Slasktratt Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 går inte poker och knark lite hand i hand?f.ö så har man ju inte edge på spelmaskiner daaaaah! Jo, det är ju iaf lite slutsatsen man kan dra om man hänger på pf ett tag F.ö. så skrev jag att edgen inte har någon som helst betydelse i frågan om skolgången. Dah! Citera
jkkman Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 finns minderåriga som klarar av skolan bra trots poker. även dom som spelade och plussade på rätt fint. jag var inte en av dom men känner några i alla fall. är det något dom vill ägna sig åt ser jag inte varför man ska hindra dom. Citera
Starfitter Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 finns minderåriga som klarar av skolan bra trots poker. även dom som spelade och plussade på rätt fint. jag var inte en av dom men känner några i alla fall. är det något dom vill ägna sig åt ser jag inte varför man ska hindra dom. majoriteten lär som minst få sämre betyg men av hur stor betydelse det är vetefan. Jag hade antaligen haft bättre betyg om jag aldrig började spela poker (spelade lolmicro och inte mkt på den tiden) men det hade spelat mig noll roll då kurser på gymnasiet i princip medför noll kunskaper av speciellt mkt värde. Tycker personligen det är värre om man snöar in sig och får ett sämre socialt liv i den tiden av livet än att man pissar lite på skolan. just my BI... Citera
Kvastfan Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 Förövrigt vill jag bara tillägga att allt detta har löst sig och mina pengar och kontot är snart i gungning igen. Bra försök five_star, du lyckades tillfälligt men nu kanske du inser vilket misslyckande du egentligen är. Krypp tillbaka dit du kom ifrån... MVH fj0rtissssssssssssssss JAg är såååååå GLAD att du är tillbaka min favorit fjortis ses vid borden :D:D:D:D:D Citera
semiklonk Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 finns minderåriga som klarar av skolan bra trots poker. även dom som spelade och plussade på rätt fint. jag var inte en av dom men känner några i alla fall. är det något dom vill ägna sig åt ser jag inte varför man ska hindra dom. +1 , bra sagt! Citera
Kimzors Postad 9 Mars , 2010 Rapport Postad 9 Mars , 2010 spelar väl ingen roll vad man spelar om det är poker/wow/cs eller the sims online datorspel i alla former för elever är väl dåligt lite patetisk vad han gjorde dock och mike verkar ju inte ha alla kakor i burken då båda bryter mot lagen skulle ju inte dömma nån mer för dom snodde 10k är för dom snodde 2k.....kanske en klapp på axeln för den första summan Citera
madken1 Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 Kloka ord från många Comeback vid borden nu, några mackor och ett glas cola sen ska jag in och veva Citera
madken1 Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 outa inte nicket tro mig ludde, gör inte samma misstag twice, lärt mig läxan sas =) Citera
semiklonk Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Kloka ord från många Comeback vid borden nu, några mackor och ett glas cola sen ska jag in och veva glgl, ses vid borden nu då! Citera
madken1 Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 Blev ett lite mindre pass ;P, halvsegt och inga speciella händer. Var upp 500 som mest men slutade väl kanske 300+ lite drygt Och 3,6k upp för månaden trots väldigt lite spel ;P Citera
Kvastfan Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Blev ett lite mindre pass ;P, halvsegt och inga speciella händer. Var upp 500 som mest men slutade väl kanske 300+ lite drygt Och 3,6k upp för månaden trots väldigt lite spel ;P skulle du inte VEVA! det kallr jag inte veva jag är upp 4.4k så jag leder startar här och nu en tävling om den som plussar mest! wehoooo GGOGOGGOOGGO Citera
madken1 Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 skulle du inte VEVA! det kallr jag inte veva jag är upp 4.4k så jag leder startar här och nu en tävling om den som plussar mest! wehoooo GGOGOGGOOGGO fusk då jag har frugan boendes här varje helg och är med hon på vardagarna >.<, men the war is on ? Vad vågar du sätta i propbet ? Citera
Kvastfan Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 fusk då jag har frugan boendes här varje helg och är med hon på vardagarna >.<, men the war is on ? Vad vågar du sätta i propbet ? haha toffel SAS OMSS NEJ vågar ej! du vinner Citera
madken1 Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 haha toffel SAS OMSS NEJ vågar ej! du vinner obvobv feg du är om jag sätter 2:1 då ? Citera
madken1 Postad 10 Mars , 2010 Författare Rapport Postad 10 Mars , 2010 vad betyder omss? om man så säger Citera
Kvastfan Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 obvobv feg du är om jag sätter 2:1 då ? vill inte gula dig! Citera
Kimzors Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Jag kan sätta ett bet mot mig själv att jag INTE kommer plussa mer än MAX 3k denna månaden spelar 0.5/1, nån som vågar sätta emot? betalning sker i hemglass pinnar obv.... Citera
Kvastfan Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Jag kan sätta ett bet mot mig själv att jag INTE kommer plussa mer än MAX 3k denna månaden spelar 0.5/1, nån som vågar sätta emot? betalning sker i hemglass pinnar obv.... här var vi positiva! varför Citera
OMGDanGlimne Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 om man så säger Säger människor så? Citera
stevebc Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 om man så sägerDet är nog den sämsta förkortningen jag hört. wp fjortis, back in the game Citera
semiklonk Postad 10 Mars , 2010 Rapport Postad 10 Mars , 2010 Hoppas du är är upp för sportlovet nu när du är tillbaks fjortis Citera
Recommended Posts