Gå till innehåll

Recommended Posts

• Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Postad
Gissar att det kan vara EV+ på ungt kvinnfolk när det gäller att ligga, betvivlar att det är en fördel om man letar flickvän.

Exakt

Mvh player

Edit: Problemet med potentiella flickvänner är att de inte vill uppfostra någon annans barn, de vill ha ett eget, av eget kött och blod. Vilket är förståeligt. Det bästa man egentligen kan göra är att pakta med en som redan har barn själv. På det sättet är det jämställt. Och alla är glada. Förutom Försäkringskassan ofc. Men vem bryr sig om dem?

Postad
Jag har smsat med en 18-årig tjej i snart en vecka, ville bara bikta mig. Till mitt förvar så är hon väldigt speciell och har kvaliteter jag tidigare aldrig stött på hos en tjej.

hur stora e dom?

Postad
Gissar att det kan vara EV+ på ungt kvinnfolk när det gäller att ligga, betvivlar att det är en fördel om man letar flickvän.

Instämmer här! Yngre tjejer är dock roligare verkar det som.

hur stora e dom?

större än dina

Postad
Instämmer här! Yngre tjejer är dock roligare verkar det som.

Inte på alla plan, skulle aldrig orka ha ett förhållande med någon tonåring. Kan givetvis inte tala för alla, men många har en helt annan mentalitet än åtminstone de jag träffat som är äldre.

Postad
Inte på alla plan, skulle aldrig orka ha ett förhållande med någon tonåring. Kan givetvis inte tala för alla, men många har en helt annan mentalitet än åtminstone de jag träffat som är äldre.

Jo alltså, större delen av tonårsgruppen är ju totalt utvecklingsstörd. Verkar ha hittat ett guldkorn dock :D

Postad

Fast detta är väl ändå jätte obvious? :S

Postad
Fast detta är väl ändå jätte obvious? :S

bitter kille :-D

Det gör ingenting eftersom de blir äldre med tiden.

lawyered8-)

Usch. Flickvän på mer än 19 år fungerar inte oavsett sin egen ålder.

Edit: TS, du är kungen!

Postad
bitter kille :-D

Usch. Flickvän på mer än 19 år fungerar inte oavsett sin egen ålder.

Edit: TS, du är kungen!

Du är fan min själsfrände haha

I övrigt spelade jag och Grizzly in en ny halvseriös version av Young Jeezys "I Luv It" idag. Lägger lite pokerreferenser i den haha!

Postad

Seg vecka har det varit, inte fått in nån volym att prata om. 14k händer sen den 25e ungefär. Allt har klyddat hit o dit och inte hittat nån riktig motivation. Gav upp hoppet om att få HEM att fungera igen så jag tankade en 30-dagars trial av HEM2 och tycker att det verkar riktigt nice!

En fråga dock, på gamla HEM när man replayar en hand, så kan man bara trycka på "History" på bordet som kommer upp och sen kopiera HH därifrån. Hur fan gör jag i HEM2? :S

I helgen har jag tonårstuttar i ansiktet så ni kan ju glömma att jag tittar in här.:mrgreen:

Postad
Seg vecka har det varit, inte fått in nån volym att prata om. 14k händer sen den 25e ungefär. Allt har klyddat hit o dit och inte hittat nån riktig motivation. Gav upp hoppet om att få HEM att fungera igen så jag tankade en 30-dagars trial av HEM2 och tycker att det verkar riktigt nice!

En fråga dock, på gamla HEM när man replayar en hand, så kan man bara trycka på "History" på bordet som kommer upp och sen kopiera HH därifrån. Hur fan gör jag i HEM2? :S

I helgen har jag tonårstuttar i ansiktet så ni kan ju glömma att jag tittar in här.:mrgreen:

Men kollar du mot förmodan in här utlovar jag att vara blixtsnabb på att needla dig om att du inte fick vad du förväntade dig få i helgen ;)