Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har haft lite stötig tandvärk i några dagar fram tills igår kväll, då det helt plötsligt mitt i session förvärrades med 1000%. Helt sinnesjukt ont, jag har ganska hög smärttröskel och brukar ligga o känna efter när jag har ont någonstans, alltså typ koncentrera mig på den för att avgöra hur bull den är. Inatt har jag fan nästan gråtit och varit nära gränsen till att bli skogstokig och hoppa ut genom fönstret.

 

However så fick jag tandläkartid idag kl 10 och drog ut skiten, Fyfan vad skönt.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har haft lite stötig tandvärk i några dagar fram tills igår kväll, då det helt plötsligt mitt i session förvärrades med 1000%. Helt sinnesjukt ont, jag har ganska hög smärttröskel och brukar ligga o känna efter när jag har ont någonstans, alltså typ koncentrera mig på den för att avgöra hur bull den är. Inatt har jag fan nästan gråtit och varit nära gränsen till att bli skogstokig och hoppa ut genom fönstret.

 

However så fick jag tandläkartid idag kl 10 och drog ut skiten, Fyfan vad skönt.

 

vad hade hänt med tanden?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

vad hade hänt med tanden?

Det var helt enkelt bara ett riktigt jävla stort hål i den.

Tjena pistolen!

 

Eftersom vi troligtvis battlar en del på 2/4 så skulle jag även vilja rap-battla dig i skype eller något annat.

 

Har pistolen några kulor?

 

 

Mvh

Beercreek_Gevär

 

Vi har tajmat dåligt på Skype, men jag lovar att du ska få äran att battla mig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Riktigt otrevlig pokermånad, back 4k som mest och 7k upp som bäst, är just nu upp en lusentapp ungefär. Kommer köra total ninjalockdown fram till cashout nästa fredag.

 

Känner dock att spelet generellt känns stabilt och jag har vant mig vid näsblodsstejksen på /4/5 så nu ska det fan krossas där också. Kan omöjligen (nåja) ha 15bb/100 över 300k händer på 1/2 och fucking backa på 2/4 haha :-)

 

Låg i sängen och plöjde hela Chofritz dagbok och ska snarast leta upp en podcast/ljudbok av "Mannen som bytte sin Ferrari mot en syltmunk" eller vad den nu hette. Tror det är exakt vad jag behöva ta del av.

 

Aja, get money fuck bitches som vi säger i min coola hiphop-krets.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Oh my, tog 2 inköp av honom för ett par dagar sedan och aldrig har jag väl mött någon med alla bokstäver i sin journal, normalt sett brukar det vara dom 4 standardbokstäverna för svsregs, ADHD :mrgreen: men han pricka hela alfabetet.

 

Haha verkligen :D

 

I övrigt har det släppt på /4 och har sprungit bra, nu får vi hoppas det håller i sig månaden (till 24:e).

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...