Gå till innehåll

Slaskboken by Parre


parre

Recommended Posts

Ta det inte personligt, men när jag läser ditt sista långa inlägg känns det som det är fyllt med mer eller mindre bortförklaringar och förringningar till varför det gick illa till sist... Eller har jag helt fel?

 

A ja, bra att du trots allt i realiteten gick plus, och nog är det bra att inte bli tokfast vid "comebacken" - en liten paus kan nog löna sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,6k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Imorgon blir det spel på Klubben, fan vad skoj det ska bli!

 

För en gångs skull har jag tillräckligt med deg för att kunna spela normalt också, plus att det bara är vinstpengar! Skönbt!

Fint! Då blir det storslask på klubben imorgon då :) Jag lär dessutom kunna spela turneringen, eftersom jag forfarande är tillräckligt nykter för att skriva det här inlägget (och bara rättar stavfel ungefär en gång per ord).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade parre grindat istället för att lirat så pass hög omaha så hade han inte haft några problem att hålla en bra plus.

För mkt action i dig pöjk ;)

Har svingat 5 inköp ner utan o ha gjort ett enda ens halvdåligt spel i omahan.

Du hade inte haft några som helst problem o grinda upp till en $1000-rulle på low limit NLT om du hade klarat o hålla diciplinen i ordning.

 

Actionjunkie är ordet helt enkelt :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade parre grindat istället för att lirat så pass hög omaha så hade han inte haft några problem att hålla en bra plus.

För mkt action i dig pöjk ;)

Har svingat 5 inköp ner utan o ha gjort ett enda ens halvdåligt spel i omahan.

Du hade inte haft några som helst problem o grinda upp till en $1000-rulle på low limit NLT om du hade klarat o hålla diciplinen i ordning.

 

Actionjunkie är ordet helt enkelt :)

Om man spelar tvåpar och drag försiktigt i low limit omaha så plussar man ofta rätt stadigt, utan stora swings alls iofs.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade parre grindat istället för att lirat så pass hög omaha så hade han inte haft några problem att hålla en bra plus.

För mkt action i dig pöjk ;)

Har svingat 5 inköp ner utan o ha gjort ett enda ens halvdåligt spel i omahan.

Du hade inte haft några som helst problem o grinda upp till en $1000-rulle på low limit NLT om du hade klarat o hålla diciplinen i ordning.

 

Actionjunkie är ordet helt enkelt :)

Om man spelar tvåpar och drag försiktigt i low limit omaha så plussar man ofta rätt stadigt, utan stora swings alls iofs.

 

Håller delvis med. Parre skulle förmodligen spy över mitt fegtajta Omahaspel ;) . Hittills har det dock funkat jäkligt bra. Ganska stora swings (3-4 inköp) förekommer i o f s, men dessa brukar komma från hårt spelade järnhänder som motståndaren drar ut. Förmodligen måste jag utveckla spelet om jag går upp i nivå...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

A ja, bra att du trots allt i realiteten gick plus, och nog är det bra att inte bli tokfast vid "comebacken" - en liten paus kan nog löna sig.

 

Absolut. Spelade ju som en tok sön-tor. Typ 6-8h per kväll. Kanske inte mindre den kvällen det var sol ute :) Men mot slutet tröttnade jag också, därför jag började spela PLO och grejjer.. "Öööh, texas, det är så segt. Fan, jag orkar inte". Typ.

 

Det mest rationella hade varit att inte spela alls i och för sig ;)

Fint! Då blir det storslask på klubben imorgon då

 

Ja, det blir det :) Btw, jag vs du HU om vi åker tidigt ;)

Hade parre grindat istället för att lirat så pass hög omaha så hade han inte haft några problem att hålla en bra plus.

 

Mjo. Frågan är om mitt slaskspel på Texas kan kallas för grinda. Nästa gång jag spelar måste jag fixa PT. Om jag spelade låt oss säga 10k händer, plussat mer eller mindre konstant så... men det är ju lååångt ifrån säkert att det blir så! :)

 

Hur mycket jag än slaskade Tx så var det sällan jag hade längre perioder av downswings. Som mest torskade jag 3 inköp innan det började vända, och då spelade jag kasst.

Du hade inte haft några som helst problem o grinda upp till en $1000-rulle på low limit NLT om du hade klarat o hålla diciplinen i ordning.

