MacDaddy Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Är det bara jag som undrar hur stars tänker när man låter folk bara tima ut utan att man får någon varning om att klockan tar slut. Detta gäller när man inte har någon timebank kvar på bordet. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 28 Januari , 2010 Rapport Share Postad 28 Januari , 2010 Är det bara jag som undrar hur stars tänker när man låter folk bara tima ut utan att man får någon varning om att klockan tar slut. Detta gäller när man inte har någon timebank kvar på bordet.Det är väl bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Akumila Postad 29 Januari , 2010 Rapport Share Postad 29 Januari , 2010 Det är väl bra? Han menar att det inte sker nån synlig nedräkning innan man autofoldas. Jag saknar det också Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
PokerStars_Karl Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Hej, Det kommer en varning när det är 15 sekunder kvar men jag skall framföra önskemålet om en grafisk timer som visar tid kvar att agera. Mvh, Karl PokerStars Support Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
swahnroger Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ola Brandborn Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Han menar att det inte sker nån synlig nedräkning innan man autofoldas. Jag saknar det också Jag fattade det. och det är väl bra, folk kan sluta steka i onödan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
XeroxFin Postad 1 Februari , 2010 Rapport Share Postad 1 Februari , 2010 Jag fattade det. och det är väl bra, folk kan sluta steka i onödan. Men om man faktiskt funderar då? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MildaMatilda Postad 2 Februari , 2010 Rapport Share Postad 2 Februari , 2010 Jag har också samma problem i bland. Speciellt när jag spelar 2 eller 3 bord i taget. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 21 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Februari , 2010 seriöst jävla retards på pokerstars. Nu tima jag ut igen i en 20k pott. Hur tänker ni egentligen? Det är det enda jag vill veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fritte_n Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 seriöst jävla retards på pokerstars. Nu tima jag ut igen i en 20k pott. Hur tänker ni egentligen? Det är det enda jag vill veta. Hur lyckas du göra av med din timebank? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 seriöst jävla retards på pokerstars. Nu tima jag ut igen i en 20k pott. Hur tänker ni egentligen? Det är det enda jag vill veta. Klockan går ju om du har betalt ante, sb, bb eller på annat vis deltar i potten så om du timat ut så har du helt enkelt gjort av med hela din timebank tidigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Klockan går ju om du har betalt ante, sb, bb eller på annat vis deltar i potten så om du timat ut så har du helt enkelt gjort av med hela din timebank tidigare. ja man har gjort av med timebanken men man vill gärna få någon slags varning innan man timar ut. Kan ju inte hålla reda på vilka bord man har timebank kvar på. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mr.Lajban Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Spela färre bord om du inte hinner med så slipper vi andra sitta och vänta... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Spela färre bord om du inte hinner med så slipper vi andra sitta och vänta... vad har det med saken o göra. Man kan inte timas ut utan att veta om det. Det är ju så otroligt amatörmässigt av stars att man baxnar. Alla klienter har en fungerande timerfunktion utan stars. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Soni Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Är det någon annan som får samma problem over and over? Om inte så är det ju som Lajban säger, spela färre bord om du inte klarar av de antalet du spelar nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Jag spelade ett bord men hade förstås ingen aning om hur mkt tid jag hade kvar då det inte står nånstans förutom chatten som man knappast tittar ner på. Vore kul att se dealern plötsligt dra korten ur händerna på en i livepoker. Detta är ju en bug av astonomiska proportioner. Att pokerns största leverantör av onlinepoker behandlar sina kunder på detta sätt är ju fascinerande i mina ögon. Men har iaf nu cashat ut från klienten och spelar på fulltiltpoker så spelar ingen roll för mig längre. Kan knappt hålla räkningen på hur många gånger jag autofoldat i cashgame senaste månaden så detta va droppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
wahlen1 Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Jag håller med dig macc, och då spelar jag bara 3-6 bord. Men det är väldigt irriternade speciellt när man inte riktigt vet hur man ska göra, skönt att ha tid att tänka ibland. Speciellt när det handlar om viktiga pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Unicum Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Har inte möd att tillägga mer än att det brukar hända mig då och då oxå. Får la skylla mig själv då jag inte bryr mig om att trycka på timebankknappen ty jag inbillar mig att det e lugnt...........men det är det sällan:-( Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Hej, Det kommer en varning när det är 15 sekunder kvar Mvh, Karl PokerStars Support Denna får inte jag. Är det i chatten du menar då? Och det är inte 15sek kvar av timerbanken du menar? Men vad händer om man ej har någon bank kvar då? Ja då timas man ut utan varning. Vet inte hur andra beter sig vid borden men jag kollar inte ner i chatten under en hand. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Denna får inte jag. Är det i chatten du menar då? Och det är inte 15sek kvar av timerbanken du menar? Men vad händer om man ej har någon bank kvar då? Ja då timas man ut utan varning. Vet inte hur andra beter sig vid borden men jag kollar inte ner i chatten under en hand. Jo, det kommer en varning i chattrutan att det är dags att agera även om du har gjort av med timebanken. Vad begär du då? Att supporten ska ringa hem till din telefon och tala om för dig att det är dags att agera varje gång du är seg? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Jo, det kommer en varning i chattrutan att det är dags att agera även om du har gjort av med timebanken. Vad begär du då? Att supporten ska ringa hem till din telefon och tala om för dig att det är dags att agera varje gång du är seg? du menar alltså att du allvarligt talat inte inser problemet i att folk timar ut utan en proper förvarning? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
affe2000 Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Har du ljudet på så kommer det även en mysig signal när det är lite tid kvar. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Har du ljudet på så kommer det även en mysig signal när det är lite tid kvar. du menar ljudet som får en att vilja hoppa ut ur närmaste fönster? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Displeased Postad 22 Februari , 2010 Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 du menar ljudet som får en att vilja hoppa ut ur närmaste fönster? Detta klassas alltså inte heller som en "proper förvarning" som du så vackert beskriver det? SMS till din mobil när det är din tur, är det ditt förslag? Du är en pajas. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
MacDaddy Postad 22 Februari , 2010 Författare Rapport Share Postad 22 Februari , 2010 Detta klassas alltså inte heller som en "proper förvarning" som du så vackert beskriver det? SMS till din mobil när det är din tur, är det ditt förslag? Du är en pajas. sry visste inte att du var utvecklingsstörd. Menade inget illa. Mitt förslag till förbättring är det som alla klienter utom pokerstars har en klocka som tickar ner. Hur svårt ska det va. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts