Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

  • 1 month later...
Vill inte kapa din stejktråd så skriver här istället.

 

Blev nyfiken av dina battles, hur pass mycket är spontant där? Dvs, hur mycket kommer ni på väl under battlen, å hur mycket av lines'n har ni suttit å spånat ut tidigare? :-)

 

Tjena! Kul att du frågar:)

 

Detta formatet som vi battlar i är förskrivet och inövat men innehåller vissa moment som är improvisation. T.ex rebuttles (svar på dissar man får emot sig eller smågrejer som att nån har en extra ful keps eller så)

 

Formatet har blivit jävligt poppis senaste året och är väldigt stort utomlands också. Det blir helt enkelt mycket högre kvalitet när det är förberett eftersom det finns så väldigt få människor som verkligen kan freestyla bra.

 

Sen är det ALLTID filmat hyffsat proffsigt på eventsen och det arrangeras av samma ligor alltid (The O-Zone Battles, Basementality Battles, The Ring Battles). Därför är det lätt att hålla koll på vad som släpps och folk har sina favoritbattlare osv haha :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

roliga klipp, fastnade och var tvungen att se färdigt. 8-)

 

uppstår aldrig handgemäng på såna här tillställningar? eller är folk luttrade och behärskade?

 

Det förekommer titt som tätt runt om i världen. Har hänt en gång i Sverige vid ett sånt här evenemang. Den videon är dock borttagen just pga det haha.

 

I regel så tar inte folk det på blodigt allvar mer än själva tävlingsmomentet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har du förlorat nån battle? hur många har du kört? vem rankas som etta?:-)

 

Min "record" är 4-0 så jag är obesegrad i dömda battles. Dock har jag en som var odömd mot Nicko Mack som de flesta tycker jag vann. Sen hade jag en 2 mot 2 i Sveriges Radio som vi torskade, men inte officiellt.

 

Totalt har jag gjort 7 och har en till nästa vecka, sen pausar jag ett tag:)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...