Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Du kan se hur mycket händer du spelat i Svs lobby. Under fliken Support/HandHistorik. Bara att ställa in under vilken period du vill se historiken ifrån. Om du nu vill veta alltså. Fö fet battle. Lätt bäst är "High five" situationen=) Fan vad jag älskar när det blir så lökigt. Spelar själv NL100 på svs så vi har säkert sprungit på varandra.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du kan se hur mycket händer du spelat i Svs lobby. Under fliken Support/HandHistorik. Bara att ställa in under vilken period du vill se historiken ifrån. Om du nu vill veta alltså. Fö fet battle. Lätt bäst är "High five" situationen=) Fan vad jag älskar när det blir så lökigt. Spelar själv NL100 på svs så vi har säkert sprungit på varandra.

 

Allright, ska titta efter för skojs skull. Haha jo det blev så konstigt, fattade inte att hans rond va slut så jag typ "Ah men bra jobbat, faktiskt... high five!" haha! Känner du för det så PMa nick. Jag nickar JamieJinx

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eller hur, känns onödigt att vara hemlig rent allmänt. Har för mig att vi lirade en del i somras innan jag la ner.

 

Så är det säkert. Var ganska aktiv då. Har mest härjat i MTT träsket på senaste. Dock utan större framgång. Så blir Svs framåt. Hoppas såklart på att man får dra ut dig svin hårt minst 5 ggr innan nyår:mrgreen:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...