Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Jag har en splitter ny MacBook Pro 13" i obruten förpackning med kvitto och hela fadderullan till salu! 9000 svenska dollar.

 

http://store.apple.com/se/configure/MD313S/A

 

RJHZQ.jpg

 

Hur kommer detta sig? Har faktiskt varit ute efter just en MB Pro 13 tums, men precis som förra gången det uppenbarade sig ett läge så är det inte riiiktigt dags än. Men man skall aldrig säga aldrig 8-)

 

Kan passa på att önska dig lycka till vid borden också!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur kommer detta sig? Har faktiskt varit ute efter just en MB Pro 13 tums, men precis som förra gången det uppenbarade sig ett läge så är det inte riiiktigt dags än. Men man skall aldrig säga aldrig 8-)

 

Kan passa på att önska dig lycka till vid borden också!

 

Tackar tackar! Den lyckoönskningen kan behövas :D

 

Jag tog den här rackarn via ett erbjudande från Telenor för en månad sen ungefär och ekonomin har fått sig ett par smällar sedan dess så behöver helt enkelt pengar. Hade mer än gärna haft kvar den omss :mrgreen:

 

Om du inte bor i Malmö eller i närheten så finns det säkert ett gäng forumiter som kan voucha för mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tackar tackar! Den lyckoönskningen kan behövas :D

 

Jag tog den här rackarn via ett erbjudande från Telenor för en månad sen ungefär och ekonomin har fått sig ett par smällar sedan dess så behöver helt enkelt pengar. Hade mer än gärna haft kvar den omss :mrgreen:

 

Om du inte bor i Malmö eller i närheten så finns det säkert ett gäng forumiter som kan voucha för mig.

 

Bor i Ystad och pluggar i Malmö, så det är inget problem på så vis, men jag behöver egentligen inte en dator för tillfället. Min nuvarande håller på att sjunga på sista versen men är inte riktigt där än så att säga! :mrgreen:

 

Men som alltid är man sugen ändå!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bor i Ystad och pluggar i Malmö, så det är inget problem på så vis, men jag behöver egentligen inte en dator för tillfället. Min nuvarande håller på att sjunga på sista versen men är inte riktigt där än så att säga! :mrgreen:

 

Men som alltid är man sugen ändå!

 

Allright :) Det är bara att hojta, finns den kvar så finns den kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...