Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

För övrigt även tankat din skiva och kör dne till grinden, gillas trots att danskan var lite smårsmält i början :) fina beats och bra flow!

 

Tackar:)

 

Angående Big-O så är han ju rolig att titta på stundtals men man skrattar ju åt honom, inte med honom. Som rappare/textskrivare/battlare är han i den absoluta botten obv :) eller så har jag inte förstått honom än haha

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Såg din video på pokercampus förresten, tyckte den var bra. Du har bättre berättarröst än de flesta andra där.

 

Ty sir, kul att det uppskattas. Är fortfarande något färsk med inspelandet och det har varit att jag ibland spelat in samma ljud-slinga till videon flera gånger för att det inte riktigt synkats med videon, vilket gjort snacket något stressat. Tror del 2-4 i nuvarande serie kommer vara bland de bättre, såga gärna på för det är inte lätt att kritisera sigsjälv.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ty sir, kul att det uppskattas. Är fortfarande något färsk med inspelandet och det har varit att jag ibland spelat in samma ljud-slinga till videon flera gånger för att det inte riktigt synkats med videon, vilket gjort snacket något stressat. Tror del 2-4 i nuvarande serie kommer vara bland de bättre, såga gärna på för det är inte lätt att kritisera sigsjälv.

 

Allright, jag siktar på fotknölarna efter del 2 släppts på Onsdag;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

WPWP ser ut som du tagit enorma kliv i ditt lir, se nu bara till att steppa upp på /4 permanent när jag snart gör nypremiär på /2

 

Som sagt snyggt jobbat och fortsatt GL

 

Ja det känns jävligt bra atm. Blir att känna på 2/4 i veckan och förhoppningsvis gå upp permanent efter uttag :)

 

tackar och gl själv!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska dra igång sista sessionen för prövatiden på stejk alldeles strax. Tror dock att det är ganska safe att säga att vi kommer förlänga och knyta för ett långt samarbete, förhoppningsvis lukrativt också :) Vi ska snacka närmare om det imorgon samt köra en coaching och som jag förstått blir det att kliva upp i nivå och se om rungooden fortsätter där :D

 

Torskade min första 400bb pott på 4 dagar i eftermiddags förresten, haha!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ska dra igång sista sessionen för prövatiden på stejk alldeles strax. Tror dock att det är ganska safe att säga att vi kommer förlänga och knyta för ett långt samarbete, förhoppningsvis lukrativt också :) Vi ska snacka närmare om det imorgon samt köra en coaching och som jag förstått blir det att kliva upp i nivå och se om rungooden fortsätter där :D

 

Torskade min första 400bb pott på 4 dagar i eftermiddags förresten, haha!

 

KK mot AA?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vilka är sugna på att köra stuga? Jag är fri från allt i hela världen från Torsdag denna veckan till Fredag nästa vecka. Tänkte lägga dödsgrinden och hade varit trevligt med lite sällskap.

 

Jag har fyra platser eller mer och ni får gärna vara rika.

 

Helt rätt att gå upp när du verkar krossa sådär, wp!

 

Skulle inte banga på stuga heller ifall du inte e rädd för o träffa en för dig helt okänd människa... spelar själv på samma nivå och en monstergrind innan man lämnar landet vore inte fel :ola:

 

fallerar dock på rik faktorn :cry:

 

edit: Skön platta btw tankade dirr men glömde skriva förut :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...