Gå till innehåll

The Well: Fordie


Fordie

Recommended Posts

  • Svars 783
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

VIRUSLÄNK

 

Nej, det var en helt vanlig bild. Kan inte hitta något konstigt som händer när jag glor på den heller. Fast ultalåg stakes iofs. Tiltvarning!

 

Gissar jag rätt om du har ett gratisantivirus som är integrerat i din webbläsare?

Varnade för en potentiell bedragarsajt?

 

*edit: sökte på google.. Results 1 - 10 of about 36,700 for data.fuskbugg.se virus lol

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Har ett dyrtantivirus som varna bl.a. för trojansk häst och 5 andra hot med .exe filer osv.
Ok, men bildlänken/bilden och foruminlägget såg helt osuspekta ut innan du ändrade de tre sista i filnamnet. Antagligen är ditt antivirus inställt på megaheuristisk för jag fattar inte varför de ska varna för en jävla bild, och att de inte har fattat att fuskbugg.se är en hostingsajt. Tror inte att rapidshare eller piratbukten får de varningarna trots att det antagligen hostas 100x fler elakarartade program där.

 

Fordie: ang. katterna så tror jag det är "lagligt" sälja dem innan vecka tolv, ifall du ser till att de inte skiljs ifrån sin mamma. Om lagen skulle vara något som du bryr dig om dvs. Knarka i kyrkan.. L0L

 

Du påminner om en kärring jag känner. Hon slutar röka varje månad. Alltid lika tvärsäker på att hon ska klara det. Kommer aldrig att göra det dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Here I am!

 

IRL så har du en bit kvar till fast mark. Har ingen patentlösning för det, men ladda ner denna *Bortagen länk* o kanske andra ljudböcker av Brian Tracy. Han är bra på att inspirera.

Inlägget varnat och torrentlänk borttagen/ Crappy

 

Jaså, så du hette osynlig på riktigt.

Trodde du menade att du inte ville berätta ditt nick :)

Hur gick det sedan då? Jag degade in 100kr till, satte in 10kr på bordet och lämnade med drygt 200kr som kom allt från en kille som satt och sa hur dålig jag är som förlorar hela tiden så fort han c-betta en pott på 2kr som jag folda flop. :P

 

PMa gärna länken och kort info med vad det är.

Tror inte några ljudböcker kommer lösa mina problem, men lustigare saker har ju hänt..

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tjenare Fordie, jag är intresserad av kattungarna. Ingår låda? Innehåller de mycket kladd? Det vore bra om man kunde få med en papplåda till dem.

 

Behöver dem asap.

 

mvh

 

Slaktavfall

 

Edit: Har du några extra fryspåsar är det ett plus!

 

Tyvärr, du får nog söka någon annanstans ;)

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Är helt övertygad att du inte kommer bli ren om du inte förändrar en väldigt massa saker i ditt liv, tyvärr. Då menar jag inte ifrån dina mediciner, som du också missbrukar iofs.

 

Men allt de där visste du förmodligen redan.

 

Vad ska jag ändra, tycker du?

Varken läkare eller psykologer vet vad dom/jag ska göra, så du får gärna berätta vad dom inte vet som vet nästan allt om mig och skriver ut höga doser narkotika som jag ändå inte mår bra av.

Vet du ens varför jag äter xanor till att börja med?

 

Missbrukar jag mina mediciner? :shock:

 

Mer än jag själv visste.

Jag försöker ta mindre än det jag får utskrivet för att kunna "missbruka" dom dagarna jag mår dåligt och behöver ta fler.

 

Jag kan kasta i mig alla 100 xanor samma dag jag får dom utan att få något rus skulle jag tro (speciellt sen dom sänkte dosen).

Imovanen har jag tagit 5st av 60st på 2 månader, resten ligger och skräpar och endel har jag gett bort (och imovane, till skillnad från både subutex och xanor, ger mig faktist ett väldigt behagligt rus eftersom det inte är något jag tar varje dag)

Ritalin har jag tagit 10st av 400st på 3 månader. Resten har jag gett bort.

Lyrica tog jag 4st av 98st eller om det var 200 jag fick. Resten gav jag bort.

Även dessa två var medel jag blev väldigt påverkad av.

Jag har metamina och amfetamin här som inte är av denna värld i kvalitét. Har inte ens rört påsen sen jag fick den i torsdags, har inte ens öppnat och kollat så mängden stämmer.

Metaminan (amfetamin också, fast dexamfetamin, så lite annorlunda mot gatan) har jag tagit 2st sen jag fick dom för över en vecka sen.

