Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

hehe roligt då ni gav komplimanger i battlen. Jag tänkte på det att då ni dissar och hissar, hur mycket måste vara sant? Jag förstår ju att det är skojj då ni säger saker om t ex varandras mammor men jag såg i något klipp att du sa att någons farsa var rik eller liknande, sådant snack måste väl vara sanning för att det ska bli liiiiite substans i det hela. eller?

 

Gl i SM btw, blir nog hyfsat många över 1K spelare tillslut :-)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hehe roligt då ni gav komplimanger i battlen. Jag tänkte på det att då ni dissar och hissar, hur mycket måste vara sant? Jag förstår ju att det är skojj då ni säger saker om t ex varandras mammor men jag såg i något klipp att du sa att någons farsa var rik eller liknande, sådant snack måste väl vara sanning för att det ska bli liiiiite substans i det hela. eller?

 

Gl i SM btw, blir nog hyfsat många över 1K spelare tillslut :-)

 

De generiska dissarna så som "Jag knulla din mamma" behöver såklart inte vara sanna. Men som det exemplet du drog upp så måste det ligga sanning i det även om man såklart kan modifiera sanningen också. Hans morsa är inte chef på en bank liksom men är högavlönad. Sen tycker jag det är viktigt att det är relaterat till musik eller battle. Det är ju inte mitt fel om min lillasyster fått kuk av Magnus Uggla liksom.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...