Gå till innehåll

Tima ut


MacDaddy

Recommended Posts

du menar alltså att du allvarligt talat inte inser problemet i att folk timar ut utan en proper förvarning?

 

Jag har inga problem med att inte tima out när jag kör 20 bord eller fler. Så svårt är det inte att trycka på valfri knapp.

 

Hur långsam är inte du om du timar ut när du bara spelar ett bord

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag har inga problem med att inte tima out när jag kör 20 bord eller fler. Så svårt är det inte att trycka på valfri knapp.

 

Hur långsam är inte du om du timar ut när du bara spelar ett bord

 

 

Men han sitter ju å väntar på att supporten ska knacka på dörren och tala om för honom att det är hans tur att agera.

 

sry visste inte att du var utvecklingsstörd. Menade inget illa.

 

Mitt förslag till förbättring är det som alla klienter utom pokerstars har en klocka som tickar ner. Hur svårt ska det va.

 

Man kan ju undra vem som är mest utvecklingsstörd av oss då. Jag fattar iallafall att klockan som tickar ner är timebanken, detta kanske även du inser om några år. När timebanken är slut får du ingen mer extra tid. Hur dum går det att vara??

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det förstår nog han också att efter dom 15 sekunderna tar ju tiden slut, men det är otroligt jobbigt att man inte vet exakt när tiden tar slut.
... framförallt när man spelar ett par bord där man i vissa fall har timebank kvar och i andra ingen. De bord man inte har timebank kvar på blir man autofoldad på.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hur lyckas du göra av med 90 sekunders time bank?

 

på flera bord dessutom....

 

På cashbord fylls ju även timebanken upp efter x antal händer.

 

Om du inte klarar hålla reda på din timebank vid borden hur klarar du hålla reda på spelet? Tar ju max 1 sek att trycka på refresh och så ser du hur mycket timebank du har kvar. Gå ner och spela 1 bord tills du behärska att multitabla.

 

Kanske att de skulle vara en synlig timer som räknar ner så fort det är din tur att agera men har du tagit lång tid händerna innan så uppskattar de andra vid bordet att du höjer tempot lite.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Bordet ploppar ju fram väldigt praktiskt när det är dags att agera! Spelar ingen roll om du har time kvar eller inte, det ploppar fram. Som sagt spela inte på stars längre om du inte klarar det, spela inte på flera bord om du inte klarar det? Märker du inte hur alla andra INTE har detta problem? Och ja för mig är det heller inga problem, får en solklar varning när det är dags att agera! Förstår inte hur du kan missa det.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vissa vill ha det, andra inte. MEn man kan ju fråga sig varför 100% av alla siter använder sig av det och även pokerstars gör ju det när det finns kvar av timebanken. Men när den är slut får man ingen varning om det och heller ingen timerklocka. Varför visa en klocka ibland och ibland inte?

 

Jag spelar normalt 30 sngs/8cg så multitablande klarar jag av.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...