 

Vilket missbruk av mediciner. :roll:

 

Min definition av missbruk är att man tar något ofta i tillräckligt stor dos att man blir påtänd om och om och om igen.

 

Jag minns inte ens senast jag var påtänd av bensodiazepiner, så jag antar att det var längesen.

Sub blir jag inte heller påtänd av längre och har nästan nått taket på var det slutar verka per dag.

 

Tar det endast för att bli frisk och även här har jag gjort nedskärningar som fan.

Sen i fredags har jag tagit 12mg sub.

Jag brukar ta 12-16mg om dagen.

Tror iofs inte du förstår hur stort framsteg det är om du inte själv varit missbrukare eller jobbar med det.

 

Jag tror jag kommer vara ren från alla droger innan sommaren är över.

Eller tror. VET. Jag tänker inte knarka bort en sommar till, finns inte en chans. Ska jag knarka så tänker jag iaf vara ren juni, juli, augusti.

 

Mina mediciner kommer nog ta minst ett halvår att sätta ut med tanke på hur sakta man måste sätta ut dom.

Fick jag välja skulle jag sluta äta dom idag.

Tar du över bieffekterna så gör jag det mer än gärna.

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

VIRUSLÄNK

 

ja, keylogger så jag kan haxxa era pokerkonton som innehåller bigbux (femtilappar)

 

Nej, det var en helt vanlig bild. Kan inte hitta något konstigt som händer när jag glor på den heller. Fast ultalåg stakes iofs. Tiltvarning!

 

 

Tiltvarning? Man spelar highstakes när man tiltar ;)

Jag spelar endast för skojs skull numera och det är absolut roligast att spela när man skiter totalt i pengarna och av någon anledning vinner man betydligt mer när man gör så på 0,25/0,50 och 0,50/1.

 

Det är chatten som är "poängen" med bilden.

 

Har ett dyrtantivirus som varna bl.a. för trojansk häst och 5 andra hot med .exe filer osv.

 

Man kan inte integrera .exe-filer i Jpegs, har försökt. ;)

 

Kul att du har ett dyrt antivirus, varför inte ett gratis, som är mycket bättre (och troligtvis fungerar)? Typ NOD32 eller något?

 

Fordie: ang. katterna så tror jag det är "lagligt" sälja dem innan vecka tolv, ifall du ser till att de inte skiljs ifrån sin mamma. Om lagen skulle vara något som du bryr dig om dvs. Knarka i kyrkan.. L0L

 

Du påminner om en kärring jag känner. Hon slutar röka varje månad. Alltid lika tvärsäker på att hon ska klara det. Kommer aldrig att göra det dock.

 

Lagligt är det väl från första dagen. Skillnad på lagligt och tillåtet.

Men det är väl 8v som är tillåtet och 12v som är "högst" rekommenderat.

 

Jag bryr mig inte så mycket i lagen, nej.

Om inte ens dom som ska upprätthålla lagen följer den, varför ska då jag göra det?

 

Knarka i kyrkan? Va? Har jag aldrig gjort i hela mitt liv och lär nog inte göra.

Skulle säkert vara en soft känsla att sitta där under något väckelsemöte och dra i sig en lina, men nae du, synda i kyrkan gör jag inte.

Spela på instrument fast man inte får kanske är din definition av knarka iofs?

 

I övrigt lär det väl knappast vara olagligt att ta receptbelagda mediciner i kyrkan, eller någon annanstans för den delen. Jag fick ju till och med "knarka" när jag satt häktad. Ja, häktad. Inte anhållen.

 

Tufft. På vilket sätt påminner jag om henne?

Jag har försökt sluta röka en gång, gick inget vidare, klarade mig några dagar tills jag fick besök först av en kompis som bodde hos mig som rökte, när han åkte kom nästa och flytta in en vecka eller två som även han rökte, sen var man fast igen.

 

Sen har jag försökt sluta knarka tre gånger.

En av dom tre gångerna gällde cannabis och det är det väldigt längesen jag rörde. Är bara när jag super som jag röker ibland, kanske 1/10 fyllor. Senast jag söp var julafton, innan det ingen aning. Så du kan ju räkna ut hur ofta jag röker CB..

 

/Fordie

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ok, visa mig, med länk, paragrafen i BrB som visar att det är OLAGLIGT att ge bort en 8v gammal katt.

 

/fordie

 

Var skrev jag att det är OLAGLIGT?

 

/snygglenn

 

edit: kan väl lika gärna utveckla. Katten måste vara minst 12v gammal innan den säljs. Vet inte om det är olagligt men det står i jordbruksverkets föreskrifter och gäller alla uppfödare. Personligen skulle jag inte vilja köpa en katt som är 8v eftersom den kan bli osocial

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du skrev att det var otillåtet att ge bort en katt som är 8v gammalt.

Otillåtligt = olagligt. Annars är det tillåtligt.

 

/Fordie

 

Nej det skrev jag inte. Du skrev att 8v var tillåtet och 12v som är "högst rekommenderat". Du har alltså fel, katten ska minst vara 12 veckor gammal

 

/jennez

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ja, keylogger så jag kan haxxa era pokerkonton som innehåller bigbux (femtilappar)

 

 

 

Tiltvarning? Man spelar highstakes när man tiltar ;)

Jag spelar endast för skojs skull numera och det är absolut roligast att spela när man skiter totalt i pengarna och av någon anledning vinner man betydligt mer när man gör så på 0,25/0,50 och 0,50/1.

 

Det är chatten som är "poängen" med bilden.

 

 

 

Man kan inte integrera .exe-filer i Jpegs, har försökt. ;)

 

Kul att du har ett dyrt antivirus, varför inte ett gratis, som är mycket bättre (och troligtvis fungerar)? Typ NOD32 eller något?

 

 

 

Lagligt är det väl från första dagen. Skillnad på lagligt och tillåtet.

Men det är väl 8v som är tillåtet och 12v som är "högst" rekommenderat.

 

Jag bryr mig inte så mycket i lagen, nej.

Om inte ens dom som ska upprätthålla lagen följer den, varför ska då jag göra det?

 

Knarka i kyrkan? Va? Har jag aldrig gjort i hela mitt liv och lär nog inte göra.

Skulle säkert vara en soft känsla att sitta där under något väckelsemöte och dra i sig en lina, men nae du, synda i kyrkan gör jag inte.

Spela på instrument fast man inte får kanske är din definition av knarka iofs?

 

I övrigt lär det väl knappast vara olagligt att ta receptbelagda mediciner i kyrkan, eller någon annanstans för den delen. Jag fick ju till och med "knarka" när jag satt häktad. Ja, häktad. Inte anhållen.

 

Tufft. På vilket sätt påminner jag om henne?

Jag har försökt sluta röka en gång, gick inget vidare, klarade mig några dagar tills jag fick besök först av en kompis som bodde hos mig som rökte, när han åkte kom nästa och flytta in en vecka eller två som även han rökte, sen var man fast igen.

 

Sen har jag försökt sluta knarka tre gånger.

En av dom tre gångerna gällde cannabis och det är det väldigt längesen jag rörde. Är bara när jag super som jag röker ibland, kanske 1/10 fyllor. Senast jag söp var julafton, innan det ingen aning. Så du kan ju räkna ut hur ofta jag röker CB..

 

/Fordie

T.om labbråttor slutar knarka när belöningen blir negativ.

 

Jasså, jag uppfattade det som att du var i kyrkan hög som ett as. Jaja, du var säkert där och biktade dig eller nått. SKiter i om det är lagligt eller inte, du är en pundare ändå. WP&GL :-P

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

låter intressant, vilken/vilka droger handlade det om? hur såg testet ut? hur självadministrerades det?

kan du länka till en vetenskaplig artikel vore det kul.

Handlar om alla droger. Kanske inte alla anledningar dock.

 

Finns säkert någon sådan om du söker på google. Själv backar jag inte upp varenda påstående jag gör med vetenskapliga studier.

 

Just trust me. ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Handlar om alla droger. Kanske inte alla anledningar dock.

 

Finns säkert någon sådan om du söker på google. Själv backar jag inte upp varenda påstående jag gör med vetenskapliga studier.

 

Just trust me. ;)

 

du fattar kanske inte själv att de du säger där är så ologiskt det kan bli.

 

förstår du inte varför han tar sina droger trots att han inte blir påtänd av dem och knappt får effekt längre?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nej, så är det. Du kan ju berätta för oss.

 

du skulle kunna mena allvar.. väldigt osäker faktiskt :(

du får fundera på det över natten. kommer du inte på något så kan jag förklara för dig. eller kanske fordie själv vill förklara.. han borde kunna beskiva det hela lite bättre.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du skulle kunna mena allvar.. väldigt osäker faktiskt :(

du får fundera på det över natten. kommer du inte på något så kan jag förklara för dig. eller kanske fordie själv vill förklara.. han borde kunna beskiva det hela lite bättre.

Eftersom du fetmarkerade följande i citering utav mig:

Själv backar jag inte upp varenda påstående jag gör med vetenskapliga studier.

