GG Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Är upp 6k 3/6 och 5/10 nnu på morgonen med 0 vunna AI prees. Är verkeligen svinjävla kall i dem... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 :mrgreen: Att jag sen vinner QKr mot A5r på 4x,6r,Jr för 500bb potten är en helt annan sak Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 5 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 5 April , 2010 -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 5 April , 2010 Rapport Share Postad 5 April , 2010 Att hitta ett whine på en 6-BI-session. Sån jävla kung Vart en 12k dag tillslut, löjligt trött nu. Ska sova några H gngg! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Hej dagboken! Tänkte bara säga att poker är ett jävla fränt spel! Seriöst alltså Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Godmorgon. Jag skulle vilja gratulera mig själv till rekordet i sömn, jag vaknade nu å gick å la mig 03.45 i söndags natt och somna på stört. 28-29 timmars sömn i rad :S. Riktigt sjukt... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 mighty impressive. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Brag(d)guldet till Watoz! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Godmorgon. Jag skulle vilja gratulera mig själv till rekordet i sömn, jag vaknade nu å gick å la mig 03.45 i söndags natt och somna på stört. 28-29 timmars sömn i rad :S. Riktigt sjukt... typ det sjukaste jag hört, bra jobbat Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Brag(d)guldet till Watoz! Nja en brag skulle jag nog ändå inte kalla de, inte något man tar upp när man träffar någon tjej lr nån frisk människa öht. Men var tvungen att dela med mig av de här då jag tyckte de var så jävla sjukt . Måste ha att göra med en allt för hård helg med alldeles för lite sömn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 sjukare prestation får man nog leta efter. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Chillarn7 Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Sick! Du måste trott att du bara hade sovit 4h när du vaknade? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
GG Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Tjena, drömde att jag träffade snusarn i natt. Han var arg på mig Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Någon som har någon erfarenhet av dubbla moneybookerskonton? Jag har ett absurt gammalt konto som jag inte ens minns vilken mail jag använde för registrering och funderar lite på ifall man kan starta ett nytt konto utan att få problem med frysta pengar osv? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 ring / maila dem istället och slipp risken? Hittar ingen mailadress! Och mail är ju metoden man föredrar... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ludvvig Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
-PK- Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Cheers Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Watoz Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Sick! Du måste trott att du bara hade sovit 4h när du vaknade? Nää jag fattade faktist ingeting när jag vaknade, vaknade ju upp lite ibland men somnade om direkt. Idag fick de bli en spontanresa till Örebro för att leka delfiner i gustavsvik, hoppas vi hinner fram innan de stänger . Och förhoppningsvis avslutas kvällen med lite vin och damsällskap, fast de vet tjejerna inte om än. Wish us luck och allt de där... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 6 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2010 KÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 jag och gg diskuterade om vi skulle gå upp å kolla om du dött inatt innan vi la oss, men gg sa att en pizzagubbe hade yrat runt i trapphuset med en kebabrulle så de måste vart din då det inte var min lr GGs (ingen annan frisk människa beställer hemkörning när man bor mitt på stan med två pizzerior inom 80 meters avstånd) då antog vi att du levde så vi la oss. grattis till det oslagbara värdsrekordet! du hade det gamla också på 25h lr va de va.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 6 April , 2010 Författare Rapport Share Postad 6 April , 2010 Bara så att alla vet så firar vi Valborg i Lund. Jag vill inte höra något jävla tjaffs om Uppsala. Förstått!? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 6 April , 2010 Rapport Share Postad 6 April , 2010 Bara så att alla vet så firar vi Valborg i Lund. Jag vill inte höra något jävla tjaffs om Uppsala. Förstått!? Inte champagnegalopp eller champagnegalopp? Inte champagnegalopp eller champagnegalopp? Inte champagnegalopp eller champagnegalopp? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 Bara så att alla vet så firar vi Valborg i Lund. Jag vill inte höra något jävla tjaffs om Uppsala. Förstått!? Min röst ligger på Motala. Fin stad! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Yxel Postad 7 April , 2010 Rapport Share Postad 7 April , 2010 Min röst ligger på Motala. Fin stad! Det är ingen som tror på det Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts