Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Helt rätt att gå upp när du verkar krossa sådär, wp!

 

Skulle inte banga på stuga heller ifall du inte e rädd för o träffa en för dig helt okänd människa... spelar själv på samma nivå och en monstergrind innan man lämnar landet vore inte fel :ola:

 

fallerar dock på rik faktorn :cry:

 

edit: Skön platta btw tankade dirr men glömde skriva förut :)

 

Du är välkommen! Bor du här i Malmö?

 

tack:)

 

Om projektet jag får på torsdag inte är allt för omfattande kan jag nog vara på någon dag (typ tors-fre). Även om jag inte är spec sugen på att spela ;P

 

Väldigt välkommen! :)

 

Jag har dock inget wifi, men de flesta har väl smartphones som kan dela internetanslutning antar jag?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött! :-D

Bor i Lund så är inte så långt, kan komma när som du vill dra igång.

 

men du har inte wifi sa du, men har du fast internet med kabel du kan dela med dig av? min iphone har jag sumpat bort så kan inte tamed mig "eget internet"

 

Jag har bara en vanlig sladd från väggen ja, sen har jag faktiskt en wifirautertjohejsan-nånting men jag lyckades aldrig få rätt på skiten när jag köpte den och sen skrotades laptoppen :P går kanske att fixa den? Annars kan du köra via min iphone.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har bara en vanlig sladd från väggen ja, sen har jag faktiskt en wifirautertjohejsan-nånting men jag lyckades aldrig få rätt på skiten när jag köpte den och sen skrotades laptoppen :P går kanske att fixa den? Annars kan du köra via min iphone.

 

Alright I see, men kan kanske fixa en liten hub + en kabel så kommer ju det funka, men det löser sig. Kan bli kul dethär :-D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Pew! Spelade precis min första pott för fulla stackar på 2/4. svettigt

 

Gött, hoppas stackarna shippas rätt väg! :-D

 

gick in o spela djupt på 1/2 som ja inte gjort på ett tag nyss för o värma upp för grinden, tomtarna hann träffa 2 outare i 2 fulla potter dirr så åkte på rå runbad haha men det vänder

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Gött, hoppas stackarna shippas rätt väg! :-D

 

gick in o spela djupt på 1/2 som ja inte gjort på ett tag nyss för o värma upp för grinden, tomtarna hann träffa 2 outare i 2 fulla potter dirr så åkte på rå runbad haha men det vänder

 

Det vänder ska du se :)

 

Precis att jag missar, bruden åker sent torsdag och jag har skola 12 på fredag sen drar jag efter henne till kalmar.

 

Next time osv

 

piskljud.mp3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Fått in ungefär 3,5k händer på 2/4 och är +3k och några cheese 8-) Tog nån timme innan scared money-känslan försvann men väl då kändes det ganska bekvämt. En del regs jag känner igen när man kollat igenom lobbyn förr som inte imponerade nämnvärt. Den jobbigaste jag stötte på var nog sunhild men han/hon har jag spelat en hel del mot på 1/2 redan.

 

Imorgon drar jag igång lockdown/stuga och de som vill komma är välkomna att joina mig och McCarlsson!

 

Tar gärna emot tips på mysig grindmusik á la Melissa Horn fast inte lika deprimerande :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tryckt 12,5h i sträck. Nu ska det sovas och sen fortsätter vår lockdown. Får se om McCarlsson postar några händer här som var totalt mongo, han är missärback obv, men redlinen är positiv.

 

110201280001Af0b0.jpg

 

Edit: Folk är givetvis fortfarande välkomna att joina nörderiet.

 

Lirar ni på morronkvisten? Kan eventuellt va sugen imorron mellan kl 10-15 typ...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...