Metaddict Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Gissar att det kan vara EV+ på ungt kvinnfolk när det gäller att ligga, betvivlar att det är en fördel om man letar flickvän. Citera
Soni Postad 27 Januari , 2012 Rapport Postad 27 Januari , 2012 Gissar att det kan vara EV+ på ungt kvinnfolk när det gäller att ligga, betvivlar att det är en fördel om man letar flickvän. Exakt Mvh player Edit: Problemet med potentiella flickvänner är att de inte vill uppfostra någon annans barn, de vill ha ett eget, av eget kött och blod. Vilket är förståeligt. Det bästa man egentligen kan göra är att pakta med en som redan har barn själv. På det sättet är det jämställt. Och alla är glada. Förutom Försäkringskassan ofc. Men vem bryr sig om dem? Citera
Kimzors Postad 29 Januari , 2012 Rapport Postad 29 Januari , 2012 Jag har smsat med en 18-årig tjej i snart en vecka, ville bara bikta mig. Till mitt förvar så är hon väldigt speciell och har kvaliteter jag tidigare aldrig stött på hos en tjej. hur stora e dom? Citera
Jimmy_Pistol Postad 29 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2012 Gissar att det kan vara EV+ på ungt kvinnfolk när det gäller att ligga, betvivlar att det är en fördel om man letar flickvän. Instämmer här! Yngre tjejer är dock roligare verkar det som. hur stora e dom? större än dina Citera
Mecklenburgare Postad 29 Januari , 2012 Rapport Postad 29 Januari , 2012 Instämmer här! Yngre tjejer är dock roligare verkar det som. Inte på alla plan, skulle aldrig orka ha ett förhållande med någon tonåring. Kan givetvis inte tala för alla, men många har en helt annan mentalitet än åtminstone de jag träffat som är äldre. Citera
Jimmy_Pistol Postad 29 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 29 Januari , 2012 Inte på alla plan, skulle aldrig orka ha ett förhållande med någon tonåring. Kan givetvis inte tala för alla, men många har en helt annan mentalitet än åtminstone de jag träffat som är äldre. Jo alltså, större delen av tonårsgruppen är ju totalt utvecklingsstörd. Verkar ha hittat ett guldkorn dock Citera
hankie123 Postad 29 Januari , 2012 Rapport Postad 29 Januari , 2012 Inte på alla plan, skulle aldrig orka ha ett förhållande med någon tonåring. Kan givetvis inte tala för alla, men många har en helt annan mentalitet än åtminstone de jag träffat som är äldre. Fast detta är väl ändå jätte obvious? Citera
Mecklenburgare Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Fast detta är väl ändå jätte obvious? Jo det är är klart. Men mitt svar var till att Jimmy tyckte yngre tjejer var roligare. Jag påpekade att det är ganska tröttsamt i längden. Citera
Soni Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 det är ganska tröttsamt i längden. Det gör ingenting eftersom de blir äldre med tiden. lawyered8-) Citera
Mecklenburgare Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Resan dit ska vara dräglig den med. Citera
Jimmy_Pistol Postad 30 Januari , 2012 Författare Rapport Postad 30 Januari , 2012 Resan dit ska vara dräglig den med. Ditt plåster på såren är tonårsbröst Citera
Kimzors Postad 30 Januari , 2012 Rapport Postad 30 Januari , 2012 Instämmer här! Yngre tjejer är dock roligare verkar det som. större än dina kanske inte <3 man boobs Citera
beercreek Postad 31 Januari , 2012 Rapport Postad 31 Januari , 2012 Fast detta är väl ändå jätte obvious? bitter kille Det gör ingenting eftersom de blir äldre med tiden. lawyered8-) Usch. Flickvän på mer än 19 år fungerar inte oavsett sin egen ålder. Edit: TS, du är kungen! Citera
Jimmy_Pistol Postad 1 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 1 Februari , 2012 bitter kille Usch. Flickvän på mer än 19 år fungerar inte oavsett sin egen ålder. Edit: TS, du är kungen! Du är fan min själsfrände haha I övrigt spelade jag och Grizzly in en ny halvseriös version av Young Jeezys "I Luv It" idag. Lägger lite pokerreferenser i den haha! Citera
Jimmy_Pistol Postad 2 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2012 Seg vecka har det varit, inte fått in nån volym att prata om. 14k händer sen den 25e ungefär. Allt har klyddat hit o dit och inte hittat nån riktig motivation. Gav upp hoppet om att få HEM att fungera igen så jag tankade en 30-dagars trial av HEM2 och tycker att det verkar riktigt nice! En fråga dock, på gamla HEM när man replayar en hand, så kan man bara trycka på "History" på bordet som kommer upp och sen kopiera HH därifrån. Hur fan gör jag i HEM2? I helgen har jag tonårstuttar i ansiktet så ni kan ju glömma att jag tittar in här. Citera
bjoelle Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Seg vecka har det varit, inte fått in nån volym att prata om. 14k händer sen den 25e ungefär. Allt har klyddat hit o dit och inte hittat nån riktig motivation. Gav upp hoppet om att få HEM att fungera igen så jag tankade en 30-dagars trial av HEM2 och tycker att det verkar riktigt nice! En fråga dock, på gamla HEM när man replayar en hand, så kan man bara trycka på "History" på bordet som kommer upp och sen kopiera HH därifrån. Hur fan gör jag i HEM2? I helgen har jag tonårstuttar i ansiktet så ni kan ju glömma att jag tittar in här. Men kollar du mot förmodan in här utlovar jag att vara blixtsnabb på att needla dig om att du inte fick vad du förväntade dig få i helgen Citera
Jimmy_Pistol Postad 2 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2012 Men kollar du mot förmodan in här utlovar jag att vara blixtsnabb på att needla dig om att du inte fick vad du förväntade dig få i helgen Det enda jag "förväntar" mig är att umgås och ha en rolig stund Citera
hankie123 Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Det enda jag "förväntar" mig är att umgås och ha en rolig stund Trodde du var rapper Citera
Jimmy_Pistol Postad 2 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 2 Februari , 2012 Trodde du var rapper Jag är en gentleman, som P Diddy eller Jay Z. Citera
bjoelle Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 Det enda jag "förväntar" mig är att umgås och ha en rolig stund "umgås"?! Sen när började en man som gör den musiken du gör kalla det för "umgås"!? Citera
DiesIrae Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 "umgås"?! Sen när började en man som gör den musiken du gör kalla det för "umgås"!? tjena farfar Citera
bjoelle Postad 2 Februari , 2012 Rapport Postad 2 Februari , 2012 tjena farfar Du är sent ute, resten av forumet är redan medvetna om det. Citera
Jimmy_Pistol Postad 7 Februari , 2012 Författare Rapport Postad 7 Februari , 2012 bruden va bull Citera
SunTzu Postad 8 Februari , 2012 Rapport Postad 8 Februari , 2012 bruden va bull 99% av kvinnor är bull. För övrigt är det här första, och sista, gången i mitt liv jag kommer använda ordet bull. Jag är inte en danskjävel. Citera
Starfitter Postad 8 Februari , 2012 Rapport Postad 8 Februari , 2012 Att prata skånska är riktigt ball. Citera
Recommended Posts