 

Actionjunkie är ordet helt enkelt :)

 

Jo. Jag måste typ alltid sätta upp delmål för mitt spel annars spricker disciplinen ofta. Först var det typ jag vill testa att spela online. När jag böjrade plussa och cashade ut 110E och vann igen tänkte jag att fan, om jag vinner mycket kan jag spela live några gånger och ha kul. Cashade ut 250E.

 

Sedan? Inget mål. Bara action :)

 

Nej men, om jag ska spela på nätet i fortsättningen får jag sätta upp en mer detaljerad plan över hur och vad jag vill spela, den får t.ex. innehålla en stoploss på 1 inköp på PLO (måste ju få tilta av mig ibland på PLO...) :)

 

Nu är klockan 11.45.

Strax ska jag laga en härlig bacon+ägg-frukust.

15.00 börjar slaskandet på Klubben!

 

Väl mött!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fy fan. Bra trött man är. Kom hem från Klubben vid femtiden, sov ca sex timmar för att jag har jävla tvättstuga idag. Får ta igen lite sömn på eftermiddagen. Snart blir det in med tvätten i torktumlaren och gå och köpa skräpmat, sen får jag äntligen sova några timmar till. Det var en, minst sagt, intressant kväll, spelade bland annat 5-10-100/5-10-200 Texas NL…

 

Men vi börjar med en kort turneringsrapport. Spelade grymt i början, lösaggro på ett tajt bord. Köpte en del potter och hade typ dubblat efter första perioden efter en showdown. När jag var chipleader vid bordet på 100/200-nivån så raisade jag pre-flop tre händer i rad och fick all-in mot mig tre händer i rad. Till slut tröttnade jag och synade en shortstack med 76s, dock köpte jag inte ut…

 

Lugnade mig lite, slaskade inte så mycket. Nästa nyckelpott var när jag synade en höjning med 54o på knappen, tror mörkarna var på 200/400 då. Träffade min femma. Synade ett halvpottbet, det checkas till mig på turn när jag klonkar tvåpar, jag ställer in och får syn av AQo oträffad och vinner. Sedan kom tre händer som jag spelade om en idiot och åkte ut, inte mer med det. Jag suger på turneringar, lyckas alltid slaska bort allt på ett par händer som jag utan vidare hade kunnat folda preflop!

 

Sedan så drogs ett dealer’s choice-bord igång. Från början gick det helt okej, sedan torskade jag nån pott, minns inte hur det gick där, tror jag gick runt noll. Hoppade till ett annat dealersbord där jag första handen lyckas med konststycket att få in hela stacken på andragatan med AQs mot KK i sökö hi/lo… och misslyckas med att köpa ut??? Men jag kommer igen, sedan kom en jobbig tvåflopparshand (PL Omaha 5-korts med två floppar för oinvigda) där jag blev utköpt, men bara att bita ihop och komma igen.

 

Minns inte så mycket från detta tidiga spel. Samtidigt, på ett annat bord, sitter snubben som vann lördagsturneringen och är hur full som helst. Han höjer preflop till 100 varje hand… Bra värde, men för hög varians tänker jag och skiter i spel där.

 

Det dras igång ett nytt Texasbord med tre pers. De vill ha mig med, jag kan inte bestämma mig om de är highstakes-lirare som vill ha in en fisk eller inte (visade sig att två av dom mest lirat på Internet, inga problem för mig dvs). Sitter också en snubbe som bara vill gambla och typ inte spelat texas förut. Jag känner mig lite osäker på motståndet innan jag hoppar in så Nicklas tar 50% av min action.

 

Fourhanded Texas live, det är parre rätt bra på. Det gick finfint, plussade nästan 3 lax på det bordet, så Nicklas gick plus på sin stejkning i alla fall. Några händer:

 

Jag har 53s i ruter, tror det blev rundlimp. Floppar färgdraget, betar typ 40, får en syn av Mr. Gambler. Jag turnar min färg och checkar, han betar 125, jag check-raisar till 400, han synar. River blankar. Jag ställer in för kanske 300tot, han steker ett tag och foldar.

 

Jag limpar J9o på SB. Mr. Gambler höjer 25 till, jag synar. Floppen kommer 9-hög med två klöver. Jag check-synar ett 125bet. Turn kommer typ T eller nått sånt, jag check-synar ett 400bet. River blankar och det går check-check. Min hand står, han hade A5s och drog till färgen.

