atm.

Hoppas på en lika magisk serie med Rangers - Bruins :)

Kommer inte kunna sova på ett tag den saken är säker.

 

edit; fick en liten lapp i brevfacket som bad mig sluta skrika kl 4 på natten lol :mrgreen:

 

Nu förstår du hur jag kände mig då mitt kära flyers vände 3-0 i matcher mot Bruins för 3 säsonger sedan. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu förstår du hur jag kände mig då mitt kära flyers vände 3-0 i matcher mot Bruins för 3 säsonger sedan. :D

 

Haha verkligen, tur man inte hade börjat följa hockey då :-P

 

 

Nästan bud på att betta Danmark för då kommer Sverige vinna 100%, detta ser ju rätt illa ut.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Värde att sätta 1k på Boston som vinnare till 9x? :-D

 

Jag har ett litet bet på dom till 11 i odds, hur bra värde det är vet jag inte dock :D Nära på att åka ut mot Toronto liksom :mrgreen: Men allt kan hända i hockey som sagt.

 

Hur bettas det idag?

 

Ottawa - Pittsburgh (3,7ggr pengarna)

 

Kings - Sharks ( 2,15ggr pengarna)

 

Inge ML här inte så blir 7,95ggr pengarna på en röding vid lite hjälp av fru fortuna

 

Har ett litet ML bet på Sharks ikväll men hoppas att Kings vinner denna serie så det blir win/win :P

 

edit; tog bort det, gillar fan inte Sharks alls egentligen

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag håller Penguins och Blackhawks som skyhöga favoriter. Skulle bli mycket förvånad om något annat lag plockar hem cuppen.

 

Precis som varenda betsida i världen :P

Vore tråkigt om någon av favoriterna inför slutspelet tog hem det, Hawks har iof ett roligt lag så det är jag okej med men föredrar att någon underdog tar hem det : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Börjar dagen med ett ML bet på Usa till 3.95 & hoppas att dom inte sviker denna gången!

Är faktiskt sugen att spela på Sverige ikväll när svs ger 4 i odds och alla andra siter 3.2 - 3.5. Blir nog ett bet på Boston ikväll också, ser verkligen fram emot den matchen!

Hockey i princip hela dagen, underbart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så jävla gött att dom fick vinna en rysare :D

Hoppas matcherna fortsätter såhär tighta och slutar till Bostons fördel ofc ;)

Blev ett bet innan på Kings också till 1.7 ML och jag siktar på 6/6 prickade bets idag, gogo!

 

Blir en pokerfri helg då 25års-dagen ska firas och det känns som ett ypperligt tillfälle för 2-3 dagar ledigt. Spelat 35k av 60k händer som jag tänkte i Maj så ligger väl rätt så bra till, back at it on Monday.

Förhoppningsvis missar jag inte allt för mycket hockey de kommande dagarna : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt skön helg har det varit och idag är man rätt så sleten och seg.

Ska bli grymt att ta det lugnt och kolla Sedin - Schweiz finalen och även Boston - Rangers,

lite synd att dom krockar men tur att man har 2 skärmar.

 

Eventuellt ett bet på under 5,5 ikv, vågar inte spela på systrarna : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Flyter ju på riktigt bra mot Rangers, tighta matcher som väntat men förvånande att alla har gått åt rätt håll.

Vore väldigt överraskande om dom skulle bli nollande efter inatt men det får dom gärna bli : )

Sen börjar jag nog gråta blod om vidriga Detroit ska vinna mot Chicago, hoppas på uppryckning inatt.

 

Otroligt dåligt pokersug på senare så det känns tråkigt, förhoppningsvis kommer det tillbaks ikväll eller imorgon för jag måste verkligen få in lite händer för att klara mitt lilla mål.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...