Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Kör du viaplay så kan du alltid se med amerikanska kommentatorer, bara att klicka under videospelaren på "Fans kan också titta på alla NHL live evenemang på NHL Game Center". Har även jag varit mycket emot svenska kommentatorer men blev positivt överraskad av Holmgren och Garpenlöv som kommenterade slutspelet tidigare i år.

 

Fan vad nice! Hade ingen aning, tack så mkt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Kul att det finns andra som gillar hockey och bettar i sina db's osv.

Ikväll spelas det Toronto som inte gjorde mig besviken nyligen med en fin vändning mot Oilers. Blir även ett bet på Pittsburgh som förhoppningsvis återhämtar sig på hemmaplan mot just Oilers efter skandalen i Florida sist.

Blir ett härligt toppmöte ikväll mellan Blues & Sharks inatt som ska njutas där båda lagen är obesegrade hittills i säsongen, testar ett under 5,5 spel här.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kul att det finns andra som gillar hockey och bettar i sina db's osv.

Ikväll spelas det Toronto som inte gjorde mig besviken nyligen med en fin vändning mot Oilers. Blir även ett bet på Pittsburgh som förhoppningsvis återhämtar sig på hemmaplan mot just Oilers efter skandalen i Florida sist.

Blir ett härligt toppmöte ikväll mellan Blues & Sharks inatt som ska njutas där båda lagen är obesegrade hittills i säsongen, testar ett under 5,5 spel här.

 

Ryggar Toronto och Pittsburgh i en dubbel. Rak på Toronto och penguins -1.5 till 4.3x!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oflax när pittarna leder med 3-2 och får spela 6 mot 5 sista 90 sekunderna och kommer 2 mot 1 när backen gör en ravelli-räddning och sabbar min glädje :)

 

Haha :) Pittsburgh spelade verkligen inte så bra som dom kan så det känns riktigt skönt att dom iaf kom undan med en vinst!

Blir att raila Sharks matchen nu där det redan står 4-0 :( Målllös period one time!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Haha :) Pittsburgh spelade verkligen inte så bra som dom kan så det känns riktigt skönt att dom iaf kom undan med en vinst!

Blir att raila Sharks matchen nu där det redan står 4-0 :( Målllös period one time!

 

Islanders som var i min andra dubbel tappade in en kvittering sista minuten istället för att hänga en i tom bur så nu är båda mina hopp döda :)

Bara att börja reka morgondagens matcher i HA!:)

GL med sharks vs blues, one time osv :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycke hcp spelet på Anaheim är betydligt mer värt till 2.25 än ML. Spontana gissningen är att ana vinner med 6-3!:)

Jag är inne semitungt på den i jämförelse med normala bets, inte jämfört med riktiga ballers :)

 

Spelar o5,5 i Anaheim! Tycker inte 1,45 är spelvärt? Runt 1,6 borde väl vara ok. Men nu tror jag dom vinner så ;)

 

Edit: är det du som nickar kimack på svsp?

 

 

Är också inne med lite extra deg pga låga oddset, tycker själv det är spelvärt iaf.

Lycka till med era bets, vågar inte riktigt köra hcp spel ikv men hoppas såklart Ducks vinner stort : )

Stämmer bra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt ju fint igår med Ducks vinst, blev tightare än många trodde så det kändes bra för hjärtat att man hade ett ML bet.

Ikväll spelas det Boston till 1.55, Chicago 1.68, Maple leafs 1.66 & Tampa 1.83.

Ska bli kul att se hur många mål Thomas släpper in mot B's, förhoppningsvis många : )

 

edit: Blev även Vancouver & Sharks ML bet som de andra .. Går grinden dåligt så får man betta extra

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Idag har man haft fullt upp med att vårda en magisk bakfylla, alltid lika trevligt.

Slängde tydligen in hela bet365 rullen på Pittsburgh när jag kom hem igår natt så nu har man lite mer att leka med där efter att en straffrysare gått åt rätt håll för en gångs skull.

 

Inatt spelas det på Chicago, Islanders & en liten skräll trippel på Buffalo/Tampa/Rangers.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tagit en liten paus från pokern, hade glömt bort hur skönt det är att inte tänka en tanke kortspel under några dagars tid.

Nu ska det iaf bli roligt att spela i helgen nu när suget är tillbaks.

 

Har bets på Boston (som alltid) & Under 5,5 inatt, slängde in båda när B's låg under med 1-0 efter 2min så fick fina odds (2.55 ML + 2.15).

 

edit: Blir även ett bet på Phoenix då Nashville har slängt in en botmålvakt plus att Phoenix spelade riktigt bra sist mot Kings.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...
åååh fyfan vilken fitta han är thornton, vidrig människa

 

Dock fruktansvärt fult av neal med knät också.

 

Haha, brukar vara att motståndarna tycker det : )

Missade tyvärr om han gjorde något över det ovanliga (starta fighter/köra extra hårt på lagens topspelare) då jag somnade rätt fort och vaknade med 4 minuter kvar av matchen :mrgreen:

(Bra rytm på en lördag osv)

Minns du när det hände så spolar jag gärna och kollar lite här.

 

 

edit: hittade det nu, spolade lite så har ingen aning om vad Orpik hade gjort men ändå sjukt onödigt givetvis. Han måste ha fått in en riktig fullträff då det känns som att ett stenhårt knä i kinden hade gjort ondare än det där, otäcka bilder.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det Neal gjorde var några gånger värre imo. Gör ont att se såna idioter på banan ens..

 

 

Ja det var verkligen mycket som hände under matchen som inte var särskilt sportsligt.

Såg nu Orpiks huvudtackling på Eriksson som inte heller var så vacker så det känns som han "had it coming" sas. Många delade meningar och det känns som att fansen skyddar sina egna spelare på diverse forum men det ska bli intressant att se vilka konsekvenser detta ger för de inblandade spelarna.

Vore inte förvånande om Thornton försvinner 5+ matcher, otroligt surt men välförtjänt såklart.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

"I mean, what do you want me to say? That I was trying to hit him?" Neal said. "No, I'm going by him. I don't get out of the way, like I said. I need to be more careful and I guess get my knee out of the way, but I'm not trying to hit him in the head or injure him or anything like that."

 

 

826271379.gif

 

:lol:

 

Här sätts disciplinnämnden verkligen på prov..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...