Gå till innehåll

Tima ut


MacDaddy

Recommended Posts

  • 3 weeks later...
Klockan går ju om du har betalt ante, sb, bb eller på annat vis deltar i potten så om du timat ut så har du helt enkelt gjort av med hela din timebank tidigare.

ja man har gjort av med timebanken men man vill gärna få någon slags varning innan man timar ut. Kan ju inte hålla reda på vilka bord man har timebank kvar på.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag spelade ett bord men hade förstås ingen aning om hur mkt tid jag hade kvar då det inte står nånstans förutom chatten som man knappast tittar ner på. Vore kul att se dealern plötsligt dra korten ur händerna på en i livepoker. Detta är ju en bug av astonomiska proportioner. Att pokerns största leverantör av onlinepoker behandlar sina kunder på detta sätt är ju fascinerande i mina ögon.

Men har iaf nu cashat ut från klienten och spelar på fulltiltpoker så spelar ingen roll för mig längre. Kan knappt hålla räkningen på hur många gånger jag autofoldat i cashgame senaste månaden så detta va droppen.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Det kommer en varning när det är 15 sekunder kvar

Mvh,

 

Karl

PokerStars Support

 

Denna får inte jag. Är det i chatten du menar då? Och det är inte 15sek kvar av timerbanken du menar? Men vad händer om man ej har någon bank kvar då? Ja då timas man ut utan varning. Vet inte hur andra beter sig vid borden men jag kollar inte ner i chatten under en hand.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Denna får inte jag. Är det i chatten du menar då? Och det är inte 15sek kvar av timerbanken du menar? Men vad händer om man ej har någon bank kvar då? Ja då timas man ut utan varning. Vet inte hur andra beter sig vid borden men jag kollar inte ner i chatten under en hand.

 

Jo, det kommer en varning i chattrutan att det är dags att agera även om du har gjort av med timebanken. Vad begär du då? Att supporten ska ringa hem till din telefon och tala om för dig att det är dags att agera varje gång du är seg?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jo, det kommer en varning i chattrutan att det är dags att agera även om du har gjort av med timebanken. Vad begär du då? Att supporten ska ringa hem till din telefon och tala om för dig att det är dags att agera varje gång du är seg?

 

du menar alltså att du allvarligt talat inte inser problemet i att folk timar ut utan en proper förvarning?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Detta klassas alltså inte heller som en "proper förvarning" som du så vackert beskriver det? SMS till din mobil när det är din tur, är det ditt förslag?

 

Du är en pajas.

sry visste inte att du var utvecklingsstörd. Menade inget illa.

 

Mitt förslag till förbättring är det som alla klienter utom pokerstars har en klocka som tickar ner. Hur svårt ska det va.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...