Gå till innehåll

Team3000 - Sky Limit is The Only Limit


Luap

Recommended Posts

  • Svars 9,4k
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Haha det där har jag mindre samvete för än de gånger jag har gått mot rött ljus. Dom som påstår att dom inte har suttit på ett bord med någon vän en gång och spelat smallballpoker dom existerar inte, eller så ljuger dom.

 

Tja, om inte det räknas som fusk förstår jag att du är mindre orolig över säkerheten på sidorna

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Knappast fusk om man inte delar hålkort osv

 

men snälla, vem fan är du?

 

 

det skulle alltså inte klassas som fusk om jag skapar konton på 5 olika skins, sedan har 4 polare som sitter på borden och blockar sittplatser när det väl sätter sig en fisk och därmed låter mig spela hu mot fisken? get fucking real. idiot.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

men snälla, vem fan är du?

 

 

det skulle alltså inte klassas som fusk om jag skapar konton på 5 olika skins, sedan har 4 polare som sitter på borden och blockar sittplatser när det väl sätter sig en fisk och därmed låter mig spela hu mot fisken? get fucking real. idiot.

 

 

Och vem fan är du menar du?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Slappna av

 

Tycker faktiskt inte han ska slappna av. Det finns så jävla mycket folk som verkligen inte fattar att det dem tror är en gråzon eller "hehe äsch det är väl inte så farligt"-grejer i själva verket ska klassas som fusk. Även folk jag gillar och respekterar gör eller har gjort saker som att stejka folk och sen sitta och grinda på samma bord som dem med förklaringen att dem inte alls spelar annorlunda mot varandra. Eller sitta och spela med sin coach bredvid och om och om igen fråga hur dem ska göra med sin hand. Eller sitta med 2-3 konton på samma sida och bara skylla på att alla andra gör det så då är det ok. Eller som i CDS fall (bl.a, han har säkert gjort andra liknande saker med) få sin polare att sitta på 3-max bord och blocka platser så CDS kan spela mot fisken själv (jag blev osäker nu på om det var exakt så det gick till men nåt liknande var det iaf). Allt ovan är helt obv fusk det med, om än i olika grad. Pokersidorna kan göra massor för att förbättra säkerhet och få bort uppenbara fuskare osv men det kommer tyvärr alltid finnas pokerspelare som inte kan stava till etik och hittar diverse fula sätt att öka sin edge.

 

Sen kanske du enbart menade att urmy skulle slappna av med attityden men det är isf en helt annan fråga...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tycker faktiskt inte han ska slappna av. Det finns så jävla mycket folk som verkligen inte fattar att det dem tror är en gråzon eller "hehe äsch det är väl inte så farligt"-grejer i själva verket ska klassas som fusk. Även folk jag gillar och respekterar gör eller har gjort saker som att stejka folk och sen sitta och grinda på samma bord som dem med förklaringen att dem inte alls spelar annorlunda mot varandra. Eller sitta och spela med sin coach bredvid och om och om igen fråga hur dem ska göra med sin hand. Eller sitta med 2-3 konton på samma sida och bara skylla på att alla andra gör det så då är det ok. Eller som i CDS fall (bl.a, han har säkert gjort andra liknande saker med) få sin polare att sitta på 3-max bord och blocka platser så CDS kan spela mot fisken själv. Allt ovan är helt obv fusk det med, om än i olika grad. Pokersidorna kan göra massor för att förbättra säkerhet och få bort uppenbara fuskare osv men det kommer tyvärr alltid finnas pokerspelare som inte kan stava till etik och hittar diverse fula sätt att öka sin edge.

 

Sen kanske du enbart menade att urmy skulle slappna av med attityden men det är isf en helt annan fråga...

 

Va? Är det fusk att bli coachad? (eller förstod jag inte vad du mena?)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ett rätt vanligt upplägg är väl att coachen spelar på elevens konto medan eleven kollar på, och det är ju inte ok enligt någon sajts t&c vad jag vet. finns det nåt som säger att man inte får sitta flera och hjälpas åt med besluten? men detta är såklart nästan omöjligt att avslöja och det är knappast den typ av fusk som är farligast för pokern

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

ett rätt vanligt upplägg är väl att coachen spelar på elevens konto medan eleven kollar på, och det är ju inte ok enligt någon sajts t&c vad jag vet. men det är knappast den typen av fusk som är farlig.

 

Så det är inte så farligt fusk om jag låter isildur1 spela hu mot dig på mitt konto medan jag sitter och kollar på samt dricker oboy?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Så det är inte så farligt fusk om jag låter isildur1 spela hu mot dig på mitt konto medan jag sitter och kollar på samt dricker oboy?

 

Isildurs spel funkar ju bara på riktigt höga nivåer där folk respekterar din bet.

 

"det är gråzonen som gäller om man inte vill vara kvar i rännstenen för resten av livet"

 

- Upandcoming

 

Hahaha fyfan va bra... den här ska jag komma ihåg.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...