Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, slängde in lite cash igår på Betsson och la in 3st singlar på Över 5,5 i samtliga matcher inatt och varenda en sitter :)

Synd man inte la en trippel :roll::mrgreen:

Skönt som fan iaf och nu kom livslusten tillbaks lite.

 

Ska bli skönt att börja "morgondagen" med gym.

Har btw fått upp ögonen för ljudböcker nu så ni får gärna komma med rekommendationer =)

Tänkte börja med Arnaldur och se om hans böcker är något för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hehe, slängde in lite cash igår på Betsson och la in 3st singlar på Över 5,5 i samtliga matcher inatt och varenda en sitter :)

Synd man inte la en trippel :roll::mrgreen:

Skönt som fan iaf och nu kom livslusten tillbaks lite.

 

Ska bli skönt att börja "morgondagen" med gym.

Har btw fått upp ögonen för ljudböcker nu så ni får gärna komma med rekommendationer =)

Tänkte börja med Arnaldur och se om hans böcker är något för mig.

 

Sportbetting är ett maraton och inte ett 100meters lopp , singlar är vinnande i längden ;) . The dice man ska tydligen vara kanon , har nyss beställt den :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

 

 

Ganska mysig dokumentär jag snubblade över igårkväll, värd en titt! :-)

 

 

Älskar sånt här, gåshud direkt! Tack för tipset :)

 

 

 

 

Lastar in lite deg på Tampa ikväll btw. 1.92 ML odds mot ett uselt Florida känns riktigt bra, bör även bli en målfest men vågar inte riktigt spela på båda alternativen.

Även Över 5,5 i Philadelphia - Montreal till 1.85 känns superlockande med Budaj i kassen och ett Philadelphia som faktiskt stundtals spelade väldigt bra igår.

 

Har äntligen fått upp pokersuget vilket känns skönt, huserar lite smått på 0.50 nu i början och tänker nöta 0.5/1 hela nästa vecka, gogo.

 

 

Blev otroligt golfsugen efter att ha kollat på dokumentären och då måste man ju betta lite :) Kör på Luke Donald & Fredrik Jacobson som vinnare i Northern trust Open, båda till 9 i odds.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg det lite sent.

Googla Wiziwig!

Har för mig det blev ett redigt liv sist man länkade streams :-)

 

Hehe såg nu att det gick på Viasatgolf ju! Den kanalen har man inte använt allt för ofta. Kul kvällsunderhållning dock, över förvänatan. Synd att Svensken gjorde bort sig på sista hålet.

 

:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fantastiskt deprimerande att Jacobson ska blåsa iväg chanserna på sista hålet när man för en gångs skull bestämmer sig för att inte livebetta och säkra lite cash.. Försöka glömma detta så fort som möjligt och gå vidare.

blablabla whine whine..

 

Hehe såg nu att det gick på Viasatgolf ju! Den kanalen har man inte använt allt för ofta. Kul kvällsunderhållning dock, över förvänatan. Synd att Svensken gjorde bort sig på sista hålet.

 

:)

 

Den kanalen bör användas flitigt om man har den ;)

Jo verkligen förkrossande :(

Otroligt underhållande när det är såpass jämnt och man ser hur

nervösa spelarna blir och hur fantastiskt glada dom kan bli över minsta lilla putt som sitter : )

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt seg pokerdag, tryckte in nästan 2k nävar och slutade lillback, frustrerande men det känns ändå som jag hanterar det rätt bra atm.

Fick bli en liten gamble inatt på Columbus -1,5 borta mot Anaheim till 6.9 odds, hoppas på att Hiller känner sig lite rostig och gör en dålig "comeback".

Använder gärna min One time här :)

 

För övrigt kollat 2 avsnitt av serien Suits och älskar den, ska försöka hålla mig till max 1 avsnitt om dagen så man inte nöter slut på dom få avsnitt som finns direkt. Tyckte piloten höll samma klass som Breaking Bad, fantastisk helt enkelt och rekommenderas starkt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Scrollat runt här alldeles för lite på senare.

Inte heller bettat särskilt mycket på hockey förutom mina standard Boston ML bets varje match i princip.

WGC Championship följs intensivt i helgen och där har det bettats på Jacobson och Petterson 2 dagar irad, synd att Calle inte hade en suck idag men vore kul om Jacobson fick revanch och hamna bland top 4 iaf efter förra helgens choke.

 

Inatt blev det bets på Chicago ML och Under 5,5 i Van - Nsh, både lever ännu iaf :) Ska försöka slänga in lite golfbets här imorgon.

Kan rekommendera att kolla helgens tävling, fantastiskt roligt med matchspel där nerverna verkligen testas.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

En liten pokerrush och bettingrush gjorde att Februari ändå slutade godkänt.

Satt lite mål i Mars så att man har något att jobba mot så att det som ska lösas är minst 20 gympass och 150 timmar poker.

Månaden börjar iaf bra med 3/3 hockeybets klonkade, kanske ska mata ut mina tips innan man börjar springa kallt igen :mrgreen:

 

Är riktigt sugen att betta Philadelphia idag och Boston, kör nog ML på båda två.

Har även ett bet på bla. Chris Stroud top10 till 85 odds i Honda Classic så det blir en sweat i helgen :)

 

Denna var lite underhållande

 

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Blev ingen golfklonk i helgen men det kommer fler tävlingar.

Hockeyn har fortsatt rätt bra iaf, plus över helgen och lillback igår.

Riktigt sur förlust mot MTL inatt som av någon anledning är skrämmande bra i år, verkligen spännande och oförutsägbar säsong framför oss.