 

En trevlig hand mot Mr. Gambler var när jag plockade upp KK i BB. Limpat runt, så jag spelar 50 till. Gambler miniraisar mig till 100. Jag ställer in (jag täcker honom) och han synar utan vidare 900 till med J6s. Första floppkortet var en sexa, det fick verkligen fart på tankarna ”Nu blir jag utköpt”, men när kungen turnar är jag home safe. Tyvärr kommer några rätt bra spelare över till mitt bord och spelet blir mer aggressivt preflop. Jag bestämmer mig för att ta en paus och lämnar bordet.

 

Nicklas tar sedan 50% av min action även på bordet med någon person som i denna dagbok kommer benämnas som ”Fyllot”, mest på grund av hans enorma fylla + tendens att beta minst 100 eller 200 preflop varje hand. Ifall personen läser här så är det inget illa menat med Fyllot – måste ju hitta nån sorts benämning iaf :):). Jag köper in mig för en lax och hoppas på att kunna dubbla den rätt snabbt. Tyvärr överspelar jag AJ första handen (den stod mot fyllot men inte mot micke_e’s KK) så jag är nere på runt 4-500. Snart därefter plockar jag upp AA och får in degen mot Mr. Drunkies Q3. Q3 floppar ett fint tvåpar och turnar en gullig kåk!

 

Nu tar jag en paus, snackar lite skit, röker några cigg. Tyvärr kan jag inte dricka mer bira vilket jag jävligt gärna velat i detta läge då jag redan druckit mina tre tidigare under kvällen. Hoppar tillbaka på första bordet jag spelade på, Mr. Gambler och en fisk till har stackar på runt 1500. Jag ber Nicklas återigen ta 50% av min action så jag kan köpa in så jag täcker dom. Han går med på det och jag köper in mig för 2000.

 

Jag fick såna fina starthänder. Dock kunde jag inte träffa en flop! Om jag minns rätt fick jag 6-7 pocketpar på kanske en timme, eller kortare tid. Dock träffade jag inte ett enda sett eller stegdrag eller liknande! Det värsta är att om jag träffar ett set i det läget så dubblar jag antagligen upp, eller tar nåns hela stack. Det blev dyrt det hela, då det kostade minst 50 att se en flopp för det mesta. Jag blöder marker, missar ALLT! Och jag spelade fan inte ens überlöst, überaggro eller nått sånt. Jag bara miss-missade hela tiden, bluffade typ en gång och fick re-raise mot mig. Bara en sådan session där allt går fel. Det som gick mest fel av allt:

 

Jag har 44. Tror jag spelade 30 preflop eller så (ett pottbuilding raise ifall jag träffar set). Mr. Gambler var med i potten. Floppen kommer med tre överkort, men om jag minns rätt så blir det rundcheck. På turn kommer tredje spadern. Mr. Gambler betar 125, jag klurar lite och synar. Har inget värde i att slå om, men jag tror att min hand kan stå. På river kommer en blank kneckt. Mr. Gambler betar nu 400.

 

Jag steker i någon minut, vilket är jävligt länge för min del, men synar till slut. Jag tror att det är en bra chans att han missade fyrfärgdraget och/eller stegdraget och försöker köpa potten. Han säger ”Bra syn, jag har ingenting”. Jag blir glad över min fina read och vänder upp 44. Han flippar upp sina kort… det visar sig att han har J3 och har klonkat på rivern utan att veta om det!!! Han ber om ursäkt (jag har ingen anledning att tro att han gjorde det avsiktligt, han verkade inte sådan + att han inte spelat mycket texas förut) men istället för att jag vinner en pott på över 1000 så vinner han den. Detta var en hand som var symptomatisk för hela sessionen, jag fattar rätt beslut men plussar fan inte för det.

 

Har nu en femhundring kvar, så jag tänker att jag ska hoppa in på bordet med fyllot och spela jättetajt och hoppas på att dubbla. Det är inget jävla snack om något floppspelande här, det gäller att hitta en hand som har minst 60% mot hans HD och smeta in – han kommer syna oavsett. Jag har ALDRIG spelat så få händer som nu, foldade i typ 1,5 varv (medan resten av bordet gör sitt bästa för att krossa fyllot – han höjer 100 eller 200 pre och betar rätt ofta ut 1100 på flop, samt synar 4000 till med ett double bellybuster…). Hur som helst hittar jag KTo på BB. Inget monster, men borde stå mot fyllot.

 

Jag smetar in 460 på hans 200-raise. Ooops. Mte tänker ett bra tag innan han foldar. Missade helt att han var med i potten! Är säkert på att han la bäst hand. Men det ska han vara glad över för jag träffade kåken med KT mot hans J7. Fortsätter samma taktik, hittar sen AK. Ställer in för lite över 900 mot hans 200-bet, han synar med 66… FAN! Jag ligger ju efter… floppen kommer rags, men på turn klonkar jag ett ess och på river en kung! Dubblar upp!

