Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?


madken1

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Japp, jag lyckades med mitt livsverk.

Att ta bort minderåriga från spel enligt Svea Rikes lag.

 

Jag är nöjd :) Väldigt nöjd...

 

Du är välkommen att raila mig vid borden om du vill, LOL.

 

Se men inte röra.

 

/En väldigt stolt och glad Five_star

 

Fick en inre bild av vad de stora karma-gudarna gör med dig i framtiden min vän. GL ditt äckliga svin, och må du forsätta livet i leda och olycka.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad gnäller ni om? Han får ju spela igen om 3 år.

 

Det hör väl inte hit? Hur kan vissa människor vara såpass misslyckade i sig själva att dem måste förstöra för andra, mer lyckade individer. Jag tycker det är jävligt äckligt gjort iallafall. Att orka bry sig om en skitsak som jättemånga pokerspelare gjort sig skyldig till. Trams som förtjänar straff imo.

 

Ganska tramsigt av mig att ens bemöda mig svara på ett inlägg från dig oxå, jävla pajas. Väx upp, eller logga ur för gott choklad-jaevel!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det hör väl inte hit? Hur kan vissa människor vara såpass misslyckade i sig själva att dem måste förstöra för andra, mer lyckade individer. Jag tycker det är jävligt äckligt gjort iallafall. Att orka bry sig om en skitsak som jättemånga pokerspelare gjort sig skyldig till. Trams som förtjänar straff imo.

 

Ganska tramsigt av mig att ens bemöda mig svara på ett inlägg från dig oxå, jävla pajas. Väx upp, eller logga ur för gott choklad-jaevel!

 

Hur kan det vara äckligt att sätta dit en fuskare lilla guppen?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Århundrades roligaste post postades i tråden inatt. Den innehöll inget exeptionellt regelbrytande språk, och jag tycker den var alldeles för awesome för att plockas bort :cry: Varför raderades den?

 

ja! vart fan tog det inlägget vägen ? måste ha vart nån full jävel som skrev det ;)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har väl typ 5 spärrade konton på svs i olika namn som jag inte orkar med. Svenska spelmonopolet är ett totalt jävla skämt, skulle någon någonsin behöva hjälp med att knulla monopolet ställer jag mer än gärna upp. jävla pissdubbelmoralhelvete. f.ö fixa ut degen och byt sida, stöd inte skiten

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

jag har väl typ 5 spärrade konton på svs i olika namn som jag inte orkar med. Svenska spelmonopolet är ett totalt jävla skämt, skulle någon någonsin behöva hjälp med att knulla monopolet ställer jag mer än gärna upp. jävla pissdubbelmoralhelvete. f.ö fixa ut degen och byt sida, stöd inte skiten

 

ojsaaan

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...