KallOödmjukDiva Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 By the way, den där Watoz verkar fan vara en skön glidare obv +1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bkkman Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 obv +1 Du verkar inte så tokig du heller! *HINT HINT* Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Du verkar inte så tokig du heller! *HINT HINT* Kan tänka mig att mitt glänsande bröst drar till sig folketsgillande. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Alltså, lugna er med hånen nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
magico Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 På vilket sätt gjorde du bort dig i den handen? Lätt bli att bluffa river? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 På vilket sätt gjorde du bort dig i den handen? Lätt bli att bluffa river? Bör vara det han syftar på, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 På vilket sätt gjorde du bort dig i den handen? Lätt bli att bluffa river? Hade jag fått spela om handen hade jag bett/bett med bett/syn som alt på turn. Checka bakom turn och bluffa river är jag tveksam till är en bättre linje än den jag tog. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KungKroon Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 In på skype, Puni! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Spamming it op. Party Poker $1000.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 601582 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter Hero (BTN/SB): $1157.62 BB: $1381.13 Pre Flop: ($15.00) Hero is BTN/SB with T 9 Hero raises to $25, BB raises to $90, Hero calls $65 Flop: ($180.00) 7 3 J (2 players) BB bets $100.00, Hero raises to $210, BB calls $110 Turn: ($600.00) 8 (2 players) BB checks, Hero checks River: ($600.00) 4 (2 players) BB checks, Hero bets $857.62, BB folds Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Hade jag fått spela om handen hade jag bett/bett med bett/syn som alt på turn. Checka bakom turn och bluffa river är jag tveksam till är en bättre linje än den jag tog. Tycker du spelar den helt ok med undantag för riverchecken och synen pre. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Limmet Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 a Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Luap Postad 21 Mars , 2010 Författare Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Spamming it op. Party Poker $1000.00 No Limit Hold'em - 2 players - View hand 601582 The Official DeucesCracked.com Hand History Converter Hero (BTN/SB): $1157.62 BB: $1381.13 Pre Flop: ($15.00) Hero is BTN/SB with T 9 Hero raises to $25, BB raises to $90, Hero calls $65 Flop: ($180.00) 7 3 J (2 players) BB bets $100.00, Hero raises to $210, BB calls $110 Turn: ($600.00) 8 (2 players) BB checks, Hero checks River: ($600.00) 4 (2 players) BB checks, Hero bets $857.62, BB folds Ser fint ut, och jag tycker inte att presynen är något att diskutera ö.h.t. Dock ser jag gärna en halvpottstunna eller något aningen mindre på turn. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mr-flow Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Ser fint ut, och jag tycker inte att presynen är något att diskutera ö.h.t. Dock ser jag gärna en halvpottstunna eller något aningen mindre på turn. Jag trodde ST menade 75 handen, men jag kan ha fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Metaddict Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Ser fint ut, och jag tycker inte att presynen är något att diskutera ö.h.t. Dock ser jag gärna en halvpottstunna eller något aningen mindre på turn. Skulle inte vilja ha någon raiserange på flop där, men om jag hade haft det hade jag absolut betat turn nu. Och ja, ST måste ha menat 75s. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
KallOödmjukDiva Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Hade haft det hade jag absolut betat turn nu. Om man på river ska kunna ha ngn värdehand som man kan pusha vid check till för värde. Så är väl 9T den främste då den blockerar bägge hålpiperna, vilket innebär att det är mindre chans att få ut ett litet turnbett. Bettar ex mkt gärna en hand som QQ på turn. Flertablar nu så säg till mig om jag har fel. Beat/Brag - Datorn börjar lagga när jag kommer opp i 6st HU bord. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 förstår inte heller varför vi ska beta T9 på turn där. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Jag trodde ST menade 75 handen, men jag kan ha fel. Yepp, framgår tydligt av vilken kommentar jag citerar Skulle inte vilja ha någon raiserange på flop där, men om jag hade haft det hade jag absolut betat turn nu. Tycker det är helt ok med både float flop o raise flop, hugget som stucket där. På turn gillar jag ett litet bet som Luap säger. Man gör det för lätt för honom o inte begå något misstag lr spazza genom att bara checka. Bör alltid ge fi chansen o göra bort sig imo. Kan även va bra o ha den betsizen på turn för värde för o balansera de ggr man vill skjuta 2 barrells som bluff, men komma undan billigt. I o f s är butabis argument för riverpush ganska giltigt. Men jag tror inte man behöver balansera turn-checka-bakom + riverpushen vid check med så starka händer som stege då man kan pusha river ganska light där för värde. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Leooo Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 Vem e kisen som vann i sthlm? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jkkman Postad 21 Mars , 2010 Rapport Share Postad 21 Mars , 2010 . Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Thorn- Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 iofs är flopspelet lite skevt här men förespråkar ni alltså att man ska beta 100% på turn? om inte så bör ju T9 ingå i checkrangen sas Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Supertequila Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 iofs är flopspelet lite skevt här men förespråkar ni alltså att man ska beta 100% på turn? om inte så bör ju T9 ingå i checkrangen sas Tror nog båda funkar rätt bra. Inget alternativ är ju direkt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Alfredo__ Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 Tror nog båda funkar rätt bra. Inget alternativ är ju direkt fel. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Bkkman Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 förstår inte heller varför vi ska beta T9 på turn där. Förstår inte varför vi skulle vilja checka "straight" på fjärde gatan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emop1 Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 nu befinner jag mig på arlanda. lissabon imorn 14.35! min dator är glapp som fan.. skärmen funkar knappt.. misär. måste trycka på skärmen i ena hörnet för att inte allt ska bli vitt.. lyckades få den i nåt slags mellanläge nu så den funkar om jag inte rör mig. varit glapp ett bra tag men nu är det illa. hoppas den håller hela resan iaf så man slipper spewa en ny igen. när flyger ni andra imorn? blir de fylla imorn? mvh jens janes larsson Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Elitloppet Postad 22 Mars , 2010 Rapport Share Postad 22 Mars , 2010 vi flyger 10.10, fyllan är självskriven, överväger att börja redan nu Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts