Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

siter hemma hos mr_J och grindar. Sveriges sämsta turarlina, han dränerar skiten, fått in det med färg mot set, blivit utdragen, fått in det med set mot färg 3 ggr, aldrig dratt ut, kombodrag mot 2par typ 3 ggr, alla gånger har man torskat. helt sjukt bissart, vad det barkar. gul imorron.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

siter hemma hos mr_J och grindar. Sveriges sämsta turarlina, han dränerar skiten, fått in det med färg mot set, blivit utdragen, fått in det med set mot färg 3 ggr, aldrig dratt ut, kombodrag mot 2par typ 3 ggr, alla gånger har man torskat. helt sjukt bissart, vad det barkar. gul imorron.

 

en av de sjukaste kvällarna någonsin, slutade inte där.

men med jimmy coachning, och hans rigg.. lånade obv hans dator, så vände man det mer eller mindre.. backa typ bara 200-300 istället för 3k ^^,)

En kille fyllde på och fyllde på NL 600-1k, backa typ 4-5k, slutade aldrig fylla på. HEHE

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mr_J sitter och gnäller över hur jävla dåligt det går.

Varenda gång jag sneglat på hans skärm, har han haft minst 2 trissar eller set på de 6-10bord han spelar. helt sjukt ..

 

jinxar mig själv positivt samma veva.

drog precis ut AK med AQ all-in pre, sen JJ mot AA, och sen top 2 mot bottenset på T73 färgdrag. :) allt på 600, varav ena var mot en shortie.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

en av de sjukaste kvällarna någonsin, slutade inte där.

men med jimmy coachning, och hans rigg.. lånade obv hans dator, så vände man det mer eller mindre.. backa typ bara 200-300 istället för 3k ^^,)

En kille fyllde på och fyllde på NL 600-1k, backa typ 4-5k, slutade aldrig fylla på. HEHE

 

Gott att hora att du borjat lira igen, gl gl.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

mr_J sitter och gnäller över hur jävla dåligt det går.

Varenda gång jag sneglat på hans skärm, har han haft minst 2 trissar eller set på de 6-10bord han spelar. helt sjukt ..

 

är väl std på stugor att gnälla fast man springer gudalikt?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vart är kontoret? Söndagsgrinden börjar iaf i lobbyn nu :)

 

Mpt på att vi körde till 10 i morse så ligger iaf jag å förblöder på rummet. Jag gjorde precis ett tappert försök att ta livet av mig men missa lite smått, hade bara en kula :(

 

Ska regga turrarna nu å sitta ut i 1-2 år, får se om jag har nå marker kvar när jag sitter in igen.... hoppas inte <,jhdgYGdkyafsdlahs

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Mpt på att vi körde till 10 i morse så ligger iaf jag å förblöder på rummet. Jag gjorde precis ett tappert försök att ta livet av mig men missa lite smått, hade bara en kula :(

 

Ska regga turrarna nu å sitta ut i 1-2 år, får se om jag har nå marker kvar när jag sitter in igen.... hoppas inte <,jhdgYGdkyafsdlahs

 

Har aldrig vart så nöjd över att vara sådär lagom mysbakis som idag :) Ses när ni bestämmer er att "man up" och släpa er ner hit!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...