 

Ikväll blir det ett bet på Över 5,5 i TBL - PIT matchen iaf.

 

Månaden börjar iaf bra med 3 gympass hittills avklarade, kör hårt!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Garon såg väldigt stabil ut i pens - tampamatchen igår men när han vart skadad så var det självklart att det skulle bli över 5.5 mål, Lindbäck är i mina ögon en av dom sämre målvakterna i hela NHL, oerhört svajig och det känns osäkert direkt en puck bara kommer i närheten av han, väldigt tråkigt man vill ju att det ska gå bra för svenskarna.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Garon såg väldigt stabil ut i pens - tampamatchen igår men när han vart skadad så var det självklart att det skulle bli över 5.5 mål, Lindbäck är i mina ögon en av dom sämre målvakterna i hela NHL, oerhört svajig och det känns osäkert direkt en puck bara kommer i närheten av han, väldigt tråkigt man vill ju att det ska gå bra för svenskarna.

 

Håller med, Tampas defensiv har även varit under all kritik på senaste och tycker målvakterna ändå får ta lite för mycket skit men dom är ju inte riktigt toppklass heller givetvis. Kan nog mycket väl bli över i Tampas match ikväll också där både Hedberg & Lindback ska stå i kassarna ser jag nu, känns som en given bet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ikväll får man 2.2 odds på Över 5,5 i Carolina - New Jersey matchen där både Hedberg & Ellis står i kassen! Båda har släppt in en hel del mål på senare matcher (främst Ellis) och detta ska nog bli ett målkalas 8-9 av 10 med dessa målvakter!

Kör även Över 5,5 i Toronto - Pittsburgh då dessa möten har en hel del målrika historier bakom sig och Reimer har släppt in en hel del nyligen.

 

Vinsten mot Philly satt riktigt fint tidigare idag btw :D

Blir härlig golfrail imorgon också med en glödhet tiger i spetsen!

 

 

Prickat 7/8 på Svenska spels "Powerplay" 2 dagar irad så känner att klonken kommer snart (imorgon ;)) Satte den iof för några dagar sedan men fick futtiga 155kr :roll: fegade också ur igår på Colorado -1,5 till 5.8 i odds och körde Moneyline istället till 2.2, mådde rätt dåligt efteråt :(

 

Målrikt inatt gogo!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Otroligt seg pokerdag, tryckte in nästan 2k nävar och slutade lillback, frustrerande men det känns ändå som jag hanterar det rätt bra atm.

Fick bli en liten gamble inatt på Columbus -1,5 borta mot Anaheim till 6.9 odds, hoppas på att Hiller känner sig lite rostig och gör en dålig "comeback".

Använder gärna min One time här :)

 

För övrigt kollat 2 avsnitt av serien Suits och älskar den, ska försöka hålla mig till max 1 avsnitt om dagen så man inte nöter slut på dom få avsnitt som finns direkt. Tyckte piloten höll samma klass som Breaking Bad, fantastisk helt enkelt och rekommenderas starkt.

 

Tycker både Suits och Breaking Bad var jättelovande i några avsnitt precis som du men att båda blev sämre och sämre ju fler avsnitt som gjordes. Men jag verkar vara hyfsat ensam om den åsikten ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker både Suits och Breaking Bad var jättelovande i några avsnitt precis som du men att båda blev sämre och sämre ju fler avsnitt som gjordes. Men jag verkar vara hyfsat ensam om den åsikten ;)

 

Tycker BB blev sämre nånstans i säsong 3 men ändå höll en helt okej standard hela vägen ut på det som gjorts, har en del polare som tröttnade redan i S2 och nästan slutat kolla :P

Har precis börjat S2 på Suits och älskar den serien, känner ingen annan som kollar på den dock (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Härligt att båda Överspelen redan är avgjorda efter 2 perioder på båda matcherna :)

Önskar man hade massvis med deg att lasta när man får så klockrena överodds ibland :mrgreen:

Får nog bli ett ML bet på Kings inatt mot Calgary så man får lite spänning innan läggdags (:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade Michael Thompson till 18 odds för 50kr~ och skulle få ca 850 men fick istället 584kr då han och 3 andra kom på delad 8e plats, antar att dom drog bort lite % eftersom det blev 1 spelare för mycket i top 10 men fattar inte uträkningen redigt, kanske går att få fram men jag är tydligen sämst på att googla eller för trött för att tänka redigt.

Får vara riktigt nöjd över plusset ändå och det var sjukt nice att se Tiger vinna en turre igen :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nån som lirar på Betfair och får PT3 att funka där? (Windows XP)

Inget på alla forumtrådar man får fram via googling verkar funka för mig :(

 

edit; Hockeyn började tydligen tidigt idag, 2.75 ML odds på Bruins när dom ligger under med 0-2 kör vi på, heja

edit2; 2-2 spännande :)

edit3; Jävla skön vinst, blev en riktig rysare och Ottawa var sjukt nära att sätta dit en fantastisk straff haha. Hoppas på att Kings tar hem det mot Calgary också för en fullpott inatt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Boston - Pittsburgh ikv! :)

Äntligen ett stormöte, kör på Boston (såklart) ML bet 2.28

 

Fler bets ikv är Över 5,5 i Vancouver - Columbus till 2.36 &

Över 5,5 i Florida - Washington 1.78

 

 

Edit; Boston tappar som vanligt när man har en 2-3 måls ledning och Stamkos väljer att missa öppen kasse för första gången i karriären så det blev ett hål i spelkassan ikv tyvärr, nya tag imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...