Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

Försöker tänka så mycket på balans som möjligt. Antar att jag lägger in KK i toppen av bet/fold på river? Blir dock en jävligt nötig bet/syn? Såhär i skrivande stund känns fold lite dumt. Mitt gamla tänk hade nog varit "Har han en 7a kan han knulla sin mamma".

 

Grabbed by Holdem Manager

NL Holdem $2(BB) Boss

Hero ($395)

BB ($474)

UTG ($214)

CO ($92.97)

BTN ($351)

 

Dealt to Hero K:club: K:diamond:

 

fold, fold, BTN raises to $4.50, Hero raises to $15.50, BB calls $13.50, BTN calls $11

 

FLOP ($46.50) 6:club: K:spade: T:diamond:

 

Hero checks, BB checks, BTN checks

 

TURN ($46.50) 6:club: K:spade: T:diamond: 9:spade:

 

Hero bets $34.87, BB folds, BTN calls $34.87

 

RIVER ($116) 6:club: K:spade: T:diamond: 9:spade: 8:diamond:

 

Hero bets $78, BTN raises to $301 (AI), Hero folds

 

BTN wins $265

 

 

edit: Fi är stabil reg 27/22

Gillar inte att du checkar floppen men det är jag det :-D Annars tycker jag folden är TUFF men riktigt bra. tror dock inte det finns nån 7a med i bilden utan istället något i klass med: FI----STANDARD 1/2 REG--SHOVE---NÖT

 

sätter mina slantar på att du gjorde en bra fold vs QJ. Får man fråga vem fienden var?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag spelar bara på ett konto om det är det du oroar dig över.

 

Sa jag att jag oroar mig? Märkligt att folk har så svårt att ta en enkel fråga nu för tiden.

Du kanske bara SPELAR på ett just nu, men det är obv inte dit originalkonto. Det spelade du på så när tiden som 1-2 veckor sen.

Jo igentligen, med det korta tidsspannet skulle jag nog säga att du spelar på två konton.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sa jag att jag oroar mig? Märkligt att folk har så svårt att ta en enkel fråga nu för tiden.

Du kanske bara SPELAR på ett just nu, men det är obv inte dit originalkonto. Det spelade du på så när tiden som 1-2 veckor sen.

Jo igentligen, med det korta tidsspannet skulle jag nog säga att du spelar på två konton.

 

Sluta trolla. Jag spelar inte på två konton. Jag lirar på ett konto där min stejkare har kontroll över uttag/insättningar och som är kopplat till hans bankkonto. Det är inget konstigt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...