Gå till innehåll

fj0rtisdisco krossar micro, eller?


madken1

Recommended Posts

  • Svars 1,2k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

fuck alla som säger att jag springer bra..

Dessa gjorde att jag bara är upp 2,6k istället för 3,8k KUL ENS IDIOTJÄVEL

1k upp för passet, borde varit mktmktmkt mer när reggsen är så brutalt värdelösa på 1/2 WHINEWHINEWHINE scrollscroll

Först JJ vs AA på AJx för nästan fullt inköp..

 

Sedan denna är ju bara spyfärdig WP IDIOTHORA

 

 

***** Hand 1257121347 *****

1.00/2.00 Texas Hold'em (No Limit) - den 4 mars 2010 00:44:07

Britta 51 (Vanlig/Cash Game)

Plats 3: aa (739.74)

Plats 1: MKreken (178.46)

Plats 4: M.K (376.05)

Plats 2: okejjjjj (636.19)

aa lägg LM 1.00

M.K lägg SM 2.00

** Giv **

aa [Eh, Er]

MKreken [N/A, N/A]

M.K [N/A, N/A]

okejjjjj [N/A, N/A]

*** Bet Runda 1 ***

MKreken Höj till 5.75

okejjjjj Höj till 20.25

aa Höj till 60.00

M.K Lägg

MKreken Lägg

okejjjjj All-in 636.19

aa Syna 636.19

*** Flop(Board): *** : [4s, Knr, 8r]

*** Turn(Board): *** : [4s, Knr, 8r, Dh]

*** River(Board): *** : [4s, Knr, 8r, Dh, 10h]

*** Showdown *** : Totalpott: 1265.13

aa [Eh, Er] Par i kungar Vinst: 0.00

MKreken Lägger mig Vinst: 0.00

M.K Lägger mig Vinst: 0.00

okejjjjj [Es, Kk] Stege med ess i topp Vinst: 1265.13

 

WPWPWPWPWPWPWP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

fuck alla som säger att jag springer bra..

Dessa gjorde att jag bara är upp 2,6k istället för 3,8k KUL ENS IDIOTJÄVEL

1k upp för passet, borde varit mktmktmkt mer när reggsen är så brutalt värdelösa på 1/2 WHINEWHINEWHINE scrollscroll

Först JJ vs AA på AJx för nästan fullt inköp..

 

Sedan denna är ju bara spyfärdig WP IDIOTHORA

 

 

it this shit for real?:shock:

 

 

 

edit: 8-)

 

 

edit2: HEHEHHE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

HAHAHA vad fan gör okejjjj i handen ovan? ;S Handen är ju lika spyfärdig som dig när du har blandat 1 liter vodka med en halv liter whiskey och sedan hävt i dig imo.. Vet att okejjjj är dålig men visste inte att han var så här spewig ;O

 

hahahahha, okejjjj är exakt som mig. pushade AK pre igår när jag torskade 1.8k på 30 min, rakt av, 450kr,. fick syn av JJ :) obv lika dålig som okejjjjjj

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hahahahha, okejjjj är exakt som mig. pushade AK pre igår när jag torskade 1.8k på 30 min, rakt av, 450kr,. fick syn av JJ :) obv lika dålig som okejjjjjj

 

Ne det är du verkligen inte, men pusha 300 bb mot en 30bb 4bet med AK.... Blir ju till en bluffa mtp att han aldrig får in det särskilt bra med AK där ;p men då pusha du 200bb inte riktigt samma sak ;) kan säga att okejjjj inte äns är i närheten av dig :D

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Btw, riktiga män viker inte AK pre.

 

 

 

- Och sen är du weak tight också, säger Nebbis med låg stämma

- Ursäkta?

- Tror du inte att jag såg när du foldade knektarna pre-flop i förra veckan?

- En svintight kille gick all-in UTG med 300xBB.. hur ska jag kunna syna? frågar Jacobmal upprört

- Tror du inte att en riktig LAG hade synat? Tror du Fast_Freddie hade vikt ner sig som en liten flicka med knektarna? Så jäkla Matteprofskt weak tight är du...

 

........

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns fan riktigt riktigt tungt, och det är snudden på att man är ledsen när man skriver detta, men har beslutat för att lägga ner pokern helt och hållet nu. Tråkigt att folk inte kan hålla käften och att min bror är som han är och vägrar fixa det . Så orkar verkligen inte börja veva igen, och tänker börja försöka att fixa skolan istället och ha kul i sommar och eventuellt börja veva sen igen.

Kommer sakna alla mina microheroes ;(

 

 

gröngul, latti, steve, grodlår, semiklonk, KVASTFAN m.fl(L)

 

Lycka till grabbar, vi hörs på påsklovet :D <3

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Känns fan riktigt riktigt tungt, och det är snudden på att man är ledsen när man skriver detta, men har beslutat för att lägga ner pokern helt och hållet nu. Tråkigt att folk inte kan hålla käften och att min bror är som han är och vägrar fixa det . Så orkar verkligen inte börja veva igen, och tänker börja försöka att fixa skolan istället och ha kul i sommar och eventuellt börja veva sen igen.

Kommer sakna alla mina microheroes ;(

 

 

gröngul, latti, steve, grodlår, semiklonk, KVASTFAN m.fl(L)

 

Lycka till grabbar, vi hörs på påsklovet :D <3

 

JAG HOPPAS ATT DEETTA ÄR ÅRHUNDRADETS LEVLING!?!?!?!?!?!?!??!?!?!?!?!??!?! om inte, sick tråkigt :(:(

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Låste svs kontot? Fivestar lyckades med sitt livsverk alltså

 

Svenskaspel låser inga konton permanent. Du kan chipdumpa pengar öppet, spela 3-4 konton/kväll och ändå komma undan med det efter ett samatal eller två, med deras support. Om OP blivit av med kontot kan han räkna med att få tillbaka, åtminstonde pengarna. Sen är det bara att öppna ett nytt konto i någon annans namn. Eez game.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Svenskaspel låser inga konton permanent. Du kan chipdumpa pengar öppet, spela 3-4 konton/kväll och ändå komma undan med det efter ett samatal eller två, med deras support. Om OP blivit av med kontot kan han räkna med att få tillbaka, åtminstonde pengarna. Sen är det bara att öppna ett nytt konto i någon annans namn. Eez game.

 

klart det går, men min bror vägrar :P inte så jävla lätt att öppna konton som 15 åring ;PPpPP

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

klart det går, men min bror vägrar :P inte så jävla lätt att öppna konton som 15 åring ;PPpPP

 

Men någon myndig person som är sammarbetsvillig lär du väl ha i din bekantskapskrets? Mamma, pappa granne ölkran you name it. Allas heder(och namnuppgifter) går att köpa. Släng till någon en tusenlapp, ge dem ett par hundra vid varje uttag och saken tordes vara löst.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...