Gå till innehåll

Kimacks microbok.


exxent

Recommended Posts

Blev 3/5 igår, var ändå riktigt nära i båda matcherna som failade men det är bara att ta nya tag inatt. Kul för Sverige också att dom gör en sån comeback, kollade även på Ryssland - Kanada och det var ruskigt nära en sjuk comeback där med :) Får se när man gör pokercomeback också, lutar åt efter helgen.

 

NHL Inatt;

 

Över 5,5 mål

 

Vancouver - Minnesota

Boston - New Jersey

San Jose - Anaheim

 

Under 5,5 mål

 

Winnipeg - Montreal

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Dåligt med updates här på senare.

Kikar fortfarande runt lite på forumet här ibland men är så less på poker att det inte känns så jätteintressant längre.

Njuter iaf av hockey varje kväll och kan ju posta mina bets här iaf, kanske är någon som läser vem vet.

Det har gått väldigt upp och ner på senare och är nog BE sedan 3 veckor tillbaks, klart det är tråkigt men bara man inte backar rätt ut på det så får man vara nöjd antar jag.

 

Inatt blir det iaf en dubbel på Florida & Anaheim, ska bli kul att se dom matcherna. Var nära att betta på Tampa igår mot Boston men sen såg jag att dom ligger fan sist i ligan, men vad gjorde det :) Spännande att se hur dom återhämtar sig mot NJ imorgon.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tråkig vändning igår från Colorado mot Florida, var en riktigt underhållande match iaf.

Ikväll kör på vi på lite blandat skräll & lågoddsare.

 

New Jersey - Boston 2.6

Toronto - Minnesota 1.85

Under 5,5 mål NYR - Pittsburgh 2

Buffalo - Winnipeg 2.65

 

Dags att komma igång med pokrandet snart också :(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pens v Caps och Flyers v Bruins ikväll.. Nästan inte sett en match i NHL denna säsong, typ kanske 2-3 plus 24/7 winterclassics.. Har nu tagit upp abonemanget på Viaplay så nu ska det nötas hockey och fotboll :-D

 

Vad tror du om underhållningsvärdet i dessa två fighter?

 

 

Hockeyn dom senaste 10 dagarna har varit så sjukt random så vad fan som helst kan hända, känns som det är 50% skrällar varenda natt.

Går man efter tidigare möten så ska ju Boston krossa Philly, nu har dom dock hemmaplan så dom kanske spelar bättre plötsligt vem vet.

Washingtons matcher har varit rediga sömnpiller på senare och dom har spelat ruskigt dåligt så om inte dom taggar till mot ett ruskigt hett Pittsburgh så lär denna också bli rätt ensidig.

Men som sagt det har varit sjukt svårt att förutspå matcherna på senare så det kan sluta hur som helst men tror ändå Boston - Philly matchen blir den mest underhållande.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad har ni emot Calle Johansson? :( En riktig jävla stämningshöjare imo, varje gång han och Holmgren kommenterar/har studio tillsammans så blir jag lycklig.

 

Det jag tycker är kul med CalleJ är för övrigt att typ det enda han säger är antingen "Man ska alltid..." eller "Man måste..." på hilarious göteborgska. Fattar inte hur ni inte kan tycka om det. :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Visst men det finns absolut ingen anledning att slösa pengar bara för att man har råd :) Finns alltid någon schysst stream och detta är första gången hittills som jag måste lyssna på svenska kommentatorer. Och det är nog förövrigt det sista jag skulle betala för :)

 

Precis som någon säger så är det ju helt otroligt dumma kommentarer som kommer ut ur den killens mun, bara göra om meningen som Forsberg precis sagt osv. Blir allmänt trött av att höra honom när man är van vid den höga standarden från NESN och Versus osv.

 

Skönt med Pittsburgh vinst iaf, matchen blev tydligen bättre än jag trodde (kollade inte). Dags för Boston nu, 2.2 odds gogogo.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Stämningshöjare:

 

1 Lasse Granqvist

2 Chris Härenstam

3 Niklas Holmgren

4 Niklas Wikegård

5 Calle Johansson

 

har personligen EXTREMT svårt för den överexalterade Chris.. Det var kul när han släpptes fram i eurogoals för en herrans massa år sedan men när han sitter och vrålar MÅL MÅÅÅÅÅL VILKET UNDERBART MÅÅÅÅL i typ en landhockeyfight för damer blir det ju bara patetiskt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

har personligen EXTREMT svårt för den överexalterade Chris.. Det var kul när han släpptes fram i eurogoals för en herrans massa år sedan men när han sitter och vrålar MÅL MÅÅÅÅÅL VILKET UNDERBART MÅÅÅÅL i typ en landhockeyfight för damer blir det ju bara patetiskt..

 

++++++

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Förstår inte hur ni kan hata på en man som brinner så hårt för sporten och älskar det han gör så att han blir i extas och levererar till max varje gång. Sjuka jävlar! :)

 

Hata och hata.. Alltså han är ju alltid sjukt påläst, professionell till tusen. Det skall han verkligen ha. Min personliga åsikt att det lätt blir föööör mycket..

 

Lite off topic så anser jag att Roberto Vachi (stavning) är den överlägset bästa kommentatorn i Svedala. Han brinner verkligen för SIN sport, och inte som Chris som "brinner" för det som är på tapeten för dagen (hockey, fotboll, hästpolo, konstsim mm mm) Självklart även Göran Z :lol: Dessa herrar kan få en inte alltför cykel/golfintreserad herre som mig trollbunden i timmar..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Vafaaaan.. Hur länge har svs haft möjligheten att kunna dölja sig från sökfunktionen? Och är detta nå slags desperat försök att göra sin klient "lika bra" som alla andra genom att ta deras sämsta grej och använda den själva (?).. Sjukt

 

På vilket sätt skulle det vara dåligt? Fisk som ständigt känner sig bumhuntad kan använda funktionen och kanske bli lite glad, och det är väl fisken och inte reggen man vill göra glad. Eller du kanske eftersöker fler regs och mindre fisk?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

På vilket sätt skulle det vara dåligt? Fisk som ständigt känner sig bumhuntad kan använda funktionen och kanske bli lite glad, och det är väl fisken och inte reggen man vill göra glad. Eller du kanske eftersöker fler regs och mindre fisk?

 

Sorry men förstår verkligen inte vad du menar. Om funktionen gör fisken glad då gör den väl inte mig glad? (och det är väl det jag vill som reg ?) fiskarna byter väl knappast site för att dom känner sig bumhuntade.. förstår inte.

Eftersöker att siten var som innan där alla var glada.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...