 

Sedan händer inte så mycket mer. Spelar lite mer Texas på ett annat bord, drar ihop ett litet plus på några hundringar. Cashar ut 2200. Ligger alltså typ noll nu, men slaskar bort 200 på en sökö8-gryta mot Richard och Nicklas. Drar hem. Gick väl alltså lite plus på cashgames, typ så marginellt att det inte ens räknas (typ 200 spänn), backade 550 på turneringen och 150 på mat och öl.

 

Men det var skoj. Denna rapport gör inte alla absurda skämt, utköp och allmänna dräggigheter rättvisa. Sådant ska upplevas på plats…

 

Nej, nu ska jag hämta tvätt och handla skräpmat! Ha det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade parre grindat istället för att [...]

 

Jag tror inte att parres lir kvalificerar som grindning.

 

-

Ett starkt tips är att läsa lite pokerteori och sedan sänka dig några nivåer.

Innan du börjar med LAG bör du kunna behärska vanlig weak-agg spelstil.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Innan du börjar med LAG bör du kunna behärska vanlig weak-agg spelstil.

Vad är "weak-agg spelstil"? (förutom en särskrivning om någon nu ville vara fyndig)

Weak och agressive är ju motsatser. Jag tror inte att parres problem är att han är loose-agressive utan att han tröttnar fort och spelar dåliga händer även när han vet att det inte är speciellt bra att göra det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hade parre grindat istället för att [...]

 

Jag tror inte att parres lir kvalificerar som grindning.

 

-

Ett starkt tips är att läsa lite pokerteori och sedan sänka dig några nivåer.

Innan du börjar med LAG bör du kunna behärska vanlig weak-agg spelstil.

 

Mitt lir online Texas kvalificerar som grindning. De resultat jag loggade på Texas backade jag tre inköp i rad en session, annars har jag praktiskt taget bara plussat. Det jag backat har varit på PLO. På Texas låg jag runt 700E+ på den dryga veckan jag spelade, tappet kom på PLO som jag inte kan spela och slaskar för mycket i.

 

Ryktet om mitt slaskande på nätet anser jag vara överskattat, det verkar som om folk tror att jag spelar varje hand och trycker in degen konstant, vilket är långt ifrån sant. Att det kanske framgår som så från mina HH-postningar är mest för att de HH:s jag lagt upp antingen har varit stora potter jag vunnit eller förlorat eller potter som jag är tveksam huruvida jag spelat rätt eller som jag anser vara intressanta för diskussion.

 

Sedan spelar jag uteslutande 6-max, vilket innebär att man måste spela fler starthänder. Ofta är det bara 4 personer med, då spelar man ju minst 50% av händerna för det mesta.

 

Vad är weak-aggressive förresten? De är väl varandras raka motsatser? Menar du TAG eller?

 

Då blir min motfråga: Varför ska jag spela TAG när jag spelar bra LAG-spel för det mesta på Texas?

 

ag tror inte att parres problem är att han är loose-agressive utan att han tröttnar fort och spelar dåliga händer även när han vet att det inte är speciellt bra att göra det.

 

Ja, det är ju därför jag aldrig cashar i liveturneringar. Helt plötsligt kommer perioden på ca 30min då jag slaskar bort hela min stora stack, precis som igår. Särskilt på nätet har jag problem att hålla fokus en längre tid, ska nog absolut inte spela längre sessioner än en timme och typ ta minst 30min paus mellan varje session, dock är det svårt att sluta spela när det går bra...

 

Live cashgame är ju en lite annan sak, där kan man ju alltid ta och röka och sitta ut i en kvart om man märker att man har tråkigt. Men som igår, jag spelade ju typ 2 händer på en timme på fyllebordet :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Kom att tänka på det här med mitt spel nu när jag äntligen har en kvarts ledig stund här på jobbet.

 

Jag tror att jag spelar mycket lösare och mer aggressivt när det går bra, när jag känner att jag har flytet och när readsen stämmer och dragen sitter. Jag tror inte så mycket på vidskeplighet, men när ens spel stämmer till 100% så kan man spela fler händer och spela dessa hårdare då man helt enkelt fattar så pass många korrekta beslut.

 

När det går dåligt däremot så brukar jag tajta till det, då är jag ibland till och med rätt vek postflop. Ett exempel på detta var en session på 5/10 Texas i lördags. Efter att ha spelat gudomlig poker så backade jag 2 lax på någon timme. Inte så mycket genom dåligt spel eller överaggressivitet, utan för att inget stämde. INGET!

 

Jag spelade inte direkt dåligt, men knappast bra heller. Dock fick jag för bra starthänder för att släppa dessa preflop, vilket gjorde att det kostade en hel del. Jag menar, med stackar på 150BB+ spelar jag mina små PP ur alla positioner. Vad jag menar är att jag postflop spelade vekt när det gick dåligt. När jag missade floppen så vågade jag aldrig re-raisa någons betar, eller chekc-raisa. Känslan fanns inte där, så jag check-foldade mest postflop. Kändes lite som om luften gick ur mig på handen där jag gjorde en grym syn med 44 men torskade ändå.

 

Jag borde kanske ha lämnat bordet - men å andra sidan vet jag att jag antagligen dubblar om jag bara träffar ett set. Att jag sedan inte gör det, tough luck!

 

Utan att ha något som helst statistiskt belägg så tror jag att samma gäller nätet. Spelar jag min bästa poker och har lite flyt så spelar jag annorlunda än om det går dåligt. När jag tar fel beslut några händer i rad räcker det inte bara med en paus för att fortsätta spela, eftersom jag spelar så jävla weaktajt postflop ändå, eller överaggro.

 

Att jag sedan ibland överspelar händer och gör misstag är ganska naturligt. Jag har spelat i typ ett år om jag minns rätt, kanske lite mer, så jag är ju långt ifrån fullärd eller proffs. Visst känner jag igen situtioner bra, och när jag är på topp brukar ag spela riktigt grymt, men jag är fortfarande en novis i pokersammanhang.

 

Ja, jag överspelar händer ibland. Ja, ibland spelar jag för löst och slaskar för mycket. Ja, ibland får jag hjärnsläpp och tappar ett inköp på idiotgrejjer.

 

Men det betyder inte att jag inte ska spela LAG när jag spelar, eller spela en spelstil som passar mig. Det där med att jag ska läsa mer pokerteori och lära mig spela TAG - det kan jag redan. Dock passar inte den spelstilen mig. Skulle jag spela fullbord skulle jag vara tvungen att spela så, liksom jag spelade hyfsat TAG på fyllebordet (även om KT är i vekaste laget att ställa in med, dock så var jag säker på att jag ledde mot fyllot). Jag spelade 2 händer på över en timme - är inte det hyfsat TAG?

 

Ja, bara lite tankar från min sida som poppade upp i mitt huvud.

 

Det är när det går dåligt och jag blir weak postflop alt. överspelar händer i ren frustration som det går dåligt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej parre, följer dina öden med stort intresse.

 

Jag har på senare tid börjat experimentera med en lösare och mer aggressiv spelstil än tidigare och känner igen mig i mycket av det du skriver ovan. Jag vet inte om det är att spelstilen ger större svängningar, att man tar fler beslut och därmed har fler chanser att göra misstag, eller en kombination av de båda. I vilket fall som helst känner jag verkligen igen det där med att inget stämmer eller att allt stämmer - det är inga extrema utdragningar, inget extremt bra spel, inga extremt bra eller dåliga kort, det är bara att alla små saker går som man vill respektive raka motsatsen till vad man vill. Kanske är en lösning att tighta till sig en stund när det går dåligt och ta det lugnt en stund så man undviker tilt. När det går bra är det nog bara att rida på vågen tills den är över, som Doyle som alltid spelar handen efter att han vunnit en pott oavsett korten.

 

Lycka till,

Waggho

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det var ett jäkla skönt slask på "fyllebordet" 100-200krs höjningarna pre-flop var mer en regel än undantag samt 1200kr på flopp oavsett vad som kom, he he

Och du höjde ju till 1200 innan floppen rätt ofta också.

 

Det var inte jag som höjde det var Carlsberg!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ibland måste man få sitta och slaska lite på fyllan. Tur att det inte var högre stakes så att man backade mer.... :(

 

Vi får ta en ny match nästa gång och då ska jag försöka att vara ännu fullare..... ;)

 

Kan du inte försöka kalla mig för annat än Fyllot nästa gång? :x

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ilket fall som helst känner jag verkligen igen det där med att inget stämmer eller att allt stämmer - det är inga extrema utdragningar, inget extremt bra spel, inga extremt bra eller dåliga kort, det är bara att alla små saker går som man vill respektive raka motsatsen till vad man vill.