 

Så antar jag att det var det som var ologiskt enligt dig. Tyvärr, det kommer jag inte ligga uppe hela natten och fundera på.

 

Men visst är det synd om missbrukare. Har aldrig påstått något annat (tror jag).

Min sympati går till de som blir offer för missbrukarna dock.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad ska jag ändra, tycker du?

Varken läkare eller psykologer vet vad dom/jag ska göra, så du får gärna berätta vad dom inte vet som vet nästan allt om mig och skriver ut höga doser narkotika som jag ändå inte mår bra av.

Vet du ens varför jag äter xanor till att börja med?

 

Missbrukar jag mina mediciner? :shock:

 

Mer än jag själv visste.

Jag försöker ta mindre än det jag får utskrivet för att kunna "missbruka" dom dagarna jag mår dåligt och behöver ta fler.

 

Jag kan kasta i mig alla 100 xanor samma dag jag får dom utan att få något rus skulle jag tro (speciellt sen dom sänkte dosen).

Imovanen har jag tagit 5st av 60st på 2 månader, resten ligger och skräpar och endel har jag gett bort (och imovane, till skillnad från både subutex och xanor, ger mig faktist ett väldigt behagligt rus eftersom det inte är något jag tar varje dag)

Ritalin har jag tagit 10st av 400st på 3 månader. Resten har jag gett bort.

Lyrica tog jag 4st av 98st eller om det var 200 jag fick. Resten gav jag bort.

Även dessa två var medel jag blev väldigt påverkad av.

Jag har metamina och amfetamin här som inte är av denna värld i kvalitét. Har inte ens rört påsen sen jag fick den i torsdags, har inte ens öppnat och kollat så mängden stämmer.

Metaminan (amfetamin också, fast dexamfetamin, så lite annorlunda mot gatan) har jag tagit 2st sen jag fick dom för över en vecka sen.

 

Vilket missbruk av mediciner. :roll:

 

Min definition av missbruk är att man tar något ofta i tillräckligt stor dos att man blir påtänd om och om och om igen.

 

Jag minns inte ens senast jag var påtänd av bensodiazepiner, så jag antar att det var längesen.

Sub blir jag inte heller påtänd av längre och har nästan nått taket på var det slutar verka per dag.

 

Tar det endast för att bli frisk och även här har jag gjort nedskärningar som fan.

Sen i fredags har jag tagit 12mg sub.

Jag brukar ta 12-16mg om dagen.

Tror iofs inte du förstår hur stort framsteg det är om du inte själv varit missbrukare eller jobbar med det.

 

Jag tror jag kommer vara ren från alla droger innan sommaren är över.

Eller tror. VET. Jag tänker inte knarka bort en sommar till, finns inte en chans. Ska jag knarka så tänker jag iaf vara ren juni, juli, augusti.

 

Mina mediciner kommer nog ta minst ett halvår att sätta ut med tanke på hur sakta man måste sätta ut dom.

Fick jag välja skulle jag sluta äta dom idag.

Tar du över bieffekterna så gör jag det mer än gärna.

 

/Fordie

 

Lugn och fin nu, jag tycker du verkar göra en hel del framsteg. Jag tänkte mer på vissa inlägg jag läst av dig på flashback (ja nyligen), jag orkar inte leta upp och kopiera in här. Men de var nått om att du kastat i dig en jäkla massa sub, krypton och benso. Sen de jag menade att du måste förändra ditt sätt att tänka osv var att jag läste att du asbolut inte ville in på behandlingshem (bla) för att du brydde dig för mkt om vad andra skulle tänka om dig. Vill du verkligen bli helt fri från drogerna är de väl skit samma om nå trångsynta äckel stämplar dig som en pundare? Tycker även du gör de väldigt lätt för dig och skyller på alla andra och hittar således på anledningar att börja punda igen. Ta tex när "gud pissade på dig" för du inte hittade ditt bankomatkort lr va de var.

 

Nu vart de väldigt rörigt och jag fick inte ens fram hälften av de jag ville ha sagt. Men av de jag läst av dig här och på FB så tror jag nog du får kämpa ännu mer om du skall bli drogfri.

 

Jag vet som sagt inte ett piss om dig som person eller om din bakrund utan ser de bara ur ett allmänt perspektiv.

 

Ta inte de jag skrev allt för negativt nu, jag hoppas verkligen du blir drogfri innan sommaren. Lycka till!

 

 

Edit: Joeduck visar prov på vilken extremt ointelligent och trångsynt människa han är. "T.om labbråttor slutar knarka när belöningen blir negativ." :roll:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...