Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Det verkar ju som att folk på detta forumet älskar att kolla på filmer/tv-serier så jag känner att jag måste rekommendera "Arrow" som antagligen inte många personer har sett, finns hittills bara en säsong (som inte är färdig ens)

Började titta på den nyligen och fastnade direkt, rekommenderas starkt!

 

 

http://www.imdb.com/title/tt2193021/?ref_=sr_1

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Det verkar ju som att folk på detta forumet älskar att kolla på filmer/tv-serier så jag känner att jag måste rekommendera "Arrow" som antagligen inte många personer har sett, finns hittills bara en säsong (som inte är färdig ens)

Började titta på den nyligen och fastnade direkt, rekommenderas starkt!

http://www.imdb.com/title/tt2193021/?ref_=sr_1

 

Följer den, tycker dock det är aningens märkligt att en person står två meter från honom när han har huvan på och inte ser vem det är...

 

Jaja, den är helt okej!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Följer den, tycker dock det är aningens märkligt att en person står två meter från honom när han har huvan på och inte ser vem det är...

 

Jaja, den är helt okej!

 

 

Äh har väl inte hänt än, han tittar ju alltid ner lite och så är han rätt sminkad runt ögonen? ;)

 

 

Tog f.ö äntligen tag i att kolla Piloten till Game of Thrones, vill verkligen gilla det men var inte särskilt imponerad :( Fortsätter nog att kolla ändå och hoppas på att det blir bättre iaf, det kanske helt enkelt inte är min genre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt med tidig hockey idag!

Igår hade Washington 2.8 i odds vs Winnipeg trots en 4-0 vinst dagen innan, var bra sugen att lasta hela rullen men det blev en helt ok vinst ändå efter att dom vann lätt med 6-1.

Idag har Ottawa 1.85 odds borta mot Tampa och detta känns minst lika bra med Lehner i kassen som är het för tillfället, kör stenhårt på den och så blir det antagligen nån hunka på Vancouver ikv mot Kings som spelat tveksamt på senare och med 2.9 odds är det helt klart spelvärt.

 

fakeedit; ibland glömmer man tydligen att trycka på post och märker det 2timmar senare.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
Några mastersbets? :) Själv spelade jag Scott, Rose, Garcia, Stricker och Bubba! Planerar som vanligt att lasta någon inför sista dagen för the ultimate sweat också. :D

 

Självklart! Längtat hela veckan efter detta.

Har Scott även jag, Westwood Kaymer Laird Streelman just nu.

Kört en del bets på 3-bollar idag bl.a Mcdowell & Kuchar, planerar fler vinnarbets under lördagens gång :)

 

Känns förövrigt lite väl lågt med 5 i odds på Tiger, hoppas dock att han kan prestera under dessa förväntningar som förr i tiden, blir dock inget bet på honom : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Precis. Visst jag fick höra att han vunnit 27% av alla tävlingar han ställt upp i eller liknande och då ingår ju 2 års "svacka" men känns ändå helt orimligt i en Major tävling :P

 

Jim Furyk svek mig förra helgen men nu får han ett bet till 28 odds när han börjar såpass bra.

 

Mvh ivrig livebettare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Dags att inskaffa alldeles för mycket onyttigheter och bara njuta av dagens golf, känns välförtjänt efter gårdagens festligheter.

 

Heja Leishman/Westwood/Day/Furyk/Scott :mrgreen: (vore dock grymmast o se Woods vinna)

Top 10 bets som också lever är Furyk/Dufner/Watney.

 

Äntligen! :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klarar f.ö verkligen inte av svenska golfkommentatorer förutom zachrisson så får leva med lite sämre kvalite via streams ikv men det är klart värt det.

 

 

Confirmed årets bästa golfraildag. :D Har strukturerat om (läs: idiotgamblat) mina bets och de som lever just nu är Scott och Kuchar för vinst samt Westwood och Tiger för Top 5. Gogo!

 

Haha :) GL !

 

 

 

Tänkte f.ö lasta ett stort bet på Chicago idag men blev stoppad av att lången öppnar kl 8 eller liknande på helger så tänkte inte mer på det imorse innan jag la mig och självklart glömdes det bort helt sedan, vore skönt om man slapp bli semitiltad innan kvällen ens har börjat...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tänkte slänga iväg ett bet för att öka spänningen inför ikv. Någon spelare som är extra spelvärd? :)

 

Otroligt svårt att säga så svängigt som golf är men Jason Day har börjat sjukt bra, även Langher! Är ju dock roligast att spela på högoddsarna :)

 

Fantastiskt bunkerslag av Day, ögongodis direkt såhär på söndagen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Weeee, funderade på att sälja av Scott inför särspelet (bettade honom pre på 22x) men orkade inte nitta, lika bra att let it ride. Skön putt som rullade i men tycker ändå att mysgubben spelade bäst! :)

 

Snyggt! Hade nog också "gamblat" om jag missat 1.18 bokningen efter birdien, 2x känns för högt att sälja av på :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt överodds på Pittsburgh ikväll imo, tänker inte betta emot Boston men vågar nästan rekommendera det.

Ska bli en grym match iaf, dom imponerade ju inte mot Buffalo nyligen tyvärr men det gjorde inte Pittsburgh sist heller iof så allt kan hända!

Underbart väder idag också, mår riktigt bra atm : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...