 

Mjo. Men ponera att man endast spelar QQ/KK/AK/AA. Då får man ju inte många beslut att fatta. Typ: Ska jag spela med mitt överpar/TPTK/set för hela stacken i denna pott. Ja/nej. Lyckas man inte fatta övervägande rätt beslut i majoriteten av fallen då så kanske man inte ska spela poker... Det är ju lite annorlunda än att i var och varannan pott behöva fatta en mängd beslut, typ bluffar han, kan jag bluffa honom, ska jag syna betet på river med mittenparet etc.

 

Vi får ta en ny match nästa gång och då ska jag försöka att vara ännu fullare..... Wink

 

Nästa gång vi sitter vid samma bord i en turnering får vi köra dubbla sidebets, dels på tärningen dels på floppfärgen! Kanske inte om dom summorna du erbjöd mig att kasta tärning vid slutet av kvällen i och för sig, en lax/kast är lite mycket för min del :)

 

Förresten, de där pokerlektionerna du erbjöd mig för 1000SEK/timme, är det fortfarande ett erbjudande du står för eller? :) Kanske lite dyrt för mig men vem vet, kanske är bra erbjudande ;)

Kan du inte försöka kalla mig för annat än Fyllot nästa gång?

 

Absolut. Brukar inte hänga ut folk som jag inte känner så bra med namn och sånt :) Nästa gång kommer jag på något trevligare, kan jag lova... i alla fall så länge du slutar köpa ut med Q3 mot AA ;)

 

Som sagt, ta inte illa upp av saker jag skriver och säger, skulle folk ta allt som jag gör på allvar skulle alla hata mig. Nu hatar bara 9 av 10 personer mig.

 

Fyllon är vi alla till och från, påfallande ofta på helgkvällar :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Intressant dag.

 

Skulle fixa NetEller, så jag satte in 100 dollar på en pokersida, spelade tre bord för att cleara en skitbonus, ofokuserat och dåligt så jag torskade dom. Satte in 50E på b2b som jag också torskade på lite otur och dåligt spel. Fixade en jävligt schysst deal med en polare på att signa under han på 888.com, satte in minimum 25 dollar. Clearade bonuspengarna så nu är 150 dollar på väg till NetEller (plussade rejält alltså, jag är grym på att dubbla på slots och spela BJ med hög RoR).

 

Tror jag totalt räknade ut att jag backat 14 dollar idag.

 

Hoppas allt löser sig med 888-dealen, då får min rulle ett redigt tillskott...

 

Löser det sig inte så vetefan om jag kommer slaska på Klubben, iaf inte storslaska. Rullen är nere på ca 1900 SEK + 150 dollar (som jag antagligen inte hinner få ut i tid).

 

Så vi får se hur mycket pengar ur rullen jag tar ut för att slaska på Klubben på lördag, kanske mycket, kanske lite, kanske inget alls.

 

Bara tiden kan utvisa.

 

Nu blir det ingen mer poker fram till helgen i alla fall!

 

Kanske kommer med lite uppdates om allmänt skit, eller bara snackar allmänt skit, eller skiter rent allmänt.

 

Ha det!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hmm det går nog inte med 888-dealen. För att en signup ska räknas ska du trycka in minst 50$ enligt deras terms&conditions. Men lycka till.

 

Såg inget om det nånstans när jag kollade... Så vitt jag förstod behövde man bara vara en new real money player, dvs signa och göra en deposit :)

 

Om det stämmer får vi väl hoppas att det går att lösa genom att jag trycker in 25 dollar till då ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vi får se hur mycket pengar ur rullen jag tar ut för att slaska på Klubben på lördag, kanske mycket, kanske lite, kanske inget alls.

 

Det är klart du ska komma til Klubben på lördag och slaska mycket. Värm upp med turnering och tärning sedan kör vi lite 5/10/300 denna gång kanske. :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så vi får se hur mycket pengar ur rullen jag tar ut för att slaska på Klubben på lördag, kanske mycket, kanske lite, kanske inget alls.

 

Det är klart du ska komma til Klubben på lördag och slaska mycket. Värm upp med turnering och tärning sedan kör vi lite 5/10/300 denna gång kanske. :)

 

Haha :)

 

Och var fan ska jag hitta rullen för det? Måste ju spara för att ha råd att ta pokerlektioner hos dig :)

 

Att jag kommer på lördag är väl mer eller mindre garanterat, såvida jag inte träffas av typ en jetmotor när jag är ute och går eller nånting.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser


×
×
  • Skapa nytt...