Gå till innehåll

Frän dagbokstitel


Jimmy_Pistol

Recommended Posts

Det gick bra! Jag är nöjd som fan men Tenchoo gjorde kvällens bästa insatts och då är det svårt att vinna ;) Träffade din kompis denna gången också :D

 

Hahaha nice :D Han är liiiite underlig, men kul! Han ska *alltid* försöka slåss med mig på fyllan på sistonde, trots att han väger typ 45 kilo. Lillebror till gammal klasspolare från gymnasiet :P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 1,7k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Har fortf inte slagit till på HM2 slö som man är. Funkar det bra för dig? Utöver att du kan se att jag 3bettar >20% spec mot dig :)

 

Jag gillar det som fan iaf, laggar typ aldrig och har inte klyddat med mig än. "vs Hero" statsen är ganska användbara när man fått ihop en hyfsad sample!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

min med :(, vi får väl vänta och se :)

 

Blir det nåt på söndag? Jag och ClownX kan va sugna, vi kommer direkt från Berga Open.

 

Yes vi kör! Jag har Spakur här över helgen men han åker väl hem igen på Söndagen antar jag. Har ni iPhones/mobilt bredband? Jag har en wifi-router eller vad det nu är för något som vi troligtvis kan dela internet med men jag är totalt okunnig när det kommer till nätverks tjohejsan.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Yes vi kör! Jag har Spakur här över helgen men han åker väl hem igen på Söndagen antar jag. Har ni iPhones/mobilt bredband? Jag har en wifi-router eller vad det nu är för något som vi troligtvis kan dela internet med men jag är totalt okunnig när det kommer till nätverks tjohejsan.

 

Vi har iphones i värsta fall. Jag har ganska bra koll så det löser sig.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...