Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Sjuk utgång igår. Jag och emop1 fick vart bla jagade av ett lokalt ungdsomsgäng mitt ute i ingenstans runt 2-3 på natten, löjligt nojjigt. Tur man är snabbare än blixten och lyckades springa ifrån dom och tillbaka in på stället vi var på. Då stanna de å skrek efter oss "we gonna kille you" :D.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuk utgång igår. Jag och emop1 fick vart bla jagade av ett lokalt ungdsomsgäng mitt ute i ingenstans runt 2-3 på natten, löjligt nojjigt. Tur man är snabbare än blixten och lyckades springa ifrån dom och tillbaka in på stället vi var på. Då stanna de å skrek efter oss "we gonna kille you" :D.

 

micro?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sjuk utgång igår. Jag och emop1 fick vart bla jagade av ett lokalt ungdsomsgäng mitt ute i ingenstans runt 2-3 på natten, löjligt nojjigt. Tur man är snabbare än blixten och lyckades springa ifrån dom och tillbaka in på stället vi var på. Då stanna de å skrek efter oss "we gonna kille you" :D.

 

 

Alltid dess bråk med wat0z på fyllan. Att du aldrig lär dig....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej dagboken,

 

det är roligt i portugal! sjukt roligt gäng! kul som fan att träffa lite nya snubbar också!

alla bust i turren utom jkkman och watox retox. så nu hejar vi på dem.

jag, scamekan och gretko är hemma nyktra på hotellet å resten drog iväg ut å festade. sjuk karaktär man har. :S

 

i helgen blir det nog minst en superfylla gissar jag.

nu ska jag se på Skins

 

mvh

conspiracy

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Play of the day!

 

***** Hand History for Game 3230193865 ***** (Prima)

$400.00 USD NL Texas Hold'em - Friday, March 26, 01:18:23 ET 2010

Table Ante302 800 Max (Real Money)

Seat 3 is the button

Seat 1: MR_Jimmy ( $800.40 USD )

Seat 2: GlenKronos ( $483.02 USD )

Seat 3: ESOX-LUCIUS ( $1051.60 USD )

Seat 4: 7JPX587 ( $1140.30 USD )

Seat 5: amroth64 ( $933.08 USD )

Seat 6: nice2meetu ( $1022.08 USD )

7JPX587 posts ante of [$0.40 USD].

amroth64 posts ante of [$0.40 USD].

nice2meetu posts ante of [$0.40 USD].

MR_Jimmy posts ante of [$0.40 USD].

GlenKronos posts ante of [$0.40 USD].

ESOX-LUCIUS posts ante of [$0.40 USD].

7JPX587 posts small blind [$2.00 USD].

amroth64 posts big blind [$4.00 USD].

Dealt to MR_Jimmy [ As Ks ]

nice2meetu folds

MR_Jimmy raises [$16.00 USD]

GlenKronos folds

ESOX-LUCIUS calls [$16.00 USD]

7JPX587 calls [$14.00 USD]

amroth64 calls [$12.00 USD]

** Dealing Flop ** [ 8s, 6s, 4h ]

7JPX587 checks

amroth64 checks

MR_Jimmy checks

ESOX-LUCIUS checks

** Dealing Turn ** [ 9s ]

7JPX587 bets [$344.00 USD]

amroth64 folds

MR_Jimmy raises [$783.60 USD]

ESOX-LUCIUS folds

7JPX587 calls [$439.60 USD]

** Dealing River ** [ Qh ]

MR_Jimmy shows [As, Ks ]

7JPX587 doesn't show [4c, 4s ]

MR_Jimmy wins $1630.60 USD from main pot

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

hej dagboken,

 

det är roligt i portugal! sjukt roligt gäng! kul som fan att träffa lite nya snubbar också!

alla bust i turren utom jkkman och watox retox. så nu hejar vi på dem.

jag, scamekan och gretko är hemma nyktra på hotellet å resten drog iväg ut å festade. sjuk karaktär man har. :S

 

i helgen blir det nog minst en superfylla gissar jag.

nu ska jag se på Skins

 

mvh

conspiracy

 

Skins:h:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Sett alla fyra. Cook är fantastisk:-D

 

Är det Chris du har som avatar?

 

Heh yes, obv chris. Tycker de två första säsongerna med generation ett var ganska mycket bättre än med generation två, åsikter om det?

 

Har hört rykten om att det ska komma en film med folk från båda generationerna, hoppas att det stämmer

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Heh yes, obv chris. Tycker de två första säsongerna med generation ett var ganska mycket bättre än med generation två, åsikter om det?

 

Har hört rykten om att det ska komma en film med folk från båda generationerna, hoppas att det stämmer

 

Älskade första generationen, vart helt chockad när alla var borta tredje säsongen. Var väldigt anti i början, men det växte på mig så pass att jag nästan gillar båda lika mkt. Inga kopior av de första, helt fräscha karaktärer med nya problem. Så långt ifrån en amerikansk serie, helt fantastiskt.

 

Inte hört något om, men det skulle jag inte ha något emot att kolla på:-D

 

sry för OT kontoret.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så underbart, suttit o kikat de nya avsnitten av Skins sista kvällarna. Och tänkt vilken fantastisk serie. Mtk grejor man stör sig på dock. Spoiler osv.

 

 

Wtf åt prästens dotter som knullar Thomas typ andra gången de ses?

 

tycker nog första och andra säsongen är bättre med de tidigare rollinnehavarna..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spoila inte för mkt nu! jag är på ep2 på säsong 3. riktigt bra serie. hade kunnat göras bättre känns de som men är fortfarande riktigt bra.

 

vad händer idag grabbar? blir de fest lr lugnt? vart är alla osv? jag och watox ligger kvar i sängen å har inte pratat me nån än. jag är förkyld av acn och löjligt trött å seg, men är nog med å festar om övriga ska göra det tror jag..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker det är svårt att jämföra första och andra säsongen med de två senaste då de bytt ut nästan alla karaktärer. Tycker alla säsonger varit bra på sitt sätt.. Vill inte spoila något men jag tyckte att slutet av senaste säsongen sög ganska hårt..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

spoila inte för mkt nu! jag är på ep2 på säsong 3. riktigt bra serie. hade kunnat göras bättre känns de som men är fortfarande riktigt bra.

 

vad händer idag grabbar? blir de fest lr lugnt? vart är alla osv? jag och watox ligger kvar i sängen å har inte pratat me nån än. jag är förkyld av acn och löjligt trött å seg, men är nog med å festar om övriga ska göra det tror jag..

 

Grattis till mig som såg klart hela skiten på 3 dagar :-) .. Ska spoila allt för dig gubbe...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...