Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?


madken1

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Five_Star har ju verkligen allvarliga problem, bedriften 1400bb har man gjort förr och är ju absolut inte någon större bedrift när man kan köpa in för 200 bb. Sedan är det ju fortfarande lite skönare att sitta 400bb på 25/50 än 1400bb på 0.25/0.5, men det är ju en känsla den där idioten förmodligen aldrig kommer få uppleva :)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

närmare 40 i feber nu ;(, och hostar som ett cp inge vidare skönt med en brutet nyckelben sas.

 

 

Hade en hemsk mardröm om att kvastfan gjorde en cprush inatt och ringde mig och sa att han var upp över 13k för månaden ;( Antar att det är en tecken från ovan att jag spelat alldeles för lite denna månad. Får väl bli lockdown ihelgen då ifall jag är frisk

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

närmare 40 i feber nu ;(, och hostar som ett cp inge vidare skönt med en brutet nyckelben sas.

 

 

Hade en hemsk mardröm om att kvastfan gjorde en cprush inatt och ringde mig och sa att han var upp över 13k för månaden ;( Antar att det är en tecken från ovan att jag spelat alldeles för lite denna månad. Får väl bli lockdown ihelgen då ifall jag är frisk

 

haha ingen fara att jag kommer ikapp, spelar mindre än dig, kommer alltid nåt ivägen! måste skärpa mig :)

 

Edit, Krya på dig!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

nice att orka röra sig med 40 grader. när jag hade 40,4 så orkade jag knappt prata.

 

krya på dig!

 

när man tävlar ibland har man inget val ;(

 

 

endast 39 i feber idag, och har tagit 3st ipren nu samt nån dexofen för nyckelbenet, så kmr väl vara kapabel till några timmars grind halvdrogad snart =)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...